Mijn TV meubel is van een half jaartje voor mijn Prologic uitbreiding, maar doordat ik de schappen voor de video en de CDi

speler los had liggen, kon ik de center speaker netjes onder de tv plank wegwerken:
Voor de versterker heb ik afgelopen winter een apart kastje gemaakt, waar ook de Pick-up en de CD/DVD spelers in konden:
Het is zo schreeuwend, omdat het vlak bij mijn Jukebox

staat.
Tips: Zorg voor een meubel wat niet al te precies om de componenten heen past, als je het af hebt, dan besluit je dat je toch nog weer een van de componenten moet vervangen, voor een hogere of een lagere, de breedte schommelt bij mij tussen de 42,5 en 43,5 cm.
Ook moet je erop letten dat het verplaatsbaar blijft. (MDF is erg zwaar, ik heb mijn meubels in delen gemaakt en in de kamer in elkaar geschroefd, zodat het ook weer los kan, dus niet alles lijmen)
Let ook op de lak die je gebruikt, voor oppervlakken bestaat krasvaste lak, het is niet echt keihard, maar beter dan normale acryl lak. Het houdt de ergste krassen in ieder geval tegen.
Verder kun je voor versiering alles gebruiken wat je maar wilt, de "houten" randjes op de kolommen van mijn TV meubel zijn stukjes kantfineer voor spaanplaat panelen.
Mijn audiomeubel heb gedeeltelijk met plakplastik bewerkt voor het effect, en de "bars" onderin zijn gewoon gordijnroeden.
Veel succes met de bouwonderneming