Help.... Mijn Geluidskaart doet raar.
Ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn geluidskaart.
Ik kan geen normaal geluid krijgen als mijn balans in het midden staat.
Dit komt tot uiting in zowel spelletjes en muziek.
Ik zal een voorbeeld geven dat denk ik veel duidelijk maakt;
Als ik een 3d spel speel (nu bijv SOF 2) dan hoor ik het geluid dat van voren komt nauwelijks. Geluid dat van de zijkant komt hoor daartegenover perfect.
En met muziek is dit hetelfde... ik hoor bijv. het achtergrondkoor harder dan de lead-zanger zelf???
Nu heb ik zojuist de laatste driver van Creative gedowned en geinstalleerd maar dat hielp helaas niets.
Wie kan mij helpen met dit probleem of in ieder geval er iets meer over vertellen?
Tnx anywayz....
Mijn systeemspec. zijn PIII 800, 256 MB intern, Asus Cusl2-c moederbord, Soundblaster Live! geluidskaart
Ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn geluidskaart.
Ik kan geen normaal geluid krijgen als mijn balans in het midden staat.
Dit komt tot uiting in zowel spelletjes en muziek.
Ik zal een voorbeeld geven dat denk ik veel duidelijk maakt;
Als ik een 3d spel speel (nu bijv SOF 2) dan hoor ik het geluid dat van voren komt nauwelijks. Geluid dat van de zijkant komt hoor daartegenover perfect.
En met muziek is dit hetelfde... ik hoor bijv. het achtergrondkoor harder dan de lead-zanger zelf???
Nu heb ik zojuist de laatste driver van Creative gedowned en geinstalleerd maar dat hielp helaas niets.
Wie kan mij helpen met dit probleem of in ieder geval er iets meer over vertellen?
Tnx anywayz....
Mijn systeemspec. zijn PIII 800, 256 MB intern, Asus Cusl2-c moederbord, Soundblaster Live! geluidskaart