Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik heb dus een paar logos van die betaal sites toe gestuurd gekregen, maar mijn vraag is: hoe krijg ik deze op mijn "bureaublad" van mijn telefoon.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:21:
Wat denk je van die betaal dingen, en ga nu aub niet zeggen dat je gezocht hebt. En anders koop je een datakabel met software.
Sorry voor de eventuele vage vraagstelling.
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Hij was al opgeslagen. Maar hoe krijg je hem nu op zijn bureaublad?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:25:
Als je ze ontvangt kun je ze opslaan, bekijken en wegdoen. Het is dus de bedoeling dat je ze opslaat.
Verwijderd
Geluid -> Schermbeveiliging -> schermbeveiliging.
In dit menu kan je omhoog en omlaag scrollen om te kiezen. Je moet hem nog wel activeren in het menu
Geluid -> Schermbeveiliging
Ik geloof dat het een operatorlogo is.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:34:
Dat gaat normaal gesproken vanzelf. We hebben het hier toch wel over operatorlogo's? Of bedoel je over je hele scherm? (dat kan namelijk niet)
Verwijderd
hetgeen ik wil is een logo dat ik op het bureaublad van mijn Nokia 6210 kan zien. Netzoals al die "screensavers" op bv de 3310 en de 3330.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:40:
Anders ga je eerst eens ff uitzoeken wat je nou precies wil voordat je hier een topic komt openen.....
Verwijderd
Verwijderd
Ja en dat kan niet, je kan alleen operatorlogo's instellen.alexandervisser schreef op 25 september 2002 @ 18:43:
[...]
hetgeen ik wil is een logo dat ik op het bureaublad van mijn Nokia 6210 kan zien. Netzoals al die "screensavers" op bv de 3310 en de 3330.
Kan niet simpeler
Okee, dank voor het vele geduld.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:48:
[...]
Ja en dat kan niet, je kan alleen operatorlogo's instellen.
Verwijderd
En dat bedoel ik dus al de hele tijdTanu schreef op 25 september 2002 @ 18:50:
Logo's voor op het 'bureaublad' zijn bij de 6210 enkel operator logo's. Die worden, zoals de naam zegt, gekoppeld aan jouw operator. Heb jij dus een logo dat gekoppeld staat aan Namibië telecom, zul je die alleen te zien krijgen, als je telefoon verbinding heeft met genoemd netwerk. Bel je dus met bijv. Ben, zul je een operator logo (zeg, een hondje) moeten bestellen, en erbij aan moeten geven wat je operator is, dus, in dit voorbeeld Ben..
Kan niet simpeler