6210 logo

Pagina: 1
Acties:

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Heb sinds kort een nokia 6210. Nu heb ik een ongeloofelijk domme vraag. Hoe kan ik zonder logomanager een logo op mijn telefoon te voorschijn toveren?

p.s. Heel GoT al afgezocht en op www.nokia.com konden ze me ook niet helpen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Wat denk je van die betaal dingen, en ga nu aub niet zeggen dat je gezocht hebt. En anders koop je een datakabel met software.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:21:
Wat denk je van die betaal dingen, en ga nu aub niet zeggen dat je gezocht hebt. En anders koop je een datakabel met software.
Ik heb dus een paar logos van die betaal sites toe gestuurd gekregen, maar mijn vraag is: hoe krijg ik deze op mijn "bureaublad" van mijn telefoon.

Sorry voor de eventuele vage vraagstelling.

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Als je ze ontvangt kun je ze opslaan, bekijken en wegdoen. Het is dus de bedoeling dat je ze opslaat.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:25:
Als je ze ontvangt kun je ze opslaan, bekijken en wegdoen. Het is dus de bedoeling dat je ze opslaat.
Hij was al opgeslagen. Maar hoe krijg je hem nu op zijn bureaublad?

Verwijderd

Dat gaat normaal gesproken vanzelf. We hebben het hier toch wel over operatorlogo's? Of bedoel je over je hele scherm? (dat kan namelijk niet)

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 21:31
Dit is de procedure bij een 3310, ik weet niet of het op een 6210 hetzelfde is.

Geluid -> Schermbeveiliging -> schermbeveiliging.

In dit menu kan je omhoog en omlaag scrollen om te kiezen. Je moet hem nog wel activeren in het menu

Geluid -> Schermbeveiliging

Verwijderd

Juist en 6210 heeft geen schermbeveiliging

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:34:
Dat gaat normaal gesproken vanzelf. We hebben het hier toch wel over operatorlogo's? Of bedoel je over je hele scherm? (dat kan namelijk niet)
Ik geloof dat het een operatorlogo is.

Verwijderd

Anders ga je eerst eens ff uitzoeken wat je nou precies wil voordat je hier een topic komt openen.....

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 17:19

Remi

Moo!

De 6210 kan maar 1 operator logo hebben volgens mij.

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:40:
Anders ga je eerst eens ff uitzoeken wat je nou precies wil voordat je hier een topic komt openen.....
hetgeen ik wil is een logo dat ik op het bureaublad van mijn Nokia 6210 kan zien. Netzoals al die "screensavers" op bv de 3310 en de 3330.

Verwijderd

Kijk eens bij berichten en dan afbeeldingen, daar moeten de ontvangen logo's bij staan wil je ze op je scherm dan moet je dat in je profielen aanpassen.

Verwijderd

alexandervisser schreef op 25 september 2002 @ 18:43:
[...]

hetgeen ik wil is een logo dat ik op het bureaublad van mijn Nokia 6210 kan zien. Netzoals al die "screensavers" op bv de 3310 en de 3330.
Ja en dat kan niet, je kan alleen operatorlogo's instellen.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Logo's voor op het 'bureaublad' zijn bij de 6210 enkel operator logo's. Die worden, zoals de naam zegt, gekoppeld aan jouw operator. Heb jij dus een logo dat gekoppeld staat aan Namibië telecom, zul je die alleen te zien krijgen, als je telefoon verbinding heeft met genoemd netwerk. Bel je dus met bijv. Ben, zul je een operator logo (zeg, een hondje) moeten bestellen, en erbij aan moeten geven wat je operator is, dus, in dit voorbeeld Ben..

Kan niet simpeler 8)7

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:48:
[...]

Ja en dat kan niet, je kan alleen operatorlogo's instellen.
Okee, dank voor het vele geduld. _/-\o_

Verwijderd

Tanu schreef op 25 september 2002 @ 18:50:
Logo's voor op het 'bureaublad' zijn bij de 6210 enkel operator logo's. Die worden, zoals de naam zegt, gekoppeld aan jouw operator. Heb jij dus een logo dat gekoppeld staat aan Namibië telecom, zul je die alleen te zien krijgen, als je telefoon verbinding heeft met genoemd netwerk. Bel je dus met bijv. Ben, zul je een operator logo (zeg, een hondje) moeten bestellen, en erbij aan moeten geven wat je operator is, dus, in dit voorbeeld Ben..

Kan niet simpeler 8)7
En dat bedoel ik dus al de hele tijd _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 18:53:
[...]

En dat bedoel ik dus al de hele tijd _/-\o_
Ja, maar dan duidelijker :>

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Heb als bijbaantje bijna 5 jaar in 'n telecomzaak gestaan, heb dit verhaal al wat vaker uitgelegd..
Pagina: 1