Ik ben bezig mijn computer heeeeeeeeeeel stil te maken. Alles lukt ik moet nu nog goed luisteren. Maar mijn voeding maakt nog veel herrie, door de warmte in de kast. Ik heb de fingerguards er al uitgehaald, en een nieuwe stille fan. Als de voeding op bureau ligt bijna geen geluid, in kast gaatie steeds iets harder draaien. (op bureau isie wel aangesloten). Nou is mijn amd XP1800+ met zalmal wel warm. Dus warmen die koelelementen op, gaatie harden draaien, heeft temp sensor. Nu dacht ik aan het volgende. Een gat onder de voeding heb ik al gemaakt. Hoe denken jullie hierover? proberen maar

nog ff zetten (een edit dus)
die rode dingen zijn fans, die groene pijlen de luchtstroom, en boven de voeding zit een gat. De voeding is omgedraaid. Dus kan geen warmte meer afzuigen van processor. Dat doet een lekker stille casefan nu
nog ff zetten (een edit dus)
die rode dingen zijn fans, die groene pijlen de luchtstroom, en boven de voeding zit een gat. De voeding is omgedraaid. Dus kan geen warmte meer afzuigen van processor. Dat doet een lekker stille casefan nu
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)