ik ben op zoek naar een mp3 speler die werkt met smartmedia. Nu heb ik de MPIO DMG gevonden die mij zeer geschikt lijkt. ook goede reviews ervan gelezen (onder meer hier). Maar ik zoek eigenlijk zo'n zelfde speler maar dan ook met een FM radio erin. Kan het namelijk nergens vinden.
Dan moet je de DMB+ nemen, ook van MPIO.
Is bijna hetzelfde, maar mist de WMA-ondersteuning van de DMG. En heeft als extra een FM-radio
Is bijna hetzelfde, maar mist de WMA-ondersteuning van de DMG. En heeft als extra een FM-radio
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
inderdaad helemaal over heen gekeken dat die oo ksmartmedia gebruikt! dit lijkt me de ideale mp3speler voor mij jaB_O_S_S schreef op 25 september 2002 @ 18:14:
Dan moet je de DMB+ nemen, ook van MPIO.
www.mp3playerstore.com
mpman f60
mpman f60
Nomad II. Niet meer zo nieuw en volgens mij niet meer in Ned. verkrijgbaar maar werkt perfect
Ik hoor dat de fm ontvangst van de fp60 niet al te best is. Daarbij mis ik ook een backlight (jaja, ben ook opzoek naar een speler sinds mijn trouwe mdrz-90 het heeft begeven)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Pagina: 1