JA! Ik heb gezocht! Neen, ik heb niks gevonden.
* Google: plm. 3 uur
* GOT: plm. 2 uur
* Velleman: 0.5 uur
* Conrad: 0.5 uur
* Halfords: 10 min
* andere searchengines: 1min
Ik ben dus ook op zoek naar zo'n gave KITT (Knight Rider) ledbar. (Ook wel BAFF genaamd, Back And Forth Flasher).
Ik heb op GOT een paar goeie topics gevonden, maar kom steeds hetzelfde tegen:
1) Schema's zijn onbegrijpelijk, verkeerd (steeds ge-update) of incompleet
2) Schema's zijn niet meer aanwezig (kruisje)
3) Gebruiken allemaal geen tail (en degenen die dat wel doen hebben weer een kapot plaatje).
Wat ik dus zoek is een schema voor zo'n gaaf looplichtje dat van links naar rechts naar links gaat met een afterglow (dus dat als het ledje aan is geweest het "langzaam" uitgloeit).
* Het hoeft NIET te reageren op HD activiteit o.i.d. (liever niet zelfs, geef mij maar een statisch dingetje)
* en ik wil het niet op LPT poort aansluiten. Autonoom dus
* het moet een afterglow hebben
* liefst een flinke bult ledjes, 8 lijkt me te weinig
Ik ben bij Conrad, Velleman, Halfords wezen kijken op de sites, maar die hebben allemaal niks of er is niks van te vinden. Het enige dat ik zoek is een schema.
Op het risico ge-flamed te worden voor het zoveelste topic hierover wil ik bij deze dus toch nog graag een keer vragen: wie heeft dit voor mij?
* RobIII gaat voorover gebogen staan en wacht op een donderbui van moderators en users...
* Google: plm. 3 uur
* GOT: plm. 2 uur
* Velleman: 0.5 uur
* Conrad: 0.5 uur
* Halfords: 10 min
* andere searchengines: 1min
Ik ben dus ook op zoek naar zo'n gave KITT (Knight Rider) ledbar. (Ook wel BAFF genaamd, Back And Forth Flasher).
Ik heb op GOT een paar goeie topics gevonden, maar kom steeds hetzelfde tegen:
1) Schema's zijn onbegrijpelijk, verkeerd (steeds ge-update) of incompleet
2) Schema's zijn niet meer aanwezig (kruisje)
3) Gebruiken allemaal geen tail (en degenen die dat wel doen hebben weer een kapot plaatje).
Wat ik dus zoek is een schema voor zo'n gaaf looplichtje dat van links naar rechts naar links gaat met een afterglow (dus dat als het ledje aan is geweest het "langzaam" uitgloeit).
* Het hoeft NIET te reageren op HD activiteit o.i.d. (liever niet zelfs, geef mij maar een statisch dingetje)
* en ik wil het niet op LPT poort aansluiten. Autonoom dus
* het moet een afterglow hebben
* liefst een flinke bult ledjes, 8 lijkt me te weinig
Ik ben bij Conrad, Velleman, Halfords wezen kijken op de sites, maar die hebben allemaal niks of er is niks van te vinden. Het enige dat ik zoek is een schema.
Op het risico ge-flamed te worden voor het zoveelste topic hierover wil ik bij deze dus toch nog graag een keer vragen: wie heeft dit voor mij?
* RobIII gaat voorover gebogen staan en wacht op een donderbui van moderators en users...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij