• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik wil een mp3 speler gaan kopen bij mp3playerstore maar, is dit wel betrouwbaar, iemand ervaring?

Ze bieden de mpman f60 namelijk aan voor 200$, daar zit 128mb SMC bij en DHL WorldWideShipping(ook voor NL dus :?).
Bij Dixons kost de mpman f60 zonder 128mb SMC 250 euro!

Ik weet echt niet of ik het nu kan vertrouwen.

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
denk ik wel...

als voorbeeld:
iriver imp-350 NL 235 euro
iriver imp-35o US 142 dollar

dit soort verschillen komen dus voor.

• JTW
cool! ik ga hem gelijk bestellen!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02 12:08
Ik zou zelf toch nog eerst ff vergelijken... De iriver imp-350 is een mp3cdspeler, die van jou is met geheugenkaartjes. Het kan zijn dat deze verschillen niet normaal zijn bij geheugenmp3spelers. Zoek nog ff wat uit tussen de prijzen van geheugenkaartjes in de VS en NL...dan weet je het zeker.

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Je moet ook opletten dat hij wel geschikt is voor het Nederlandse stroomnet :)

In Amerika gebruiken ze 110V... en als je je mp3 speler dan aan 230V hangt heb je er niet lang plezier van ;)

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:01

Elwood Blues

87167191

Yupz idd.. en bovendien zit je met invoerbelasting + btw die er nog bij op komen. Zie ook een topic over een Rio Riot die onlangs door een Tweaker is gekocht in de States.

Edit: ff gezocht: [rml][ mp3 jukebox] Rio Riot binnen! [ pics][/rml]

• JTW
Elwood Blues schreef op 26 september 2002 @ 00:11:
Yupz idd.. en bovendien zit je met invoerbelasting + btw die er nog bij op komen. Zie ook een topic over een Rio Riot die onlangs door een Tweaker is gekocht in de States.

Edit: ff gezocht: [rml][ mp3 jukebox] Rio Riot binnen! [ pics][/rml]
weet je dat zeker?
hoeveel wordt het da
n?

Verwijderd

ik wilde zelf ook een mp3 speler in VS kopen, vanwege het prijsverschil. heb ook gepost op dit forum (zie Het grote imp-350 topic) en deze reactie gekregen.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
peerk344 schreef op 17 augustus 2002 @ 13:07:
Waarom dus geen iRiver SLIMX in USA kopen

Ik heb eerst alle nederlandse en belgische MP3 shops langs gegaan waar de laagste prijs 245,- + 5,- euro verzenden was

Toen ben ik gaan kijken in de USA waar ik op mp3player store uit kwam ik bestelde
voor 149,- + 29, US Dollar voor verzending DHL goedkoop (dacht ik !)

Ik kreeg het pakket na 13 dagen binnen redelijk verpakt.Maar wat blijkt nu geen 220Volt adapter maar een 110 volt exemplaar (en dat is lastig want de batterijen moeten worden opgeladen).Dus speciale adapter besteld voor 15,- euro

Maar nu komt het ergste krijg ik gisteren een rekening van DHL voor de Invoerrechten 10% en 19% BTW (over alles dus ook de verzending) totaal ben ik nu 260,- Euro verder en heb ik spijt , erge spijt ook omdat ik maar 3 maanden garantie heb en mijn FM tuner ook nog niet goed werkt omdat het een USA versie is Dom Dom Dom.

Conclusie NIET doen !
---------------------------------------------------------------------------------

Denk dat dit ook wel voor jouw opgaat. Ik heb inmmidels m'n SlimX gewoon in Nederland besteld en ben al een paar weken de uiterst gelukkige bezitter ervan.

laters

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:16
en werkt die grap van 'Gift' erop zetten niet meer dan?

• JTW
ha, m`n pa zei net op msn dat hij de btw betaald! ongeveer 40-50 euro dus!
beter voor mij.
Bij de mp3speler die ik wil kopen zit gewoon een AA batterij dus dat is geen probleem!
ik denk dat ik hem toch wel bestel!
bedankt in ieder geval

edit
zie hier: http://www.mp3man.nl/product/1536

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:16
JTW schreef op 26 september 2002 @ 21:32:
ha, m`n pa zei net op msn dat hij de btw betaald! ongeveer 40-50 euro dus!
beter voor mij.
Bij de mp3speler die ik wil kopen zit gewoon een AA batterij dus dat is geen probleem!
ik denk dat ik hem toch wel bestel!
bedankt in ieder geval

edit
zie hier: http://www.mp3man.nl/product/1536
idd, aan dat van die batterij had ik ook gedacht, je 110 volt maakt niks uit.
overigens vind ik het wel een ontzettend :9~ ding!
Laat je ons ff weten hoe het afgelopen is?

• JTW
ja, zal ik doen

• JTW
ik heb hem gekocht maar niet op die site, m`n pa wou het wat betrouwbaarder doen en ik heb hem dus bij dixons gekocht. hij zal over een poosje een 128mb smc kopen voor z`n fototoestel maar omdat hij bijna nooit zoveel gebruikt(alleen op vakantie) heb ik die meestal voor mezelf.
ik ben erg tevreden over de speler, het grootste minpunt is dat de fm-tuner idd van erg slechte kwaliteit is: erg veel ruis! dat is best irritant.
verder mag ik er ook niet mee fietsen van m`n ma omdat dat gevaarlijk is in het verkeer, ik vind het zelf best onzin want ik rijd altijd vrij voorzichtig. maar toch: voorkomen is beter dan genezen.
dit was de kleine review.

Verwijderd

JTW schreef op 01 oktober 2002 @ 20:17:
verder mag ik er ook niet mee fietsen van m`n ma omdat dat gevaarlijk is in het verkeer, ik vind het zelf best onzin want ik rijd altijd vrij voorzichtig. maar toch: voorkomen is beter dan genezen.
dit was de kleine review.
Mijn ouders vonden het ook gek toen ik de Iriver 250 mee naar school nam, ze dachten: "wat gaat hij daar nou mee doen". Toen zei ik voor onderweg en in de vrije uurtjes en toen keken ze ook gek op, maar ja, ik nam hem gewoon mee op de fiets. Maakt de fietstocht minder saai.

Nu zit ik vaak in de trein met mijn mp3cdspeler.
Pagina: 1