Weet er iemand of je ergens Metal Pads voor Dance Dance Revolution kunt kopen in Nederland? Ik ben al een paar maanden op zoek en ik ben er nu achter dat ik er wel kan bestellen via ebay.com vanuit amerika maar die pads kosten per 2 $275 en de verzendkosten ook nog eens $275!!!!!!!!!!!!!!! Dus dan wordt het een erg duur grapje!
Soft mats die glijden weg en gaan snel kapot, Hard pads breken in tweeen en Metal Pads zijn niet te krijgen in Europa lijkt het...
Maar mymybox (merk van o.a. Metal Pads) vraagt nog naar Resellers, misschien dat mijn pa reseller kan worden en dan 2 van die metal pads hier in onze computerzaak wegleggen en dan de hele dag springen maar! Het is zoooooooooo cool!
Ik had het in Italie heel vaak gedaan (en ook heel vaak Dance Dance Revolution gespeeld...
)Daar hadden ze op de boulevard om de 10 meter een Arcade hal met DDR! Maar dat heb ik ook nog nergens in nederland gezien... Is er niet ergens in de buurt een arcade hal met DDR? Of weet er iemand waar je een DDR Arcade kast in nederland kan kopen?
Dat is alleen niet te betalen denk ik...
Soft mats die glijden weg en gaan snel kapot, Hard pads breken in tweeen en Metal Pads zijn niet te krijgen in Europa lijkt het...
Maar mymybox (merk van o.a. Metal Pads) vraagt nog naar Resellers, misschien dat mijn pa reseller kan worden en dan 2 van die metal pads hier in onze computerzaak wegleggen en dan de hele dag springen maar! Het is zoooooooooo cool!
Ik had het in Italie heel vaak gedaan (en ook heel vaak Dance Dance Revolution gespeeld...