Dance Dance Revolution dance pads

Pagina: 1
Acties:
  • 1.199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:47
Weet er iemand of je ergens Metal Pads voor Dance Dance Revolution kunt kopen in Nederland? Ik ben al een paar maanden op zoek en ik ben er nu achter dat ik er wel kan bestellen via ebay.com vanuit amerika maar die pads kosten per 2 $275 en de verzendkosten ook nog eens $275!!!!!!!!!!!!!!! Dus dan wordt het een erg duur grapje!
Soft mats die glijden weg en gaan snel kapot, Hard pads breken in tweeen en Metal Pads zijn niet te krijgen in Europa lijkt het...
Maar mymybox (merk van o.a. Metal Pads) vraagt nog naar Resellers, misschien dat mijn pa reseller kan worden en dan 2 van die metal pads hier in onze computerzaak wegleggen en dan de hele dag springen maar! Het is zoooooooooo cool!
Ik had het in Italie heel vaak gedaan (en ook heel vaak Dance Dance Revolution gespeeld... >:) )Daar hadden ze op de boulevard om de 10 meter een Arcade hal met DDR! Maar dat heb ik ook nog nergens in nederland gezien... Is er niet ergens in de buurt een arcade hal met DDR? Of weet er iemand waar je een DDR Arcade kast in nederland kan kopen? 8) Dat is alleen niet te betalen denk ik...

Anoniem: 66038

Hier kan je een hard plastic dansmat kopen waarbij de pads ook oplichten als je erop staat. Geen metaal maar wel binnen Nederland en een stuk goedkoper:

http://www.psxshop.nl/showproduct.asp?Itemcode=P406

Mijn ervaringen met psxshop zijn niet al te best, met 1 product waren ze 2 maanden te laat, en het andere wat in de pre-order stond hebben ze uiteindelijk nooit kunnen leveren. Ik wens je meer geluk ;)

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 15:21
Anoniem: 66038 schreef op 25 september 2002 @ 17:23:
Mijn ervaringen met psxshop zijn niet al te best, met 1 product waren ze 2 maanden te laat, en het andere wat in de pre-order stond hebben ze uiteindelijk nooit kunnen leveren. Ik wens je meer geluk ;)
Met psxshop heb ik ook niet zulke goede ervaringen... Ze doen er ongeveer 8 maanden over om een playstation goed om te bouwen (ben er nu al zo vaak geweest, dat ik precies weet hoe ik moet rijden. Is toch zo'n anderhalf uur weg).

Bij de bart smit daarentegen heb je ook van die dancematten... Wel plastic, maar kosten maar 27,50. En das inclusief het spel jungle book... En zo snel gaan die dingen nou ook weer niet kapot... 2x 27,50 = 55,-. En dat tegenover de 550,- die jij zou moeten betalen voor 2 metalen... Dan kun je 10x die plastic dingen vervangen... Nooit dat je dat voor mekaar krijgt...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

• DannyXP1600
Maar heb je dat spel wel eens gedaan of niet in de arcade? Het is zo megacool! Maar als die dansmat wegglijdt is dat natuurlijk niks. En die soft dingen zijn de knoppen niet zo goed van enzo. Daar kun je nooit een full combo mee halen...
En die hard plastic dingen die gaan scheuren en breken na ongeveer een maand... Dat plastic kan het toch niet zo goed hebben zeg maar.
Staan er ergens in Nederland (of Belgie) van die arcade kasten van Dance Dance Revolution of Dancing Stage? (=europese versie van Dance Dance Revolution) Ik weet alleen van Zandvoort bij het circus ofzo, daar staat dancing stage... Voor de rest zijn er volgens mij geen machines in de buurt.

Anoniem: 66038

Ik weet (heel toevallig) dat www.insertcoin.nl een zoekmachine voor arcadehallen aan het bouwen is. Daarin komt per speelhal in te staan welke machines ze hebben, dus tegen die tijd kan je makkelijker je dance dance revolution opzoeken :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mischien dat je wat aan deze site hebt http://www.geocities.com/ddrhomepad/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• DannyXP1600
daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dat duurt pas echt mega lang, zo'n ding zelf maken. En dan krijg je 2 metalen plaatjes die knoppen moeten voorstellen met daartussen een stuk tochtstrip en dan moet dat ingedrukt worden en ik denk dat zoiets veel minder goed reageert dan een knop die met meerdere sensoren werkt zoals normaal metal pads dus werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

*kick*

even vraagje aan de TS (of andere mensen)

bij ons in almere hebben ze bij Dooworld dus van die kasten staan nu
daardoor zelf ook weer beetje meer geintereseerd ie die home dansmatten

eerder toch nooit gedaan ivm de prijs

maar nu wakkerd het toch weer aan.

Nu zag ik bji futuremax de X1000 en de X1200 staan (dacht ik)

beide van metaal erg solide zien ze er uit, kosten

X1000: 99,95
X1200: 129, 95

mijn vraag heeft iemand zelf al matten gekocht nog zo ja welke en wat zijn de ervaringen ermee

zelf wil ik eingelijk wel de X1200 (x2) want voor die 30 euro maakt het me dan toch niet meer uit, die handsteun is wel handig dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56410

-=BoKKiE=- schreef op 01 juli 2004 @ 11:04:
*kick*

even vraagje aan de TS (of andere mensen)

bij ons in almere hebben ze bij Dooworld dus van die kasten staan nu
daardoor zelf ook weer beetje meer geintereseerd ie die home dansmatten

eerder toch nooit gedaan ivm de prijs

maar nu wakkerd het toch weer aan.

Nu zag ik bji futuremax de X1000 en de X1200 staan (dacht ik)

beide van metaal erg solide zien ze er uit, kosten

X1000: 99,95
X1200: 129, 95

mijn vraag heeft iemand zelf al matten gekocht nog zo ja welke en wat zijn de ervaringen ermee

zelf wil ik eingelijk wel de X1200 (x2) want voor die 30 euro maakt het me dan toch niet meer uit, die handsteun is wel handig dan
toon volledige bericht
Kleine topic kaping :p
Ik wist zelf niet eens van dat Dooworld af (naast de mediamarkt) maar liep er perongeluk een x binnen en wat zie ik? 1 grote arcade hall :) wel leuk initiatief

veder geen idee over die matjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

in vlissingen bij the net temple hebben ze een originele DDR arcade kast staan. Maar meeste mensen komen niet uit de uithoek, dus zal wel niet bij jou in de buurt zijn. Hoorde vanmiddag van iemand dat het 1 euro per 15 minuten zou kosten om erop te mogen...

misschien ook wel handig, om gwoon een houten plank op de grond te leggen, daar plastic matje op te doen, en vast nieten die zooi :?

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 455451n
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
in zandvoort heb je een hal met een ddr kast
circus zandvoort heet de hal probeer het daar eens
ik zag de matten dacht ik ook eens bij liksang een importeur van aziatische spullen
site : http://www.lik-sang.com/l...?nav=left_top&category=2&
daar hebben ze de "metal" en plastic variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

sjobber schreef op 02 juli 2004 @ 01:45:
in vlissingen bij the net temple hebben ze een originele DDR arcade kast staan. Maar meeste mensen komen niet uit de uithoek, dus zal wel niet bij jou in de buurt zijn. Hoorde vanmiddag van iemand dat het 1 euro per 15 minuten zou kosten om erop te mogen...

misschien ook wel handig, om gwoon een houten plank op de grond te leggen, daar plastic matje op te doen, en vast nieten die zooi :?
dat werkt niet :) die plastic soft dingen blijven scheuren op een gegeven moment :)

maar niemand heeft dus nog zelf die metald pads gekocht en er ervaring mee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

sjobber schreef op 02 juli 2004 @ 01:45:

offtopic:
verhuren ze daar nou ook PC games? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86081

Wow zelfs op tweakers is er iets over DDR te vinden, nooit verwacht.....

de TX1000 en TX2000 (met metalbar) zijn allebei prima metalpads, ik heb zelf een TX1000 en die werkt prima, makkelijk te onderhouden en makkelijk te repareren.

Ik heb zelf voor de TX1000 gekozen omdat ik die net onder mijn bank kwijt kan, bij de TX2000 is die bar er ook wel af te schroeven maar de vraag is dan of je hem er nog wel elke keer op zet.....maar eigen keuze natuurlijk.....

Almere is erg leuk, vermaak me daar regelmatig. De euromix 2 is best een leuke kast, zeker in vergelijking met de dancing stage 1,5 in zandvoort en op de kempervennen.
Vlissingen is ook erg leuk, afgelopen weekend geweest, maar jammer dat het in een uithoek ligt. De 2 DDR EXTREME kasten die er staan voor een goedkoop tarief (1 euro per 15 minuten en 0.45 of 0.25 per spel) maken wel een hoop goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

jaja :P

The Net Temple is zeker goedkoop qua DDR, en nu ze hebben geupdrade naar een Extreme is het nog leuker geworden.

helaas is vlissingen voor mij gewoon bijna 2/3 uur reizen vanuit den haag met de trein dus daar kom ik bijna nooit..

btw, let wel een beetje op welke topics je kicked ;)

deze is ondertussen al 1 maandje oud ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 86081 schreef op 13 augustus 2004 @ 09:10:
Wow zelfs op tweakers is er iets over DDR te vinden, nooit verwacht.....

de TX1000 en TX2000 (met metalbar) zijn allebei prima metalpads, ik heb zelf een TX1000 en die werkt prima, makkelijk te onderhouden en makkelijk te repareren.

Ik heb zelf voor de TX1000 gekozen omdat ik die net onder mijn bank kwijt kan, bij de TX2000 is die bar er ook wel af te schroeven maar de vraag is dan of je hem er nog wel elke keer op zet.....maar eigen keuze natuurlijk.....
Ik heb de fout gemaakt zo'n TX2000 pad te kopen... Ben erg teleurgesteld... Het is absoluut geen arcade kwaliteit... De panelen veren namelijk naar beneden... In de arcade veren de panelen niet naar beneden en registreert alles veel beter. Doordat ze naar beneden veren kun je dus ook niet snel tappen op hetzelfde paneel, wat dus wel kan in de arcade. kun je geen nummers 100% perfect halen met een 6..9-voet graad.

Bovendien is het allemaal heel goedkoop in elkaar gezet. Chinees product, niet Japans en dat is te zien aan de afwerking ook. Voor een dergelijk bedrag zou je verwachten dat je iets behoorlijks krijgt, maar het is gewoon troep.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66714

ik heb als valentijnkado een dance pad + USB ps2 converter voor mn vriendin gekocht, en ze is er erg blij mee.
Nou vroeg ik me af: zoals stepmania voor DDR is, is er ook een freeware alternatief voor Singstar? LIjkt me eigenlijk vrij logisch, of bestaat dat niet? En is er een singstar voor PC beschikbaar?
Pagina: 1