• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een 8210 waar bij zo ineens het bereik wegvalt.
En dan naar 4 a 5 seconden weer terug is. Heel suf
Meer mensen die dat hebben of hebben gehad.

Ik vond ook dit topic, alleen ik kon niet vinden naar welk topic deze werd doorverwezen door de topicstarter.
nokia 8210 geen bereik probleem

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ik heb hetzelfde gehad met mijn 6210. Antenne was beetje los gegaan (te vaak mee gegooid :+ )

Effe open draaien, antenne los en weer vast draaien. Kan ook zijn dat je toestel statisch is van binnen. Uitzetten, accu eruit, ff op aan/uit knoppie douwen, accu terug en aanzetten.

Als dit niet helpt mag je hem opsturen naar Nokia....en dat is duur. :( Voor mijn 6210 was het 112 euro ex btw ex reparatiekosten. :( :(

* max heeft nu Siemens ME45. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
huh? een reparatie die 112 euro éx btw éx reparatiekosten was? Wat kreeg je voor dat geld dan wel? Als je tel. jonger dan 1 jaar is, en je de telefoon hebt geregistreerd bij Club Nokia, kun je 'm bij de Nokia Store wel laten repareren denk ik zo.

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Tanu schreef op 25 september 2002 @ 18:19:
huh? een reparatie die 112 euro éx btw éx reparatiekosten was? Wat kreeg je voor dat geld dan wel? Als je tel. jonger dan 1 jaar is, en je de telefoon hebt geregistreerd bij Club Nokia, kun je 'm bij de Nokia Store wel laten repareren denk ik zo.
jep, en dat koste niks :P

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Tanu schreef op 25 september 2002 @ 18:19:
Het ding was al van maart 2001 en ik heb em 2 weken geleden ff terug naar de winkel gebracht. Die gozert daar zei dat het zoveel kostte. Ik had echt zoiets van fok it geef me maar een nieuwe foon. :/ En Club Nokia doe ik niet aan. Krijg ik nog meer post. ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zal het proberen om de antenne (dat zwarte dingetje binnen in toch, bij de 8210?) vast te zetten!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
Ruben_Pruim schreef op 25 september 2002 @ 16:56:
Ik heb een 8210 waar bij zo ineens het bereik wegvalt.
En dan naar 4 a 5 seconden weer terug is. Heel suf
Meer mensen die dat hebben of hebben gehad.

Ik vond ook dit topic, alleen ik kon niet vinden naar welk topic deze werd doorverwezen door de topicstarter.
nokia 8210 geen bereik probleem
Misschien bedoelt hij deze: Nokia 8210 antenne probleem

Als je je telefoon wilt openschroeven en voor Handyman wilt spelen heb je wellicht nog iets aan dit draadje: [rml][ BC3] Nokia 8210 probleem[/rml]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar ik had geluk dat ie jonger was dan een jaar dus werd ie gratis gerepareerd. Als t niet t geval is bij jou dan kan je em t beste naar een beun brengen denk ik. Die gasten staan ook vaak op computerbeurzen want bij Nokia betaal jeje blauw.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

hmmm zelfde prob hier, al acht ik der nie te veel aan, gebeurt bijna nooit, eerder problemen met beeldscherm nu, valt telkens weg en toont rare info op schermpje.

toestel is bijna 2 jaar oud nu dus..... geen garantie meer voor mij.

kzal eens kijken in die 2 topics die hier boven worden gegeven, misschien wel intressant ;), want als beeldscherm niet meer werkt is tie toch niks waard, kende hem net zo goed openschroeven.

Desniettemin vink het een lekker klein toestelletje :D
Pagina: 1