Toon posts:

[XP] Software panel opeens halfleeg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Of halfvol :p

Wat er dus aan de hand is, sinds kort (gisteren) laat de software panel (je weet wel, van het configuratiescherm) slechts eenderde van alle geïnstalleerde software zien. Zomaar. Ik heb toen niks geïnstalleerd of zo, wilde wel kazaa lite uninstallen om de nieuwste versie erop te zetten maar zover kwam ik niet want hij crashte (ja dat gebeurt me vaak genoeg). Net bij windows update wat beveiligingdsupdates opgehaald maar die hielpen niet (logisch) en een fix hiervoor kon ik niet vinden. Ik ga nu proberen de SP1 te installeren (heb WinXP home edition OEM-versie trouwens), als dit het probleem verhelpt meld ik dat wel even.

Is er intussen iemand met een idee/een oplossing?

Verwijderd

Misschien je XP installatie ff repairen?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:47

mutsje

Certified Prutser

ga even kijken of in je policy's iets niet disabled staat. dit kan soms voorkomen show config yes/no....
Dit gebeurd om windows2000pro en server..

Verwijderd

Topicstarter
@ Silverstar: waar moet dat?

@ mustje: is niet het geval..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:29:
@ Silverstar: waar moet dat?
Opstarten van je XP CD, en dan kiezen voor "repair".

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik heb een OEM-versie... geen CD, wel een image van de harddisk van m'n PC zoals die was toen ik hem kocht op een *verborgen* partitie (waarvan ik niet weet hoe ik hem moet benaderen)... Dus dat lukt niet. (Wel heb ik een illegale cd met XP Prof. Engels, maar daar heb ik zeker ook erg weinig aan als ik XP Home Nederlands geïnstalleerd heb... en voor de strak-beleidvoerders: vergeet die illegale CD maar).

Andere optie voor repair?
Pagina: 1