Gaat allemaal een beetje over hetzelfde is het niet? Wapeninspecteurs, wel/niet aanvallen. Ik tel er nu vier in NSTM, kan er niet één centraal topic hierover komen?
Verwijderd
lijkt me niet. De topics hebben ieder een centraal onderwerp.
Alle voetbaltopics gaan ook niet bij elkaar namelijk
.
Alle voetbaltopics gaan ook niet bij elkaar namelijk
nee, waarom zou dat? grote topics zijn bijzonder vervelend omdat er dan nog meer zooi door elkaar loopt...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:03
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Zolang ze allemaal een ander "subonderwerp" hebben dan gewoon zo laten
Topics met meer dan 50 replies begin ik meestal niet meer aan omdat die OF te snel gaan OF ik moet te veel lezen om te voorkomen dat ik dingen dubbel ga zeggen.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Daarom kom ik niet meer zo vaak in de SPMarv schreef op 26 september 2002 @ 07:49:
Topics met meer dan 50 replies begin ik meestal niet meer aan omdat die OF te snel gaan OF ik moet te veel lezen om te voorkomen dat ik dingen dubbel ga zeggen.

Al mijn antwoorden staan ergens tussen de 5000 posts verdeeld over 5 Het grote Topics..
Ik ook niet.. ik kwam er eerst best vaak.DeX schreef op 26 september 2002 @ 07:53:
[...]
Daarom kom ik niet meer zo vaak in de SP![]()
Al mijn antwoorden staan ergens tussen de 5000 posts verdeeld over 5 Het grote Topics..
Als ik even de spielerij topic lijst doorkijk tel ik 36 topics met meer dan 100 replies... veel daarvan zitten zelfs boven de 400. Als je daar niet vanaf het begin bij bent dan kun je het shaken
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1