Toon posts:

[Dreamweaver] Define Site

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo dra dat ik mijn site in Dreamweaver doe defineren (Define site)
Dan krijg ik de volgende melding op de pagina: (DW geel script icoontje) Untitled Document (DW geel script icoontje) </head>

Zo dra dat ik de site gewoon normaal open via file-> open geen enkel probleem.

Heeft iemand hier een antwoord op ?

BVD.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je geprobeerd om te uninstallen en opnieuw te installeren? Draai je een gekraakte versie? Staat IE op je pc? Welke versie? Welke versie van Windows?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

je krijgt de foutmelding dat je <head> tag niet goed afgesloten is lijkt me zo, als ik dit zo lees... (ik kan het ook gewoon fout begrijpen... Geen flauw idee wat een DW script icoontje is ;) )

Probeer eens te kijken of er wel ergens een </head> in je code staat (en zo ja, of deze op de goede plaats staat)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 16:28:
je krijgt de foutmelding dat je <head> tag niet goed afgesloten is lijkt me zo, als ik dit zo lees... (ik kan het ook gewoon fout begrijpen... Geen flauw idee wat een DW script icoontje is ;) )

Probeer eens te kijken of er wel ergens een </head> in je code staat (en zo ja, of deze op de goede plaats staat)
Nee, het komt doordat DW in JavaScript is geschreven |:( (serieus dus he) voor het grootste deel.

Bij bepaalde acties wil dat JavaScript weleens niet helemaal goed reageren, met vage foutmeldingen als dit. Het gele DW icoontje moet je zien als zo'n 'errors on page' ding in IE

[ Voor 0% gewijzigd door Spider.007 op 25-09-2002 16:32 . Reden: typo ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 22:32
Ja, en dit topic gaat om dezelfde reden dicht als je vorige: [rml][ Dreamweaver][/rml]

Het wordt niet op prijs gesteld als je hierover topics blijft openen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.