Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
dat klopt.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
downcasting is altijd eng, meestal heb je het niet nodig en is je design fout. Helemaal in PHP, waar je niet eens hoeft te "upcasten".
Casten in PHP is iets wat de PHP internal devverts heel eng vinden.
Zo vind je bijvoorbeeld als je met SimpleXML de String class en het SimpleXmlObject classje die je naar elkaar kunt casten maar dat werkt nog steeds niet.
Ik zou zeggen, doe iet met serializen als je het echt wil, of kijk of je het überhaupt wel nodig hebt
Zo vind je bijvoorbeeld als je met SimpleXML de String class en het SimpleXmlObject classje die je naar elkaar kunt casten maar dat werkt nog steeds niet.
Ik zou zeggen, doe iet met serializen als je het echt wil, of kijk of je het überhaupt wel nodig hebt
Open dan gewoon een eigen topicVerwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 16:20:
Is dit nog steeds van toepassing? Ik krijg het namelijk zo 123 niet voor elkaar.
[ Voor 19% gewijzigd door Creepy op 14-01-2008 16:36 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.