Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Wat je kan doen...
Tenminste dit gebruik de Tiscali webmail website. Is tijdens de OnUnload tijdelijk een klein pop-up windowtje laten komen die deze zaken afhandeld en als dat klaar is kill je dat windowtje weer...
Tenminste dit gebruik de Tiscali webmail website. Is tijdens de OnUnload tijdelijk een klein pop-up windowtje laten komen die deze zaken afhandeld en als dat klaar is kill je dat windowtje weer...
Ik vind het voor de gebruiker erg vervelend om een popup te gebruiken. (Ook al verdwijnt deze snel weer). Daarom doe ik het liever niet op die manier...
Verwijderd
Volgens mij was er ook een event alla OnBeforeUnload beschikbaar. Nu weet ik niet of Mozilla dit ook ondersteund.Super Snackman schreef op 25 september 2002 @ 16:13:
Ik vind het voor de gebruiker erg vervelend om een popup te gebruiken. (Ook al verdwijnt deze snel weer). Daarom doe ik het liever niet op die manier...
MSDN:
En het werkt voor BODY FRAMESET en WINDOW.Fires prior to a page being unloaded.
This feature requires Microsoft® Internet Explorer 4.0 or later. Click the following icon to install the latest version. Then reload this page to view the sample.
There is no public standard that applies to this event. (Dus niet w3c)
Verwijderd
Je zou ook eens kunnen bekijken wat een constructie als deze doet. Ik kan me niet voorstellen dat het werkt, want dat zou top-notch gebruikertje pesten zijn, maar je weet het maar nooit.
function CheckDeTijd(){
return false;
doe je eigen functie hier();
window.close(); (na overschrijven van je window object zodat de sluit melding verdwijnt)
}
<body OnUnload="CheckDeTijd()">
function CheckDeTijd(){
return false;
doe je eigen functie hier();
window.close(); (na overschrijven van je window object zodat de sluit melding verdwijnt)
}
<body OnUnload="CheckDeTijd()">
Tja dat werkt allemaal niet helaas.
En bij de onbeforeunload kan je een return false geven, maar daar wordt altijd eerst naar gevraagd. En de gebruiker moet nergens iets van afweten
En bij de onbeforeunload kan je een return false geven, maar daar wordt altijd eerst naar gevraagd. En de gebruiker moet nergens iets van afweten
Ik denk toch dat je bij een OnUnload event een Javascript functie moet aanroepen die bijvoorbeeld een nieuw pop-up 100x100 opent (PHP Pagina met parameters)... Middels de Javascript code geef je de bepaalde gegevens mee aan die nieuwe pop-up. Verwerken in de Database en klaar is kees...
Oplossing:
Via een javascript realtime alle links in het document vervangen, dat bij de OnClick mijn functie wordt aangeroepen. En die functie roept dan weer de echte link aan.
Dit werkt alleen nog niet voor afsluiten, herladen, of nieuwe url intypen
Via een javascript realtime alle links in het document vervangen, dat bij de OnClick mijn functie wordt aangeroepen. En die functie roept dan weer de echte link aan.
Dit werkt alleen nog niet voor afsluiten, herladen, of nieuwe url intypen
Pagina: 1