bedoel je met een vriend in een ander huis? Of in hetzelfde huis?
In hetzelfde huis kan je natuurlijk via netwerk gaan i'netten... maar dan trek je dus ongeveer beide 4kb/s en das toch niet echt veel. Je kan sowieso niet 2x tegelijk inbellen in hetzelfde huis.
En sowieso NIET in een ander huis met jou abbo inbellen aangezien je JOUW cli's hebt opgegeven bij qol en je alleen maar met die opgeven cli's (tel nr's, met isdn heb je meerdere nummers, cli's... en als je analoog hebt heb je maar een nummer), nummers, kan inbellen. Dus helaas pindakaas.
Je kan die tel nr's zo wijzigen geloof ik en als je dan je eigen nr en die van je vriend op geeft moet het kunnen denk ik, maar niet te gelijkertijd denk ik, dan zal QuickOnline ook wel gaan zeiken
En als je ISDN hebt hoef je alleen maar je hoofdnr op te geven, is het nr wat je ziet als je iemand belt, als je het niet weet bel dan ff naar je GSM ofzo dan zie je hem wel staan, die hoef je als enige op te geven.
Maak al vanaf het begin tot tevredenheid gebruik van QO en deel de account met 2 anderen, tegelijk inbellen kan ook want het komt wel eens voor dat we "onbedoeld" tegelijk op de lijn zijn...
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maak al vanaf het begin tot tevredenheid gebruik van QO en deel de account met 2 anderen, tegelijk inbellen kan ook want het komt wel eens voor dat we "onbedoeld" tegelijk op de lijn zijn...[/quote]Is that 2 anderen in hetzelfde huis of ergens anders?