..de gebruiker een tekst vak een getal invoeren.
Dit getal mag niet hoger dan 25. Hoe doe ik dit
ik geloof dat zo iemand een 'Noob' noemen een belediging tegenover ignorante niksweters is die niks opzoeken.
Dat soort mensen weten in hun onwetenheid en luiheid vaak nog wel ergens een basis kennis van
if (0 <= A <= 25) then blaat() op te rakelen.
neem de adviezen aan en lees eens een boek
(ik heb een erg onaardig stukje tekst geschreven en zou het niet eerlijk vinden er NOFI bij te zetten, maar gezien de lange discussies over 'te lage vragen' in P&W, waarbij deze vraag ongetwijfeld een cliché-voorbeeld is van 'how-low-can-you-go', geloof ik dat het eerlijker is het zo te formuleren)
edit:
ik heb in eerdere discussies vaak aangegeven te zijn voor een -ultra-correct' beleid door modjes, en ben absoluut voor extra speelruimte en begrip voor mensen die soms 'iets gewoon niet weten'
maar als zulk een vraag in LA verschijnt geloof ik niet dat dit bijdraagt aan een vast doorlopende 'niveau'-discussie over P&W, voor dit soort vragen hoeft wmb geen begrip te zijn, en een onaardige en kortaffe afsluiting is waarschijnlijk de beste hulp die de vraagsteller kán hebben (immers het afleren dat voor domme weetjes je anderen inschakelt)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen