Toon posts:

Waarom niet helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het vaak jammer dat je niet een "noob vraag'' mag stellen. Ik heb me best gedaan om dit te vinden maar het is gewoon niet gelukt. Heb meerdere tutorials bekenen maar, snapte het niet echt :'(

Eerst kon je nog wel als ''Noob'' hier terecht maar, nu word dat gelijk afgestraft.
[rml][ VB6] Controleer getal[/rml]

edit:

Mag topic weer van slot?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

SM -> LA
als je dat al niet snapt moet je investeren in een boek

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:54

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:44

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

..de gebruiker een tekst vak een getal invoeren.
Dit getal mag niet hoger dan 25. Hoe doe ik dit
ik geloof dat zo iemand een 'Noob' noemen een belediging tegenover ignorante niksweters is die niks opzoeken.
Dat soort mensen weten in hun onwetenheid en luiheid vaak nog wel ergens een basis kennis van if (0 <= A <= 25) then blaat() op te rakelen.

neem de adviezen aan en lees eens een boek

(ik heb een erg onaardig stukje tekst geschreven en zou het niet eerlijk vinden er NOFI bij te zetten, maar gezien de lange discussies over 'te lage vragen' in P&W, waarbij deze vraag ongetwijfeld een cliché-voorbeeld is van 'how-low-can-you-go', geloof ik dat het eerlijker is het zo te formuleren)

edit:
ik heb in eerdere discussies vaak aangegeven te zijn voor een -ultra-correct' beleid door modjes, en ben absoluut voor extra speelruimte en begrip voor mensen die soms 'iets gewoon niet weten'
maar als zulk een vraag in LA verschijnt geloof ik niet dat dit bijdraagt aan een vast doorlopende 'niveau'-discussie over P&W, voor dit soort vragen hoeft wmb geen begrip te zijn, en een onaardige en kortaffe afsluiting is waarschijnlijk de beste hulp die de vraagsteller kán hebben (immers het afleren dat voor domme weetjes je anderen inschakelt)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Oke, zit wat in. Maar ben nu aan het kijken of VB mij ligt en of ik er ook maar iets van gevoel voor heb. Dus dacht ik met GOT komen we wel wat verder.

Verwijderd

Topicstarter
RM-rf Bedankt voor je duidelijke reactie. En uitleg _/-\o_

Mijn excusses ;(

Ik zal hier voortaan rekening mee houden! O-)

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

RM-rf schreef op 25 september 2002 @ 16:05:
[...]
edit:
ik heb in eerdere discussies vaak aangegeven te zijn voor een -ultra-correct' beleid door modjes, en ben absoluut voor extra speelruimte en begrip voor mensen die soms 'iets gewoon niet weten'
maar als zulk een vraag in LA verschijnt geloof ik niet dat dit bijdraagt aan een vast doorlopende 'niveau'-discussie over P&W, voor dit soort vragen hoeft wmb geen begrip te zijn, en een onaardige en kortaffe afsluiting is waarschijnlijk de beste hulp die de vraagsteller kán hebben (immers het afleren dat voor domme weetjes je anderen inschakelt)

tja we zijn versoepelt maar een minimale basiskennis verwachten we toch wel

en die kortaffe sluitingen zouden mensen moeten dwingen na te denken ipv te gaan zeiken op de mods

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Als je erg weinig kennis hebt en je wilt toch de hele simpele vragen stellen, probeer dan www.beginnersweb.nl :)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10 14:13

André

Analytics dude

En www.w3schools.com was in mijn beginperiode ook favoriet. (nu soms nog)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

voor je slotje: zie topic bovenaan

Voor je vraag waarom geen n00bvragen: Dat is niet het doel van ons forum. Ga dan op www.beginnersweb.nl kijken en lees dit topicL

Strengere policy mbt (nieuwe) users

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.