Als ik WindowsXP opstart gaat hij gelijk bij het binnenkomen in de interface rebooten. Ik geloof dat ik dan in het register moet rommelen of wat in de ini-files moet wijzigen. Weet iemand dit? Bij voorbaat dank,
Al een repair gedaan?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
OS in de titel gezet per Windows Operated Systems - Policy
Wat bedoel je met "gelijk bij het binnenkomen in de interface" ?? Nadat je bent ingelogd, of daarvoor al? In het eerste geval eerst een andere account proberen, ik het tweede zie Merely en check je hardware voor het geval het daar aan ligt.
Wat bedoel je met "gelijk bij het binnenkomen in de interface" ?? Nadat je bent ingelogd, of daarvoor al? In het eerste geval eerst een andere account proberen, ik het tweede zie Merely en check je hardware voor het geval het daar aan ligt.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het hele systeem werkte eigenlijk perfect (niet mijn eigen systeem maar van een vriend van mij). Er zijn wat updates gedraaid voor software (voor bijv Norton). Er is toen een spel geinstalleerd wat blijkbaar niet XP-compatible was of waarvoor geen goede drivers waren. Er was toen een blauw scherm zei hij. Nu start het systeem opnieuw op als XP geladen is (dus als de taakbalk op komt).