Empire earth run time error

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
Hoi ik heb empire earth gekocht.... GEkocHt :P en ik heb allemaal files voor mijn neus in de hoofd directory en ik wil het spel opstarten maar hij zegt runtime error. spel is nie geinstaleerd maar stond kant en klaar met directory en al op de cd. ik weet ook niet hoe de makers vant spel dat gedaan hebben >:) ;)

Maar wat houd die runtime eroor precies in en wat kank er tegen doen omt wel te laten werken

Thx

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Dat het spel dus niet in de registry staat, dat had je ook wel kunnen verwachten als je een spel zo koopt.

• Thabone
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2021
ja ok maar ligt het daar dan aan? die error. anders hek ook niks aan je antwoord........

AMD Athlon 3200,Nvidia 7800GS AGP,1024mb 400mhz, WinXP

Verwijderd

kijk eens of er meer executables staan... Meestal moet je dat soort spellen even "aanmelden" in het register, meestal via "regsetup.exe" oid.
(indien er iets mis gaat als je dat doet, is het niet mijn schuld.

/edit ik neem aan dat het de minder legale versie is, de legalen hebben altijd wel een install programma

Verwijderd

runtime error kan betekenen dat je een (noodzakelijk) windows component niet geinstalleerd hebt of niet de juiste files bijelkaar hebt gekocht, verkeerde file probeert te installeren :)

Oftewel: zoek de installatiefile en de rest werkt vanzelf :)

Dit topic is gesloten.