Toon posts:

Auto install verborgen koetje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een paar maanden geleden had iemand een auto install gemaakt die je op flop kon zetten om snel een verborgen koetje in te stellen.

Kon je van te voren al je email opgeven enz..

Op Search kon ik er niets over terug vinden :-(

Wie weet waar ik deze file nog kan krijgen?

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Auto-install programma's zijn verboden :(

Verwijderd

Topicstarter
heee Energy !
kom op, een paar maanden geleden was het nog in dit gedeelte van het Forum een hot Item om dat installertje te bemachtigen.

Iemand had het naar al zijn kennissen gemaild met een verhaal er bij dat ze het ook meteen konden weg gooien of installeren.

Dus, ik vroeg me af waar dat was! dat is toch niet verboden? of moet je het echt helemaal handmatig instellen?????? lijkt me nogal onlogisch

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

gewoon koetje klaarmaken (met juiste .ini) op flop en een .bat'je maken die alles kopieert naar directory X en dan dnetc (of een minder opvallende naam) -install doet..

werkt perfect >:)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
wat sequence zegt mag wel.. het is gewoon verboden om de dnetc.exe in een ander programma te verwerken (als in een install shield)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat er mij niet om om het in een ander progje te verwerken.

Ik wil gewoon een schijf hebben die ik in de computer kan prakken, en dan op de install D.net kan drukken en dat de rest automatisch gaat.

Nu ben ik steeds bezig met het handmatig installeren van die troep, en dan moet ik weer op T.net kijken hoe het ook al weer zat en die handleiding klopt dan weer niet...
Kortom, gedoe....gedoe.... gedoe...

En ik weet gewoon dat iemand zo'n kant en klare oplossing had!
Dat was die jongen die in de tijd van de "phantom flusher" er ook een stel blokjes had bijgekregen en vaak in de hitparades stond.... ( naam is me dus duidelijk onschoten )

Veel mensen hebben van zijn stukje programeer kunsten gebruik gemaakt.

Nou, wie weet waar dat is?~!
Pagina: 1