mijn pc is ineens super traag ?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Plofke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-10-2023
mijn pc is ineens super traag vrij goeie pc PII windows 98 voldoende HD ruimte geen cookies of andere rommel internet werkt perfect net defragmentatie gedraaid vanmorgen schijfcontrolle voldoende geheugen waar kan het dan aan liggen dat hij ineens zo traag is ?

Verwijderd

toevallig laatst een netwerkkaart er in gestopt?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

virusje?

Money for nothin' and your chicks for free

• Plofke
hmm heb mcaff erop staan dus virus lijkt me sterk maar ik heb er laatst een netwerk kaart ingepropt die zit op een router misschien heeft het daarmee te maken ?

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

haal die er es uit en kijk eens wat voor effect dat heeft?

• Plofke
hmm zal het eens proberen

Verwijderd

Niet alleen is je pc traag, je toestenbord is ook stuk.
Tenminste... alleen je punten en komma's. :)

Probeer eens wat leesbaarder te schrijven.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11
Ik weet al wat je probleem is, je hebt last van het leesteken-verwijderingsvirus. Dit virus haalt overal leestekens weg, en dus kan windows je C: harddisk niet meer vinden omdat de dubbele punt mist :P

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

lol :D

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Draait er niet een of ander scriptje? Dan heb je toch een virus te pakken.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

mwah, die mcaffee virusscanners maken mijn p3 550 systeem ook zwaar langzaam, probeer eens uit als je die hebt geuninstalled.

Verwijderd

Als je netwerkkaart op een router zit, zal je snelheids probleem daar niet aan liggen. Vaak stoppen mensen een netwerkkaart in hun pc, zonder op een netwerk te zitten of zonder een IP in te vullen.

Hierdoor gaat windows tijdens het opstarten een IP zoeken/vragen van een server maar kan die niet vinden en dus duurt opstarten een stuklanger.

Maar is je pc constant traag?
dus ook na het opstarten?? zo ja, kijk dan eens welke programma's je allemaal runt en welke allemaal geladen worden in startup, misschien draait er iets op de achtergrond, wat vaan CPU tijd vreet.

en maakt je HD een hoop kabaal??

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 15:30:
mwah, die mcaffee virusscanners maken mijn p3 550 systeem ook zwaar langzaam, probeer eens uit als je die hebt geuninstalled.
Waarom uninstallen?

Zet gewoon ff alle achtergrond-scan-processen uit... Ik denk dat ie dan al een stuk sneller loopt.

Enne lol @ _JGC_ :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Plofke
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 15:30:
Als je netwerkkaart op een router zit, zal je snelheids probleem daar niet aan liggen. Vaak stoppen mensen een netwerkkaart in hun pc, zonder op een netwerk te zitten of zonder een IP in te vullen.

Hierdoor gaat windows tijdens het opstarten een IP zoeken/vragen van een server maar kan die niet vinden en dus duurt opstarten een stuklanger.

Maar is je pc constant traag?
dus ook na het opstarten?? zo ja, kijk dan eens welke programma's je allemaal runt en welke allemaal geladen worden in startup, misschien draait er iets op de achtergrond, wat vaan CPU tijd vreet.

en maakt je HD een hoop kabaal??
Hij is met het opstarten opzich niet zo traag.
Maar hij is constant gewoon traag.

Verwijderd

nieuwe kopen... jantje:papa wat is een PII computer? papa:netzoiets als je rekenmachine maar dan groter..

Verwijderd

Is je pc misschien softwarematig vervuild?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:11
McAfee heeft een deal gesloten met Intel, zodra je Mcafee installeert op je computer, krijgt intel weer geld binnen in z'n la voor een P4 2.2GHz, omdat jij denkt dat je een nieuwe PC nodig hebt ;)
Mcafee is zowaar de traagste virusscanner die er bestaat, en updaten zijn ze ook traag in (heb een week met Klez op mn mailserver rond lopen sturen, mcafee vond dat een update geen haast had |:( )

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
toevallig ADSL ? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriend van me en op mn werk worden de computers erg traag door dat ADSL-gedoe met VPN enzo... Anders moet je maar een keer een volledige herinstallatie overwegen op je compje

if you're gonna be dumb you gotta be though

Verwijderd

Plofke schreef op 25 september 2002 @ 15:11:
mijn pc is ineens super traag vrij goeie pc PII windows 98 voldoende HD ruimte geen cookies of andere rommel internet werkt perfect net defragmentatie gedraaid vanmorgen schijfcontrolle voldoende geheugen waar kan het dan aan liggen dat hij ineens zo traag is ?
Kun je zeggen wat je gedaan hebt met je PC voordat hij traag ging lopen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 21:15 . Reden: Typo ]

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 21:52

maontje

better off Playing

Het is idd zo dat MCafee je pc trager maakt. Heb het zelf ook aan den lijve ondervonden, heb hier een Amd Duron700@915 en met Mcafee leek het wel een p1 166 met 32MB ram. Net stroop....

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

probeer is je hardeschijf te defragmenteren zou ik zeggen, een rommelige nog nooit gedefragmenteerde hardeschijf maakt een systeem al snel retelangzaam, maarja alles is relatief heh

wat meer info zou wel makkelijk zijn, probeer je probleem is wat duidelijker te omschrijven zodat je wat serieuzere oplossingen kunt verwachten... het is wel heel vaag beschreven, iedereen gaat zo maar wat roepen op deze manier.

nou is win98 al niet zo snel en een p2 ook al vrij oud, vergeleken met pcs van nu is zal ie nooit in de buurt komen :P

Verwijderd

Als je pc ineens traag wordt, is dit meestal te wijten aan een virus.
Ik denk zelfs aan het yahaa-virus.

Hier staat een removal-tool (antiyahaa.scr).

Baat het niet dan schaadt het niet ;)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

spyware misschien?

Gooi Ad-Aware er eens overheen: http://www.lavasoftusa.com/

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Dit is niet echt een PMG vraag. Mede daarom doe ik 'm op slot omdat ik nergens zie wat je zélf allemaal al geprobeerd hebt; het is hier geen helpdesk waar je zo alleen de constatering v.h. probleem over de muur kunt gooien.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.