MSN zonder install?? Hulp met school omzeilen?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• DarkDante
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Heej,

IK zit dus op een school waar ze msn hebbe uitgebanne :S Na, opzich niet zo'n probleem, installe die hap :D Maar ze hebbe ook ALLE .exe files afgeslote behalve die vd gebruikte programma's :( Dus je kan msn downloade, de install rename naar excel.exe en dan kan je installe :) maar dan kan je msn niet opstarten, en helaas werkt msn niet als je het renamed naar excel.exe |:(
Dan heb ik nog de linux versie v MSN geprobeerd (CCmsn), die hoef je niet te installen, het start gewoon op als je het renamed naar excel.exe, maar dan krijg ik tijdens inloggen één of andere vage error waar ik ook niet veel wijzer van wordt :S
Er zijn een paar computers waar de beveiliging nog niet op staat, en daar doet normale msn het wel gewoon, het ligt dus ook niet aan de internverbinding!

Kan iemand me misschien hiermee helpen? Want in het studiehuis 4 uur 8er elkaar zitte is niet te overleven zonder contact met de buitenwereld :'(

THX

Ow ja, nog een paar dingen, het is niet mogelijk om in DOS ofzo te komen, dus ik kan geen IP instellingen ofzo opvragen of wat dan ook :)

[ Voor 0% gewijzigd door DarkDante op 25-09-2002 15:05 . Reden: Ow ja, nog een paar dingen, het is niet mogelijk om in DOS ofzo te komen, dus ik kan geen IP instellingen ofzo opvragen of wat dan ook :) ]

Don't ever underestimate the power of the Dark side

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

unpack die .exe file van msn met winzip, en probeer hem dan te installen. Probeer anders trillian of imici, en werkt dat niet kun je altijd nog naar http://www.sprintbiz.com/icc/app/sim/ gaan en je daar aanmelden en een online java msn gebruiken..

dit had je ook kunnen vinden met een beetje search werk!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Neen, hier helpen we dus niet mee. Als je MSN wilt hebben op school ga je maar naar de systeembeheerder :|

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja search.. en die beveiligingen zijn er ook niet voor niks :X

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.