Heej,
IK zit dus op een school waar ze msn hebbe uitgebanne
Na, opzich niet zo'n probleem, installe die hap
Maar ze hebbe ook ALLE .exe files afgeslote behalve die vd gebruikte programma's
Dus je kan msn downloade, de install rename naar excel.exe en dan kan je installe
maar dan kan je msn niet opstarten, en helaas werkt msn niet als je het renamed naar excel.exe 
Dan heb ik nog de linux versie v MSN geprobeerd (CCmsn), die hoef je niet te installen, het start gewoon op als je het renamed naar excel.exe, maar dan krijg ik tijdens inloggen één of andere vage error waar ik ook niet veel wijzer van wordt
Er zijn een paar computers waar de beveiliging nog niet op staat, en daar doet normale msn het wel gewoon, het ligt dus ook niet aan de internverbinding!
Kan iemand me misschien hiermee helpen? Want in het studiehuis 4 uur 8er elkaar zitte is niet te overleven zonder contact met de buitenwereld
THX
Ow ja, nog een paar dingen, het is niet mogelijk om in DOS ofzo te komen, dus ik kan geen IP instellingen ofzo opvragen of wat dan ook
IK zit dus op een school waar ze msn hebbe uitgebanne
Dan heb ik nog de linux versie v MSN geprobeerd (CCmsn), die hoef je niet te installen, het start gewoon op als je het renamed naar excel.exe, maar dan krijg ik tijdens inloggen één of andere vage error waar ik ook niet veel wijzer van wordt
Er zijn een paar computers waar de beveiliging nog niet op staat, en daar doet normale msn het wel gewoon, het ligt dus ook niet aan de internverbinding!
Kan iemand me misschien hiermee helpen? Want in het studiehuis 4 uur 8er elkaar zitte is niet te overleven zonder contact met de buitenwereld
THX
Ow ja, nog een paar dingen, het is niet mogelijk om in DOS ofzo te komen, dus ik kan geen IP instellingen ofzo opvragen of wat dan ook
[ Voor 0% gewijzigd door DarkDante op 25-09-2002 15:05 . Reden: Ow ja, nog een paar dingen, het is niet mogelijk om in DOS ofzo te komen, dus ik kan geen IP instellingen ofzo opvragen of wat dan ook :) ]
Don't ever underestimate the power of the Dark side