It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
iig niet binnen 24 uur kicken
en nee niet iedereen bezit de vaardigheid om een eigen bios te schrijven
ok sorry, maar denk je dat het zal werken?
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Verwijderd
Het werkt denk ik wel! Hoe vaak heb ik wel niet bijvoorbeeld mijn GPU bios gekloot! Wat wel fijn is, is om te checken of je nFORCE bord wel een dual-bios optie heeft, kan je hem minder snel verbaffen. Als je alleen die settings hebt aangepast moet het wel werken, zorg wel dat je de BIOS aanpast die er al OP ZIT, van hetzelfde merk, en geen ASUS bios erop tanken, want dat is niet prettig.
jammer genoeg geen dual bios, maar hij is volgens mij wel te vervangen als het echt moet... iemand een idee wat dat kost? (als dat niet te veel is kan ik het sowieso doen
)
Verwijderd
Ik denk dat er weinig mis kan gaan? Zit er geen verwijderbare chip in? Voor ALS het misgaat.
Verwijderd
Vaardigheid? Er zijn tegenwoordig genoeg programma's die het voor je doen.Mad_Jack schreef op 25 september 2002 @ 17:00:
iig niet binnen 24 uur kicken
[ontopic] Mijn huisgenoot heeft het ook gedaan en bij hem is er niets misgegaan. Duzz...
Ik welRobin001 schreef op 25 september 2002 @ 16:07:
niet veel tweakers hier die hun bios modden???
Maar dan nog, wil je niet binnen 24h met een nutteloze mededeling kicken?
Check de FAQ Forumgedrag voor details.
Maak in ieder geval alvast een noodopstartdiskette met de originele BIOS image. Lees hier op de MSI site eens bij de BIOS Recovery Feature
nee, sorry...
maar als mn bios dood is door een mislukte flash dan komtie toch niet eens zo ver dat ie boot van zo'n noodopstartdisk???
wat is het nut er dan van ?
maar als mn bios dood is door een mislukte flash dan komtie toch niet eens zo ver dat ie boot van zo'n noodopstartdisk???
wat is het nut er dan van ?
Elk modern BIOS is voorzien van een 'hardcoded' bootblock, die niet wordt overgeschreven bij het flashen. Daarin zit alle relevante info om de ISA bus (o.a. floppydrive dus) aan te sturen. Mocht de flash onverhoopt mislukken, dan treedt deze bootblock in werking 
Edit: vergewis je er wel van dat de grootte van het BIOS binary bestand vóór en ná het bewerken exact dezelfde is. Als het té groot is, dan wil het weleens voorkomen dat zelfs de bootblock wordt verneukt, waarna je inderdaad geen hol meer hebt aan die floppy
Edit: vergewis je er wel van dat de grootte van het BIOS binary bestand vóór en ná het bewerken exact dezelfde is. Als het té groot is, dan wil het weleens voorkomen dat zelfs de bootblock wordt verneukt, waarna je inderdaad geen hol meer hebt aan die floppy
mocht er toch iets mis gaan
je kunt je bios altijd opsturen naar MSI, heb je hem meestal weer na maximaal een week weer terug.
De biossen van msi zitten normaal gezien altijd in een socket, dus die kun je er zo uithalen.
Wel ff vantevoren telefonisch contact opnemen, werkt iets beter dan alleen opsturen
je kunt je bios altijd opsturen naar MSI, heb je hem meestal weer na maximaal een week weer terug.
De biossen van msi zitten normaal gezien altijd in een socket, dus die kun je er zo uithalen.
Wel ff vantevoren telefonisch contact opnemen, werkt iets beter dan alleen opsturen
FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark
Pagina: 1