NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Het is sneller met opstarten, je kunt een web-server draaien, en noem maar op.
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
Verwijderd
Is denk ik alleen handig als je ook je webserver erop gaat draaien.
Flop is wel makkelijker, m.n. qua back-up..
Flop is wel makkelijker, m.n. qua back-up..
ik log vrij veel mbv diverse freesco tweaks, komt dat op mijn hd, lekker makkelijk
plus dat als je er meer mee wilt doen, dat je dan een HD nodig hebt, om bijvoorbeeld sshd te installleren heb je dus al een hd nodig
plus dat als je er meer mee wilt doen, dat je dan een HD nodig hebt, om bijvoorbeeld sshd te installleren heb je dus al een hd nodig
Ik denk dat afgezien van het voordeel van de grotere opstartsnelheid, je vooral voordelen hebt als je met extra packages gaat draaien. Zoals FTP-server, WEB-server, diverse monitoring tools, etc. etc. etc.
Zelf zou mijn opzet niet meer vanaf floppy kunnen, ik had op een gegeven moment zelfs de grotere ramdisk nodig.
Zelf zou mijn opzet niet meer vanaf floppy kunnen, ik had op een gegeven moment zelfs de grotere ramdisk nodig.
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4, HP Z1 G1i, BMW R1300 GS Adv ASA.
Is het eigenlijk mogelijk om FreeSCO zo in te stellen dat hij websites gaat cachen? Dat zou dan uiteraard handig zijn.
Nadeel van HDD gebruik: zal altijd aanstaan, dus meer stroomverbruik en meer warmteontwikkeling. Maar kan verder alleen maar voordelen bedenken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
ja, proxy server op zetten, heb ik ookRoman schreef op 25 september 2002 @ 13:49:
Is het eigenlijk mogelijk om FreeSCO zo in te stellen dat hij websites gaat cachen? Dat zou dan uiteraard handig zijn.
auto power downThe_Eagle schreef op 25 september 2002 @ 13:49:
Nadeel van HDD gebruik: zal altijd aanstaan, dus meer stroomverbruik en meer warmteontwikkeling. Maar kan verder alleen maar voordelen bedenken
[quote]erkens schreef op 25 september 2002 @ 13:51:
ja, proxy server op zetten, heb ik ook
quote]
Heb helaas wijnig verstand van Linux achtigen, ben nu net een beetje aan het spelen met FreeBSD.
ja, proxy server op zetten, heb ik ook
quote]
Heb helaas wijnig verstand van Linux achtigen, ben nu net een beetje aan het spelen met FreeBSD.
en als je hem op de HD zet kun je de flopppydrive er ook weer uit slopen
Mijn server is helemaal leeg aan de voorkant (geen cdrom, floppy etc., in plaats daarvan afdekplaatjes
) staat wel zo mooi
En op de hd zetten is verder wel handig als je wat extra tooltjes wilt installeren (ftp, php etc.). HD gaat bij mij gewoon na 10 min automagisch uit, dus extra warmetontwikkeling of stroomkosten heb je niet.
http://thelight.mine.nu/f...REESCO/servers_proxy.htmlRoman schreef op 25 september 2002 @ 13:56:
[...]
Pagina: 1