Virussen? Scan ze hier!
2mbit geven hun aan als een gemiddelde snelheid.
@home garandeerd ook niks (zoals elke breedband provider). Het ligt aan de omgeving waar je woont hoe snel je kan downloaden.
De theoretisch max van @home is 3,8mbit, behalve met de nieuwe motorola modems daar ligt de snelheid in bepaalde delen van het land hoger.
@home garandeerd ook niks (zoals elke breedband provider). Het ligt aan de omgeving waar je woont hoe snel je kan downloaden.
De theoretisch max van @home is 3,8mbit, behalve met de nieuwe motorola modems daar ligt de snelheid in bepaalde delen van het land hoger.
Probeer het uit zou ik zeggen?wildhagen schreef op 25 september 2002 @ 13:31:
Ik hoor van velen dat ze regelmatig snelheden van 450-480 kB/sec halen met @Home, maar als ik dan de site van @home kijk staat dat er een maximumsnelheids is van 2 Mbit per seconde.
Welk van de twee klopt er nou eigenlijk, haal ik max 2 Mbit (256 kB/sec) of is die 480 nu wél haalbaar?
* wildhagen is een beetje confuus.
Kun je ook zo'n motorola modem apart kopen?
Btw: is het niet Breedband?
Btw: is het niet Breedband?
This message was sent from a galaxy far, far away.
Ah, op die fiets.
Mensen die nu aangesloten worden, krijgen die allemaal zo'n nieuw modem? Ik krijg het over een paar daagjes, de afspraak staat al geplannedDe theoretisch max van @home is 3,8mbit, behalve met de nieuwe motorola modems daar ligt de snelheid in bepaalde delen van het land hoger.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dat was vroeger 3.8 Mbit/sec en dat levert waarden op die wel in de bandbreedte van 450-480 kunnen vallen. Ze hebben een tijdje geleden (vanwege kritiek? ) echter de gemiddelde maximum snelheid vermeld op de site om geen verwachtingen te wekken die ze toch niet halen in alle gevallen.
Die 450 kB/sec haal je soms, maar ze zeggen dat ze ongeveer 2mib halen. Reclametechnisch verhaal. En ze garanderen ook geen 2mbit maar dat is gewoon het gemiddelde van het net. Zie maar bij www.mordax.nl
Digital Media Junkie
zover ik weet niet.. misschien dat je hem ergens op de kop kunt tikken? of athome bellen en zeggen dat deze niet goed meer functioneerd en zeggen dat je een nieuwe wil, ik geloof nl dat ze tegenwoordig alleen nog maar die motorola's installeren.Stinkhippie schreef op 25 september 2002 @ 13:35:
Kun je ook zo'n motorola modem apart kopen?
Zou UPC ook alleen maar Motorola modems uitgeven?Rodyman schreef op 25 september 2002 @ 13:38:
[...]
zover ik weet niet.. misschien dat je hem ergens op de kop kunt tikken? of athome bellen en zeggen dat deze niet goed meer functioneerd en zeggen dat je een nieuwe wil, ik geloof nl dat ze tegenwoordig alleen nog maar die motorola's installeren.
This message was sent from a galaxy far, far away.
Totally agree with you! die upload mag wel wat omhoog!Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:40:
Als het nou 2mbit Up&Down was![]()
Nu heb je de blechelijke upload van 16 Kb/sec nog
Verwijderd
Wat loop je nou te zeuren man, je hebt toch je vaste internet-verbinding. Als je iets echt wilt uppen dan zet je't gewoon aan en laat je't gewoon gaan...
Boeiuh
Boeiuh
Verwijderd
Maar dan ben je je hele inet kwijt en voor die 45 p/m mag je wel iets meer verwachten..nu heb ik een brakke lijn waar je amper met zijn tween tegelijk kan Cs'en en als de ene Cs'esed en de andere inernet dan hebje een ping van 300...Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:43:
Wat loop je nou te zeuren man, je hebt toch je vaste internet-verbinding. Als je iets echt wilt uppen dan zet je't gewoon aan en laat je't gewoon gaan...
Boeiuh
Jippie
De uptime is wel goed
Ik zit hier regelmatig tegen die 3.8 megabit/sec aan. Gaat lekker hoor...
Dat is maximum snelheid die @home. Vaak halen ze 200 a 300Kb/s. Dat is nog lekker. Het is wat anders dan mijn vervloekte 56K!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Sharen dat schiet toch niet op met 14kb/s? geef nou toe.. want als je met 14kb/s continu upload, dan duurt het nog uurrren voordat je een cd-image ofzo gestuurd hebt. En dan nog maar niet te spreken over de verneukte download die je krijgt door al dat uploadverkeer. Ik stel hem altijd in op 10kb/s max. uploadVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:43:
Boeiuh
/edit zinsloop
Verwijderd
16 Kbit? Das wel erg weinig..Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:40:
Tja, ik hoor ook allemaal sterke verhalen over het dure Casema abonnement, maar ik haal bijna altijd het maximum van 512 Kbit. (60-70 kB/s) Hoe is dat dan geregeld bij Casema? Volgens mij geven zijn 512 als maximum download aan..
Daar heb je dan weer wat anders voor helaas...maar het blijft beter als zo'n antiek telefoonlijntjeVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:40:
Ja die geven ze ook uit dacht ik, alleen haal je daar dan nog maar max 1.5 mBit/189 kByte/s mee aangezien chello/upc dat heeft afgeknepen.Stinkhippie schreef op 25 september 2002 @ 13:39:
[...]
Zou UPC ook alleen maar Motorola modems uitgeven?
Het is dus regio afhankelijk
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik ben erg tevreden over @home snelheden, die 16KB/sec upload neem ik voor lief...
Als je zo'n nieuwe modem wilt, stop de oude in de microwave
zou dat eigenlijk gratis service zijn? zo'n nieuwe modem?Huurmoordenaars schreef op 25 september 2002 @ 13:58:
Ik ben erg tevreden over @home snelheden, die 16KB/sec upload neem ik voor lief...
Lijkt me duidelijk...* Huidige gemeten gemiddelde download-snelheid 1-2 Mbits/s.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()