Toon posts:

ISDN via fast-ethernet kaart??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb intresse in een notebook en in de specificaties staat dat deze netwerkkaart erin zit:
DSL & network ready 10/100Mbit Fast-Ethernet LAN Intern 56k modem

Kan ik hiermee (met een connection kit-kabel) mijn ISDN-lijn aansluiten? Vanwege de DSL aanduiding?

Verwijderd

neej, je kan er alleen je kabel/DSL modem op aansluiten die een WAN aansluiting heb, zo'n RJ45 plug. voor je ISDN heb je dus een apparte adapter nodig.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

DSL <> ISDN. Lullig is dat de pluggen wel hetzelfde zijn, RJ45 idd.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Heb je niet iets van een boekje wat erbij zit. Geef anders even het merk en het type, dit helpt veel. Met zo'n onvolledig topic kan je helemaal niks beginnen... 8)7

PS Zelf zoeken kan ook wonderen doen... |:( |:( |:(

https://www.enwatbenjedan.nl/

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen specificaties, aangezien ik hem nog niet heb gekocht.. Ik wilde allen weten of ik een aparte ISDN-kaart in moet laten bouwen

Verwijderd

Inbouwen is een groot woord.. Ik betwijfel overigens dat dat een DSL aansluiting is.. volgens mij zit er gewoon een Netwerkkaart + 56k6 modem in. Handige reclame, zodra je ergens het woord 'ready' ziet staan moet je allergisch worden.

Maar goed, je dient dus idd een aparte ISDN adapter aan te schaffen, bv. PCMCIA of USB, afhankelijk van wat er allemaal op die laptop zit.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
druk die isdn kablel nooit in je nic, je blaast je nic dan op, omdat isdn hogere spanning heeft :)

Tweakers Discord

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02
Lijkt me duidelijk :)

Voor een ISDN aansluiting, heb je een ISDN modem nodig :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.