[FAQ] Zijn er printable of PDF's van alle GOT FAQ's?

Pagina: 1
Acties:

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik heb ze voor nu maar allemaal in Word gepaste en gesaved maar zijn er dus ook al kant en klare printables te verkrijgen of pdf's van alle GOT FAQ's? Zo nee, misschien een goed idee?

Ik vind ze erg informatief en dienen als goed naslagwerk.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien dat je de HTML files kunt krijgen van een modje, en deze om kunt zetten naar PDF :?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:14

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Een HTML versie die je van een modje zou krijgen word op dezelfde manier vekregen als jezelf zou kunnen doen. File -> Save as.

Het meest is toch echt tikwerk geweest wat langzamerhand een uit de klauwen gelopen FAQ is :P

Tijd voor een nieuwe sig..

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik heb inmiddels de HTML varianten en de ge'paste M$ Word varianten op mijn schijf staan. En mijn Bubblejetje (het oude beestje) is nu flink aan het stampen :) Ik ga misschien alle Word varianten ook even omgooien naar PDF.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 08:29

Schonhose

Retro Icoon

seamus21 schreef op 25 september 2002 @ 13:22:
Ik heb inmiddels de HTML varianten en de ge'paste M$ Word varianten op mijn schijf staan. En mijn Bubblejetje (het oude beestje) is nu flink aan het stampen :) Ik ga misschien alle Word varianten ook even omgooien naar PDF.
Ik hou me aanbevolen...... voor de pdf versie dan. Ik vind het wel een goed idee.

Move to LA?

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Denk dat ze daar in LA wel raad mee weten ;)

SG >> LA

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

hmmz
kan misschien vanavond wel ff kijken of ik een pdf-je kan draaien van de P&W faq's

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

In NOS zijn de reviews in ieder geval bijna allemaal als HTML en PDF te downloaden, voor zowel *nix als Windows.
De rest van de docs in NOS, pas ik nog wel een keer aan, als ik meer tijd heb dan op het moment. ;)
Pagina: 1