Toon posts:

phpinfo op andere server ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag informatie verkrijgen over een server met behulp van phpinfo. Ik zou dit willen gebruiken om te kijken of die server mysql ondersteunt. Is er een mogelijkheid waardoor dat ik phpinfo vanop mijn eigen site kan draaien en toch informatie opvraag over een andere server ?

bv <?phpinfo(server2)?>
Ik weet dat mijn notatie zo niet klopt, maar weet iemand de juiste notatie ? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

dat kan niet. je zal echt toegang moeten hebben tot die server.

Stop uploading passwords to Github!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat voor info wil je precies hebben :?

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon of de server al MYSQL ondersteunt. Ik heb dat een tijdje geleden aangevraagd op die server maar voorlopig heb ik het apswoord nog niet dus ben ik eens benieuwd of die mysql eindelijk geinstalleerd is ..

Verwijderd

je kunt de headers opvragen met een http request, soms staat daar iets tussen.....

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:04:
Gewoon of de server al MYSQL ondersteunt. Ik heb dat een tijdje geleden aangevraagd op die server maar voorlopig heb ik het apswoord nog niet dus ben ik eens benieuwd of die mysql eindelijk geinstalleerd is ..

dat kan je in principe niet opvragen nee.

Tenzij je gaat checken of poort 3306 open staat ofzo, maar dat zegt nog weinig (als ie dicht zit iig)
Pagina: 1