Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Bedoel je de software voor de Flash Linker voor de GBA of voor de gewone GB color??
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
gba
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Wat is zoeen flash lader precies ?
Wat kan je ermee ?
zoekfunctie ?? [rml][ GBA] Flash Advance Linker + Flash Card?[/rml]
in het kort, je kan zekerheidskopieën van je GBA-cartridge maken en deze op een flashcartridge zetten. Dan kan je het origineel goed opbergen.
in het kort, je kan zekerheidskopieën van je GBA-cartridge maken en deze op een flashcartridge zetten. Dan kan je het origineel goed opbergen.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
De website is een paar maanden geleden vernieuwd (zag er toen stukken beter uit dan vroeger), maar wat belangrijker is, is dat de software ook veel nieuwer was geworden (1.20 als ik mij niet vergis).DoctorV64 schreef op 25 september 2002 @ 16:11:
Laatste sw is volgens mij nog van 2001 voor de Flash Linker ...
Dat was toch voor de USB versie van de Flash Linker ?? Dat werkt niet goed met de LPT-versie bij mij althans.
Pagina: 1