Toon posts:

[XP]File Folder opent steeds in nieuw venster ??

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
k ik heb dus ff iets verneukt (zal wel als een n00b klinken nu maar ben echt ff de kluts kwijt)

probleem: het bestandstype dus bij Folder Options - File Types de file folder wat verkloot of zo, maar hij wil dus niet meer in het zelfde venster opene.
vraag nu welke command moet ie hebben om in zelfde venster te openen ??
heb em nu gewoon open with IEXPLORER maar dat schiet nie op ?
(en jah optie staat bij general folderoptions wel op open in same window)

bvd

Verwijderd

Dus je hebt (NONE) File folder verkloot? wat valt daar nou aan te verkloten? Ik kan hem niet eens wijzigen !?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 12:54:
Dus je hebt (NONE) File folder verkloot? wat valt daar nou aan te verkloten? Ik kan hem niet eens wijzigen !?
ik kon het dus wel op een of andere vage manier :? dat zeg ik ik snap er nix meer van ik wou gewoon icoontje veranderen :'( (das wel gelukt :P) terug veranderen helpt ook niet :?

maar weet iemand de command iets van open in IEXPLORER en dan nog iets erachter :?

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-05 14:48

harlekein

Creator Owner

Behalve Set Default kan ik daar niet eens iets veranderen. Je hebt "open" en "explore". Staat explore toevallig op default?

Verwijderd

niet in IEXPLORER iig, want dat is internet explorer, dat schiet je niet veel mee op. Als ik bij mijop advanced klik dan staat er geen OPEN tussen. En deze opties staan aangevinkt: Confirm open after dowload en Always show extension. Ik hoop dat je er wat aan hebt, succes iig :)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Zo oke.

Ik overdrijf niet maar heb je verhaal 5 keer rustig doorgelezen, en snap het nog niet.

Misschien als je alles nogmaals netjes verwoord en meer leestekens gebruikt dat je meer antwoord krijgt.

Dit is niet lullig bedoeld maar ik snap het iig niet :?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 25 september 2002 @ 12:58:
Zo oke.

Ik overdrijf niet maar heb je verhaal 5 keer rustig doorgelezen, en snap het nog niet.

Misschien als je alles nogmaals netjes verwoord en meer leestekens gebruikt dat je meer antwoord krijgt.

Dit is niet lullig bedoeld maar ik snap het iig niet :?
de rest wel dus is niet lullig bedoeld of zo maar mischien ligt het aan jouw ;)

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Ik kan het wel volgen, maar leestekens kunnen nooit kwaad. Probeer het een beetje netjes te houden. Anderen moeten het wel willen lezen. En als jij de moeite niet neemt om fatsoenlijke leestekens te gebruiken kun je niet verwachten dat mensen de moeite nemen om het te lezen.

En ontopic: Heb je "explore" en "open" onder de opties staan met "open" als default?

Verwijderd

Topicstarter
Device schreef op 25 september 2002 @ 13:02:
Ik kan het wel volgen, maar leestekens kunnen nooit kwaad. Probeer het een beetje netjes te houden. Anderen moeten het wel willen lezen. En als jij de moeite niet neemt om fatsoenlijke leestekens te gebruiken kun je niet verwachten dat mensen de moeite nemen om het te lezen.

En ontopic: Heb je "explore" en "open" onder de opties staan met "open" als default?
die 2 opties staan niet bij file folder, wel bij folder.
dit heb ik nu:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jmklemann/filefolder.jpg

stonden bij mij dus al meer opties (heb er zelf wat bij gezet) kan ze nie deleten :()

Verwijderd

Ik heb "open" er ook niet bijstaan :) maar toch werkt het allemaal, ik heb alleen "Find" en "browse with ACDsee". Geen idee welke default is, maar ik blijf er vanaf :)

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Bij File Folder staan bij mij ook geen dingen met de strekking open, explore of browse.

Ik denk dus niet dat je het probleem daarin moet zoeken.

Staat in Folder open op default?

Ik zie trouwens wel dat "browse in same window" bij jou niet aan te vinken is. Bij mij wel. Heb je iets in de registry gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Device schreef op 25 september 2002 @ 13:11:
Bij File Folder staan bij mij ook geen dingen met de strekking open, explore of browse.

Ik denk dus niet dat je het probleem daarin moet zoeken.

Staat in Folder open op default?

Ik zie trouwens wel dat "browse in same window" bij jou niet aan te vinken is. Bij mij wel. Heb je iets in de registry gedaan?
nope :(

zou nie weten waar :P
pretty f*cked dit, hoe krijg ik default er weer af ?
staat nu op een van mijn zelf gemaakte creatie maar werkt dus niet :'(

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Ok, ik snap het nu beter..

Misschien is het handig om JUIST ff te zoeken in het register naar opties die je daar wel kan veranderen. Gewoon ff met F3 weet je wel.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Device: Browse in same window staat bij mij ook grayed out, maar het doet het wel. Ik heb nog niks in mun registry gef***ed duzz... :P

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op 25 september 2002 @ 13:16:
Ok, ik snap het nu beter..

Misschien is het handig om JUIST ff te zoeken in het register naar opties die je daar wel kan veranderen. Gewoon ff met F3 weet je wel.
iemand enig id waarnaar ??

• misvid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Zoek in registry naar:

HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell

verander de de value van het mapje shell in "none". (Stond niks bij mij)

Ik had het zelfde probleem en ik weet zelf nog steeds niet wat er bij mij is fout gegaan, suffig. Maar hij doet het weer bij mij.

Gevonden via google: "folder explore open edit file type xp new window greyed out"
http://beta.experts-excha...ems/WinXP/Q_20648703.html

Macbook Pro / Dell Inspiron 6400 / HP Slimline / iPod Touch / PSP / XBOX 360

• misvid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
jaja is een jaar geleden maar ik baalde toen ik zag dat hier nog niet geantwoord was ja! :D

Macbook Pro / Dell Inspiron 6400 / HP Slimline / iPod Touch / PSP / XBOX 360

Verwijderd

thanks dude ... :) ik was ook met me icons aan het f*kken.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2004 01:18 ]

Pagina: 1