Toon posts:

Philips DVDR1000 recorder HELP!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik heb in mijn bezit een hele mooie kastje van Philips de DVDR100
een heel mooi zilvere dvd speler die ook nog eens opneemt :-) maar jah nu komt het hij leest bijna geen dvds af :-( als ik een dvdtje huur speelt ie um niet af zou die eigenlijk wel moeten da ding kost 2000 euro! weet iemand hier raad mee???
audio cds leest ie wel en ik heb al 2 keer een lens cleaner erdoorheen gehaald!
hier nog een plaatje van het kastje......

Afbeeldingslocatie: http://images.vnunet.com/v6_image/v6_products/prod_h/small/sm_philips15.gif

• Xanax959
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

Xanax959

relax...

Tja, als het niet aan de gehuurde dvdtjes ligt, (vette vingers, krassen), dan zou ik eerst kijken naar de garantie, lijkt me dat je zo'n duur apparaat niet zo snel uitelkaar haalt....

Atari portfolio Dos 2.11

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan je misschien vertellen wat er gebeurt als je een dvd probeert af te spelen?
Foutmelding? Niets? Regiocodemelding?
Wat met deze omschrijving kom ik niet echt verder.

Als je een dvd opneemt speelt ie wel prima af?
En gekochte dvd's ook?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het lijkt me dat je het beste gebruik kan maken van je garantie: Terug naar de winkel, daar testen in het bijzijn van een medewerker, werkt ie niet: Een retourtje philips voor je dvddoos aanvragen :) Niet zelf gaan zitten prutsen met cleaners, dit kan het alleen maar erger maken. :X

Verwijderd

Heb je de firmware zelf zitten hacken om 'em regiovrij te maken :X

Verwijderd

Topicstarter
Nee jongens (en dames) ik heb niet ligguh klote met da ding helemaal orgineel
als ik er een dvd schijfje in doe zegt ie NO DISC terwijl ik het zelfde dvdtje een
tijdje terug wel werkte waaaaaaazig en de dvdjes zijn goed geen krasjes enzo
en op mijn sony doet ie het wel! en dat ding was een kerst cadeautje van Philips.....en hoe kom ik er achter waar er een philips service center is????

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De Philips consumentenlijn bellen: 0900-8406 of hier heb je een lijst met reparateurs. :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 03:20:
Nee jongens (en dames) ik heb niet ligguh klote met da ding helemaal orgineel
als ik er een dvd schijfje in doe zegt ie NO DISC terwijl ik het zelfde dvdtje een
tijdje terug wel werkte waaaaaaazig en de dvdjes zijn goed geen krasjes enzo
en op mijn sony doet ie het wel! en dat ding was een kerst cadeautje van Philips.....en hoe kom ik er achter waar er een philips service center is????
Doe mij ook zulke kerstkadootjes :7 B) :X
Pagina: 1