Toon posts:

TV out knalt eruit bij spelen DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gisteren ben ik bij een vriend geweest. Hij heeft een pc met TV out en kan hier gewoon DivX, VCD en alles op afspelen.
Zodra hij via zijn DVD speler een DVD wil spelen. Valt de TV out uit, of het beeld begint te knipperen en wordt ff minder fel, springt dan terug naar normaal sterkte etc. iemand een idee wat dat kan zijn? Het beeld van de monitor zie je trouwens niks aan. aub geen opmerkingen van WinME zuigt want dat weet ik zelf ook. Het ligt niet aan de DVD software, ik heb 3 verschillende pakketen geprobeerd.

DVD Aopen1648
Geforce 2MX

• SnicK_v_r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 07:05

SnicK_v_r

Zero

heb je de nieuwste drivers voor je videokaart

en op welke manier gebruik je de tv-out
dus door drivers, of door een of andere tv-out programma
Misschien dat je die kunt veranderen

FFXIV-id: Sarah Kindred, FC: League of the Damned <DAMN>, Zodiark

Verwijderd

Dit kan natuurlijk te maken hebben met de Macrovision-beveiliging op het afspelen van DVD's via een "onbeveiligd kanaal". Als je een grafische kaart van nvidia (he, die heb je :) )hebt kan je het beste de tool TVtool (of TVCC6.0 = freeware) gebruiken, deze omzeild namelijk deze beveiliging.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2002 @ 15:07:
Dit kan natuurlijk te maken hebben met de Macrovision-beveiliging op het afspelen van DVD's via een "onbeveiligd kanaal". Als je een grafische kaart van nvidia (he, die heb je :) )hebt kan je het beste de tool TVtool (of TVCC6.0 = freeware) gebruiken, deze omzeild namelijk deze beveiliging.
tnx.. dat lijkt me het meest logische.. ik ga het vanavond uitproberen.

Verwijderd

Topicstarter
oplossing van vinguru was juist. het topic kan gesloten worden :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Tot uw dienst :7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.