Toon posts:

[NT4] Standaard lettertype OS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search al geraadpleegd, maar daar krijg ik 3 topics, waar niet mijn antwoord in staat.

Wat wil ik weten:

Ik heb hier te maken met een NT4 omgeving 8)7 (met uitzonering van 2 Windows 2000 servers)

Ik moet vanwege de security |:( de wachtwoorden om gaan zetten naar een "strong password". Om hierbij zekerheid te hebben dat het password het hoogste beveiligings niveau geniet, dient er gebruik te worden gemaakt van een ALT Commando. Echter weet ik niet welk lettertype windows OS standaard gebruikt ten tijde van inloggen. Het maakt nogal verschil welk lettertype je gebruikt bij de ALT combinaties op het numerieke gedeelte van het toetsenbord..

als je bijvoorbeeld ALT+ 0123 gebruikt wil je niet altijd het zelfde teken tevoorschijn toveren..

Weet iemand of dit uitmaakt bij inloggen?

Microsoft PechNet B) is ook al onduidelijk hierover.

>>Reading DAILY<<

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ms sans serif

Firmpete on Aerie Peak

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Microsoft PechNet
Is dat nieuw ofzo? Zullen we het maar gewoon op TechNet houden, zoals het echt heet? :{

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Het lijkt me een verrotte keus om een extended character te gebruiken.
Kan je niet leestekens enzo toestaan?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

het maakt toch niet uit welk karaktertje er uiteindelijk staat?
Je typt een ascii/unicode in, welk teken dat representeert is niet boeiend, lijkt me :?

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 26 september 2002 @ 11:31:
het maakt toch niet uit welk karaktertje er uiteindelijk staat?
Je typt een ascii/unicode in, welk teken dat representeert is niet boeiend, lijkt me :?
Was er zo druk mee, dat ik hier niet eens goed aan dacht.. :X je hebt compleet gelijk.

De reden dat die codes gebruikt worden is om nog betere wachtwoorden te bouwen. Het is nl. de wens van een bedrijf om de richtlijnen voor Secure Working With MS Platforms aan te houden.
Pagina: 1