Iedereen wil terug naar de natuur, maar niemand wil lopend...
76mm maakt toch niet uit ...
sluit het allemaal mooi aan ...
sluit het allemaal mooi aan ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
pff, speciale maten zijn meestal moeilijk aan te komen.
Is het niet handiger om het met een decoupeer zaag te proberen? Heeft bij mij een heel mooi reseltaat opgeleverd.
Is het niet handiger om het met een decoupeer zaag te proberen? Heeft bij mij een heel mooi reseltaat opgeleverd.
kewl, wij hebben hier stad en land afgezocht naar een 80mm gatenzaag, maar de enige die we konden vinden waren voor hout, dat komt dus niet door je zijnakt heen, das plaatstaal. Dus wij bij een speciaalzaak in de catalogus gekeken, en van alle topmerken die ze daar hadden was er geen 80 mm gatenzaag voor staal te koop. wel hadden ze 76 mm. dus wij die besteld inclusief een adapter, en we kwamen op 35 euro uit.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
76 mm is een standaard maat voor gatenzagen... da's 3 inch ofzo
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
is extreem standaard maat, dat is namelijk de maat van inbouwdozenDemoniac schreef op 25 september 2002 @ 12:29:
76 mm is een standaard maat voor gatenzagen... da's 3 inch ofzo
Reality beats fiction by far!
Ik heb laatst een 12CM metaal gatenzaag gehuurd bij Breur ijzerwaren in rotterdam.. was niet eens de grootste ze hadden volgens mij nog groter.. heeft me iets van 3 of 4 euro gekost voor een dag.
IP Rocks
Pagina: 1