Toon posts:

[CME]Topics over voeding in auto

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey modjes..

Ik wil ff klagen :D :+ Er zijn een paar mensen op GoT die een Eden in hun auto willen bouwen. Nu is een voeding het probleem. Er is wel een oplossing en dat is zelf maken. En dat staat dus ook ergens in een draad.

Nu heeft een modje dat gezien en gooit vervolgens deze draad Procase CP2677 gelijk op 12 volt dicht met de opmerking: beter searchen. Ik denk dan:"beter lezen" Er is nog steeds geen oplossing voor electro n00bs zoals ik :D

Nu loopt er nog een draad: [rml][ EL] VIA EDEN in auto? / cubid 2677[/rml] Willen jullie die laten lopen dan?

Tnx alvast ;)

Verwijderd

Heb je al overlegd met de betreffende forum mod? Dat wil ook nog wel eens helpen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 13:07:
Heb je al overlegd met de betreffende forum mod? Dat wil ook nog wel eens helpen...
Ik wacht gewoon die andere draad ff af.

Als er al een topic over een bepaald onderwerp is geweest houdt dat volgens mij niet in dat er meteen een slot op moet. Toch? Dat is wat ik bedoel namelijk. En dat is niet gericht aan AcouSE maar aan alle mods.
Heel vaak vind je draadjes in de search die gewoon gestopt zijn er waar geen echt antwoord op is gekomen. Maar je wordt wel verwezen naar zo'n draadje. Tja..hebbie nie zoveel aan. Ik had het idee dat dat nu ook een beetje het geval was.

Dat was alles wat ik ff kwijt moest ;)