Power-button Nokia8850 kapot; andere manier om aan te zetten

Pagina: 1
Acties:

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
Zoals je kunt lezen doet de power-button van m'n Nokia 8850 het niet meer. Nu zou ik wel graag m'n foon nog een keer willen aanzetten, zeg maar :) ... is er een andere manier om het ding aan te krijgen? heb geprobeerd of ie nog oplaadt en in het display is te zien datie dat nog gewoon doet. lijkt me dat de foon wel nog gewoon werkt ...

iemand een idee?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
kan je niet mee een klein voorwerp op het knopje drukken? dan druk je misschien dieper en doet hij het wel weer en dan NOOIT meer uitzetten.

no comment

• RoelJewel
Martinus schreef op 25 september 2002 @ 12:12:
kan je niet mee een klein voorwerp op het knopje drukken? dan druk je misschien dieper en doet hij het wel weer en dan NOOIT meer uitzetten.
heb ik al geprobeerd ...
heb het idee dat ie al is afgebroken ... :{

toestel is al zo ongeveer afgeschreven (VEEL gebruikt), dus ik wil 'm niet duur laten repareren .... zou het leuk vinden als ik 'm zelf op een simpelere manier ff kon aanzetten

• RoelJewel
vraag me niet hoe ik het PRECIES heb gedaan, maar na wat geneuzel met een schroevendraaier werkt hij nu weer enigszins :P

bedankt in elk geval :)

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 21:36
RoelJewel schreef op 25 september 2002 @ 12:55:
vraag me niet hoe ik het PRECIES heb gedaan, maar na wat geneuzel met een schroevendraaier werkt hij nu weer enigszins :P

bedankt in elk geval :)
en niet weer uitzetten hè!

no comment

• RoelJewel
Martinus schreef op 25 september 2002 @ 14:32:
[...]

en niet weer uitzetten hè!
:D
ik weet nu hoe ik 'm steeds weer kan aanzetten >:)
Pagina: 1