tekken tag tournemant voor de pc????

Pagina: 1
Acties:

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 20:58
ik ken iemand die zei dat ie aan de nieuwste tekken kon komen is dit waar of lult ie maar wat

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 08:28
hij lult maar wat, tekken komt niet en zal ook nooit op de pc uitkomen. psx only.

Verwijderd

PSX-Only??? Square was dat ook.

Verwijderd

hmm wachten op bleem2 ofsow :) kan je hem gewoon op de pc spelen :)

Heb nu wel een amerikaanse versie op mijne hd staan maar nog geen emulator :(

*en nee ik plaats geen links anders wordt Anton weer pissed*

Verwijderd

Tekken Tag Tournament for PC :9

Kan iemand dit bevestigen of is dit complete bullshit? :'(

Verwijderd

Volens tests die ze ergens uit hadden gevoerd is de PS2 zo snel als 32 P3 -450 Mhz computers, ik denk niet dan TTT op de pc komt als er zulke hardware nodig is.

• enrico670
  • Laatst online: 19-02 22:28
Yeah right, de ps2 even snel als 32 pc`s.......

Waarom haal ik dan met 1 pc toch "iets" mooiere beelden tevoorschijn.

Oh ja, bespaar me de "het is moeilijk om te programmeren" shit.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 22:16 schreef enrico het volgende:
Yeah right, de ps2 even snel als 32 pc`s.......

Waarom haal ik dan met 1 pc toch "iets" mooiere beelden tevoorschijn.

Oh ja, bespaar me de "het is moeilijk om te programmeren" shit.[/quote]Hij is net zo snel als 32 Intel Pentium III 450 MHz maar dan heb ik het niet over PC's.

En ja hij is moeilijk te programmeren want dat voor dat ding moet je meerdere processoren aanspreken en dan nog low level ook. Als je een game gaat proggen onder Windows dan hoef je alleen maar de DirectX API calls te leren. Je hoeft dan niet twee processoren (cpu en gpu dus) aan te spreken. Bij de PS2 is dit dus wel het geval. Volgens mij bestaat hij uit drie CPU's die aangesproken moet worden.

Verwijderd

PSII?La me nie lache!!!!!!!!pppfffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!

PSII SUX ASS!!!!!!!!!!!!!!!!

• sharkzor
  • Laatst online: 19-02 08:28
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 21:50 schreef DarthMaarten007 het volgende:
Volens tests die ze ergens uit hadden gevoerd is de PS2 zo snel als 32 P3 -450 Mhz computers, ik denk niet dan TTT op de pc komt als er zulke hardware nodig is.[/quote]ze zijden van de psx dat ie even snel was als een p133, maar hij heeft nooit mp3's zonder hardwarematige decoder kunnen afspelen. Bull shit dus.

Het zal best zo zijn dat de ps2 met sommige taken even snel kan zijn als de p3-450, maar dat is gewoon omdat hij dan speciaal voor die taak ontworpen is.
over het algemeen is een p3-450 toch echt wel een stukkie sneller.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 november 2000 19:14 schreef weareborg het volgende:
Het zal best zo zijn dat de ps2 met sommige taken even snel kan zijn als de p3-450, maar dat is gewoon omdat hij dan speciaal voor die taak ontworpen is.
over het algemeen is een p3-450 toch echt wel een stukkie sneller.[/quote]Daar gaat het ook om. Als ik een CD/DVD toaster ofzo in elkaar zet dat zonder PC een perfecte kopie van een andere CD/DVD in een minuut kan branden dan zit toch ook niemand te klagen? De PS2 is ontwikkeld om goede graphics te leveren daar moet je niet over zeiken.

Verwijderd

dubbelpost :(

Verwijderd

Vergeet niet dat Emulatie van de ene (spel-) computer moeilijker is dan bij een andere.
De Amiga b.v. is bijvoorbeeld nogal moeilijk te emuleren omdat hij het niet van zijn centrale processor moest hebben (Motorola680x0 serie) maar van de custom chips.
O.a. de Agnus, Gary, Denise etc.

Bij het eerder genoemde Bleem! hebbeb ze het op een totaal andere wijze aangepakt dan bij de meeste Emulators, door de rendertaken aan de PC 3D-kaart over te laten via DirectX.
Met andere woorden, geen poging tot complete emulatie maar vervanging van de Renderchip.
Dit geeft natuurlijk veel meer processortijd voor de rest van het emulatieprogramma.
Zo kan ik b.v. Knockout Kings 99 spelen op 1600x1200x32bit en loopt het nog te snel.

Daarom denk ik dat in navolging van Bleem voor de PSX en bleem voor de Dreamcast ook redelijk snel Bleem voor PSX2 zal komen.
Het zal wat meer processorkracht vergen, maar tegenwoordig kun je al een T-Bird 1200 kopen en dat zal binnen een jaar al een standaard processortje zijn.
De grafische kaart zal het probleem ook niet zijn lijkt me, prop er een GeForce2 Pro/Ultra/400 ofzo in en je gaat ook als een speer.

Dus Tekken Tag Tounament op de PC in PSX2 emulatie... Binnen een jaar denk ik!
Pagina: 1