Er was al een topique over de beta versie , maar aangezien die nu niet meer speelbaar is en de volledige versie nu wel heb ik een nieuw topic gemaakt om wat vragen te stellen ed.
1. Heeft iemand de originele versie al ? is het spel zijn geld waard?
2. Heeft er iemand een creditcard, en zo ja wil deze persoon voor mij earth and beyond bestellen uiteraard met vooruitbetaling.. en als het mogelijk is ook een 3 maanden speel kaart ?
3. Wie -gaat- het bestellen en wil mijn bestelling toevoegen aan de zijne?
Ik -kan- wel een creditcard aanvragen maar eer dat ik die heb ben ik al weer een maand of meer verder.. En ik wil zo snel mogelijk beginnen. Kennissen bezitten er helaas ook geen en die van mijn ouders wordt doorgeknipt als ze hem gebruiken
1. Heeft iemand de originele versie al ? is het spel zijn geld waard?
2. Heeft er iemand een creditcard, en zo ja wil deze persoon voor mij earth and beyond bestellen uiteraard met vooruitbetaling.. en als het mogelijk is ook een 3 maanden speel kaart ?
3. Wie -gaat- het bestellen en wil mijn bestelling toevoegen aan de zijne?
Ik -kan- wel een creditcard aanvragen maar eer dat ik die heb ben ik al weer een maand of meer verder.. En ik wil zo snel mogelijk beginnen. Kennissen bezitten er helaas ook geen en die van mijn ouders wordt doorgeknipt als ze hem gebruiken