Earth and Beyond (full version)

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tasma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Er was al een topique over de beta versie , maar aangezien die nu niet meer speelbaar is en de volledige versie nu wel heb ik een nieuw topic gemaakt om wat vragen te stellen ed.

1. Heeft iemand de originele versie al ? is het spel zijn geld waard?
2. Heeft er iemand een creditcard, en zo ja wil deze persoon voor mij earth and beyond bestellen uiteraard met vooruitbetaling.. en als het mogelijk is ook een 3 maanden speel kaart ?

3. Wie -gaat- het bestellen en wil mijn bestelling toevoegen aan de zijne?

Ik -kan- wel een creditcard aanvragen maar eer dat ik die heb ben ik al weer een maand of meer verder.. En ik wil zo snel mogelijk beginnen. Kennissen bezitten er helaas ook geen en die van mijn ouders wordt doorgeknipt als ze hem gebruiken >:)

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Is deze kaart niks voor je? Blue

Zit er zelf ook aan te denken voor Ragnarok Online als et P2P wordt.

Signature?

• Tasma
Je moet je werkgever opgeven en ik denk niet dat ze de werkgever van mijn weekend baantje zo boeiend zullen vinden..

Ben nog student (heao).

Bovendien wordt het zo wel een erg duur grapje als ik ook nog eens speciaal voor dit spel een creditcard moet aanschaffen a € 35,- dan kost het spel al 45,99+35= € 91.00,- dat is me net iets te veel ;)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

Bloodclot

Jawier!

ik ben student hbo. ik heb hier naast me informatie liggen over een studenten creditcard. Ik zit wel bij de rabobank. het heet de rabocard.

Als je een Hbo of WO studie volgt kun een rabocard aanvragen. Die kost voor studenten slechts 2,83 euro per kwartaal en is GRATIS aan te vragen.
Kenmerken:

-Wereldwijd betalen met je handtekening tot 1500E per maand
-wereldwijd opnemen bij geld automaten tot 400E per dag
-wereldwij opnemen bij banken tot 1500E per maand
-interhelp
-voordeel omreken koers
-uitgestelde afrekening.
Misschien dat dit je nuttige informatie geeft. Mocht je bij een andere bank zitten, vraag daar informatie aan over een creditcard voor studenten, deze creditcard kun je ook gebruiken voor mmorpgs.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:36
Als het alleen om dit spel gaat, kun je hem gewoon bij dynabyte bestellen. Ik neem aan dat je daar geen credit card voor nodig hebt. Probleem is alleen dat die pas vanaf 8 oktober leveren.

[removed]

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

redwing schreef op 25 september 2002 @ 12:34:
Als het alleen om dit spel gaat, kun je hem gewoon bij dynabyte bestellen. Ik neem aan dat je daar geen credit card voor nodig hebt.
je hebt creditcard nodig om de maandelijkse kosten te betalen

• redwing
Bloodclot schreef op 25 september 2002 @ 12:36:
[...]

je hebt creditcard nodig om de maandelijkse kosten te betalen
Waar kun je eigenlijk vinden hoe je die moet betalen, en op wat voor manieren dat kan, dat kon ik nl. nog niet vinden.

[removed]

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Is dit spel nou alleen online te spelen of zit er ook een singleplayer modus aan vast.
Ik heb namenlijk een vriend die aan de beta test meedeed en hij zegt dat het ook single player te spelen is.

Als dit zo is namelijk zou ik het spel nog wel willen, dat online spelen met anderen waar je voor moet betalen hoeft van mij niet.
Als ik een spel koop wil ik later geen gelul van bijbetalen als je verder wilt spelen.

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

• redwing
John117 schreef op 25 september 2002 @ 14:14:
Is dit spel nou alleen online te spelen of zit er ook een singleplayer modus aan vast.
Ik heb namenlijk een vriend die aan de beta test meedeed en hij zegt dat het ook single player te spelen is.
Ik heb nog nooit iets van een single-player iets gezien. Ik neem dus aan dat het alleen on-line te spelen is.

[removed]

• Tasma
Het is ALLEEN on line.

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

John117 schreef op 25 september 2002 @ 14:14:

Als dit zo is namelijk zou ik het spel nog wel willen, dat online spelen met anderen waar je voor moet betalen hoeft van mij niet.
Als ik een spel koop wil ik later geen gelul van bijbetalen als je verder wilt spelen.
je vriend bedoelde dat je gewoon alle missies zelf kunt spelen. Je gaat gewoon solo spelen :). heb ik ook gedaan. ik heb het 1 dag gespeeld, dus eigenlijk alleen maar solo gespeeld. op het laatst even in een group. is erg tof.

• redwing
Bloodclot schreef op 25 september 2002 @ 14:27:
[...]

je vriend bedoelde dat je gewoon alle missies zelf kunt spelen. Je gaat gewoon solo spelen :). heb ik ook gedaan. ik heb het 1 dag gespeeld, dus eigenlijk alleen maar solo gespeeld. op het laatst even in een group. is erg tof.
Is allebei leuk, vooral als je wat hogere levels monsters gaat jagen is het wel handig om in een groep te zitten, zeker als er wat verschillende soorten zijn. Zodat mocht er eentje neergeschoten worden er altijd iemand is met JS die kan helpen. Laatst was ik met zijn tweeen waarbij de ander weinig wapens had, maar die constant de wapens van de monsters hackte, en ik met mijn wapens de monsters afmaakte. Op die manier kon je best hoge level monsters aan :)

[removed]

Verwijderd

Ik heb ook de beta gespeeld. Mijn prestatie tot nu toe:
Progen Sentinel Lvl 44, 12/17/12

Maar ik heb nog lang niet alles eruit gehaald. Daarom wou ik het spel halen. Bij aanschaf krijg je 1 maand gratis spelen. Daarna kan je ook met gametime cards betalen.
Afbeeldingslocatie: http://www.ebgames.com/ebx_assets/product_images/226189.jpg

Dit is een soort prepaid kaart met een code (voor 3 maanden spelen).
Maar.... als die niet in nederland te krijgen zijn houd het op voor mij.
Of we moeten een inkoopactie starten, bij ebgames.com bv.
linkje

Dan besteld 1 persoon (met een creditcard) voor een groep die gametime cards.
Ik wil wel meedoen.

Verwijderd

Hm, ik ga hem aanvragen, maar denk niet dat ik het krijg. 1 van de voorwaarden: een bruto jaarinkomen van €25.000 of meer. Heb ik nie.

• redwing
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 14:43:
linkje
Ik wil wel meedoen.
Eerst eens kijken of die ook via dynabyte te krijgen zijn (desnoods ff met een paar mensen mailen dat ze wat moeten regelen :) ) Lijkt me nl. wel logisch dat die nu ze het spel verkopen ook die gamecards regelen.
Als dat echt niet werkt kan ik ze trouwens altijd wel bestellen.

[removed]

• redwing
Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 14:43:

linkje
Maar is dit een kaart waarmee je 90 dagen aaneengesloten kunt spelen (dus vanaf de eerste dag dat je speelt 90 dagen). Of kun je hier echt 90 dagen mee spelen, dus als je een weekje weg bent tellen de dagen niet door ? Ik kwam nl. eerst ergens tegen dat er van beide soorten kaarten uitkwamen.
Verder heb ik hem net maar besteld via die cdromshop, aangezien ik van dynabyte nog steeds geen antwoord heb :(

[removed]

• Colina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Nadat iedereen hier, natuurlijk, mijn boeiende artikel gelezen heeft (RealJoey in "Earth & Beyond - Beta test") weet ook iedereen dat ik hem besteld heb bij http://www.cdromshop.com

Maar als je goed leest daar, zie je dat ie nog steeds in Prebook staat terwijl het toch echt al de release datum is. Volgens hun FAQ betekend dat, dat zij hem nog niet binnen hebben.

Ik heb ze zojuist een mailtje gestuurd, ben benieuwd wat hun reaktie daarop is.

Trouwens, wie van de mensen die hem bij Dynabyte willen gaan halen, denken dat ze hem op tijd hebben? De P-wipe 9 oktober...... 8)7

Edit: sorry, maandje verkeerd }:O

Verwijderd

RealJoey schreef op 25 september 2002 @ 19:20:
Trouwens, wie van de mensen die hem bij Dynabyte willen gaan halen, denken dat ze hem op tijd hebben? De P-wipe 9 september...... 8)7
Ik hoop het, maar denk dat het te laat komt. Toen dinsdag de servers offline gingen heb ik al mijn zelfgemaakte RoadRunner Plus MK3 en andere stuff weggeven.

Als je het ooit nog tegenkomt, er staat "Built by Thanos" op. :*)

Ook net even een mailtje richting Dynabte gestuurd over die gametime cards. Even kijken of ik reply krijg.

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Misschien wat te vroeg maar op welke galaxy gaan we spelen? M.a.w waar zitten jullie?
Ik ben niet verder gekomen dan lvl27 Jenquai Defender, dus voor mij maakt het niet uit om op een andere galaxy te gaan spelen.

P-Wipe op 9 september? Wat bedoel je daar precies mee.. 9 oktober voor zover ik weet september hebben we toch al gehad vriend ;) :Y).
Redwing nog steeds geen antwoord dus.. hmm dat is ook niet erg klantvriendelijk. Wat is het kostenplaatje eigenlijk als we het bij cdromshop.com zouden bestellen?

Dit lijkt mij persoonlijk nog steeds het beste alternatief.

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Nou we gooien er nog maar ff een screenshotje tegen aan uit de review op firingsquad.com :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~famstive/EB20.jpg
Pros
Gameplay. Innovative, evolutionary and offering new styles of play. From our close scrutiny, it seems Westwood has the game down pat.
Setting. Hey, it’s about time we’re done with those pointy-eared tree huggers! This isn’t Privateer 3, but at least it’s not EverQuest Redux.
Graphics. Customizing your ship is a game in itself! The colored lighting could be taken down a step or two billion, but that’s the worst we could say.
Sound. Blends seamlessly into the game for a rich experience that doesn’t disturb.
Interface. Clean and simple with very well-placed controls. The in-game interface is very informative, easy to navigate and properly integrated with the game mechanics.

Cons
Launch. For all of Westwood’s precautions and the expenses they undertook to ensure a clean launch, we still expect some problems. Quite simply, fifty to a hundred thousand players bombarding servers for a week straight as everyone tries to get a leg up on everyone else will not only expose problems on Westwood’s end, but with ISPs and backbones nearby. So, for once, relax people.
Colored lighting. Straight out of 1997, back when Voodoo was king and Voodoo II SLI was going to push 360Mtexels/s! Creative Labs and Diamond dueled with each other to conquer the 3D sound and 3D graphics arenas, while gamers worldwide wished they were colorblind, thanks to all the horrific lighting effects in games. (No, I will not drop it. –ed)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

redwing schreef op 25 september 2002 @ 19:03:
Maar is dit een kaart waarmee je 90 dagen aaneengesloten kunt spelen (dus vanaf de eerste dag dat je speelt 90 dagen). Of kun je hier echt 90 dagen mee spelen, dus als je een weekje weg bent tellen de dagen niet door ?
Volgens mij is het voor 3 maanden, de tijd loopt gewoon door. Maar als je een abbo neemt is dat hetzelfde, je betaald per maand niet per uur of zo.

Als alles lukt ga ik op Galileo spelen. Als Thanos. Ik had daar wat vrienden gemaakt. Ik ga toch overnieuw beginnen, weer als Progen Sentinel. Mn char was niet helemaal goed ontwikkeld.
En ik had lelijke kleuren voor mijn schip gekozen.
Rooie wings, gele motoren, blauwe hull. :r Hoe verzin je het :+

Verwijderd

Van de E&B website:

-----------------------------------------------------------------------------------
Founders' Federation Reactivation Time Extended!
Greetings!

We know that many of our testers, particularly international testers, have been concerned that they might not be able to receive the Earth & Beyond software in time to reactivate their Founders' Federation characters before the Oct. 9 deadline. So, just to be sure you're all covered, we have extended the Founders' Federation reactivation time until the end of October!
------------------------------------------------------------------------------------

Mooi zo.

• redwing
Verwijderd schreef op 26 september 2002 @ 00:10:
[...]

En ik had lelijke kleuren voor mijn schip gekozen.
Rooie wings, gele motoren, blauwe hull. :r Hoe verzin je het :+
Je kunt trouwens je nieuwe schip al vast gaan maken, ik zag dat ze bij westwood een programmaatje (40 MB) hebben waarmee je van te voren al een schip/karakter aan kunt maken, die na installatie van het spel automatisch worden geimporteerd
M a a r t e n schreef op 25 september 2002 @ 21:03:\r\nRedwing nog steeds geen antwoord dus.. hmm dat is ook niet erg klantvriendelijk. Wat is het kostenplaatje eigenlijk als we het bij cdromshop.com zouden bestellen? Dit lijkt mij persoonlijk nog steeds het beste alternatief.
Ik heb hem zelf gisteren besteld ($ 60.13 -> E 61.50 ) Verder kreeg ik een mailtje van EA terug dat ze (zoals Brainiac al zei) de tijd die je hebt om je karakter te behouden tot eind october hebben verzet, dus daar hoef je je iig niet meer druk om te maken :)

En van dynabyte heb ik nog niets terug. Vraag zal wel te moeilijk zijn geweest of zo ?

En M a a r t e n, als je hem bij cdromshop wilt bestellen ipv bij dynabyte stuur maar een mailtje. Nadeel van dynabyte vond ik dat het allemaal nogal wazig gaat daar, en natuurlijk dat ik dan langer moet wachten. Aan de andere kant is hij daar wel wat goedkoper.

[removed]

• M a a r t e n
Waar staat die utility precies redwing?
Ik kon hem zo snel niet vinden..

-edit-

http://www.fileplanet.com/files/110000/113085.shtml

Mirror voor de liefhebbers,
http://members.lycos.nl/m..._and_starship_creator.exe

:Y)

• Tasma
Creditcard zit er niet in voor mij, niet genoeg inkomen per jaar.. ben maar een studentje.

IS er IEMAND die voor mij dit spel zou willen bestellen ? Als het kan MET een 3 maanden play card erbij?

Ik betaal dan vooraf aan die persoon.

Liefst in de buurt van Nijmegen/den bosch.. En natuurlijk alleen als ik netjes mijn spullen dicht krijg een opengekraste game card ofzo accepteer ik natuurlijk niet ;)

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dynabite vertelde mij dat ze het 8 okt binnen krijgen...
word dus een stormloop...

Battle.net Spud#2543

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11-2025
Hoeveel gaat het spelen kosten per maand ? ik hoorde 17 euro :? beetje veel

• M a a r t e n
Ongeveer 13 euro per maand.

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik het wel wil doen hoor.. Ik kijk erg uit naar Asheron's Call, oke dat duurt nog even, maar de beta komt eraan denk ik.

• redwing
M a a r t e n schreef op 26 september 2002 @ 20:50:
Ongeveer 13 euro per maand.

Ik begin steeds meer te twijfelen of ik het wel wil doen hoor.. Ik kijk erg uit naar Asheron's Call, oke dat duurt nog even, maar de beta komt eraan denk ik.
Ligt eraan wat je het leukste vind. Vind je puur RPG het leukst zou ik voor Asheron's Call gaan. Hou je het liever wat simpeler dan kun je voor E&B gaan. Ik koop nu E&B, en heb me al aangemeld bij Asheron's Call, goede kans dat ik tegen de tijd dat AC uitkomt over stap. Maar dat ligt er ook aan hoe ze verder gaan met E&B, als ze er een leuke verhaallijn in kunnen krijgen blijf ik het waarschijnlijk wel langer spelen.

[removed]

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op 26 september 2002 @ 19:42:
dynabite vertelde mij dat ze het 8 okt binnen krijgen...
word dus een stormloop...
Ja. Ik ga denk ik maar met een slaapzak voor de deur liggen. :D

• Colina
Hij is binnen!

ebgames.com was als eerste binnen (ongeveer $65)
gamestop.com was als tweede binnen ($60,98)
cdromshop.com komt maandag binnen (zit nog in Cincinnetti, Ohio, USA) ($60,13)

Dus vanavond is HajraaNL weer online!!!!!!!!!!

Verwijderd

RealJoey schreef op 27 september 2002 @ 10:48:
Hij is binnen!

ebgames.com was als eerste binnen (ongeveer $65)
gamestop.com was als tweede binnen ($60,98)
cdromshop.com komt maandag binnen (zit nog in Cincinnetti, Ohio, USA) ($60,13)

Dus vanavond is HajraaNL weer online!!!!!!!!!!
Hee zeg eens, als je je moet registreren moet je dan ook een creditcard hebben.
Dat was zo bij DAOC.

Verwijderd

Mailtje gekregen van Dynabyte:

---------------------------------
Geachte heer Brainiac,

Waarschijnlijk gaan wij de timecards wel verkopen, wij wachten echter nog
op duidelijkheid over de prijs en levertijd van de importeur. Zodra ze te
koop zijn zullen wij dit via de website kenbaar maken.

Met vriendelijke groet,

D Y N A B Y T E
---------------------------------

Dat is mooi. Dan is alles geregeld om lekker te gamen met E&B.

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000

Major Carnage

waki miko Reimu

Met die extra maand tijd wacht ik wel rustig op die Dynabyte.. er zit er toch 1 in 't dorp hier, dus lekker dichtbij om af en toe eens te kijken of ze hem al hebben :)

nog ff een plaatje uit de beta, made by * Major Carnage :)
Afbeeldingslocatie: http://www.advisie.demon.nl/eb_spin.jpg

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Verwijderd

Hm, fold space? Nice, maar ik had warp 3500. Lekker puh. :P :+

Verwijderd

Ik ga ook iedere dag kijken bij Dynabyte R'dam. Grr. Het duurt nog zo lang, ik heb geen geduld hiervoor. Ik ga denk ik maar even wat Icewind Dalen.

Mensen die ook de beta gespeeld hebben en nu de full version hebben. Hoe speelt het? Zijn er nog dingen veranderd? Vertel eens even iets.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik hoop dat er eindelijk es plekken zijn waar je andere spelers kan afmaken!
maar dan wel zo dat je alleen wat er in zen cargo hull kan jatten, en niet wat je equipped heb :)
ohja, en mijn warp was 3666 :P

Battle.net Spud#2543

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:35
Ach, als we dan toch zeggen wat me warp was: beta @ volle 5000.

Verwijderd

DutchCommando schreef op 28 september 2002 @ 16:55:
Ach, als we dan toch zeggen wat me warp was: beta @ volle 5000.
Yeah right. Dan ben ik ben Sinterklaas. Oh wacht, Terran Trader? Die kunnen wel 5000 halen.

Heb ook trouwens net een reepje 256 mb pc-2100 gehaald. Weer 75 pleuros. In totaal nu 512 mb. Bij de beta was het op een gegeven moment erg laggie.
Keek ik even bij taakbeheer: vrij geheugen 10 mb en 384 mb swapfile.

512 mb moet genoeg zijn. Ik ben Bill niet. :(

Verwijderd

Hm. Anarchy Online ziet er ook wel goed uit trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://www.anarchy-online.com/content/downloads/media/screenshots/archive/020514_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.anarchy-online.com/content/downloads/media/screenshots/archive/020430_02.jpg

Maar alleen met credit card spelen. Dus niks voor mij.
Maar goed nu ga ik off-topic.

• Colina
Euhm heren, slecht nieuws. Bij de installatie krijg je inderdaad 30 dagen gratis, maar je moet wel meteen je credit-card nummer opgeven. Een time-game-card-ding zal ook wel kunnen, maar die moet je dan dus wel bij de hand hebben. Niet mooi geregeld van EA, wel slim gespeeld.

Dus regel snel een credit card!

• redwing
RealJoey schreef op 29 september 2002 @ 03:23:
Euhm heren, slecht nieuws. Bij de installatie krijg je inderdaad 30 dagen gratis, maar je moet wel meteen je credit-card nummer opgeven. Een time-game-card-ding zal ook wel kunnen, maar die moet je dan dus wel bij de hand hebben. Niet mooi geregeld van EA, wel slim gespeeld.

Dus regel snel een credit card!
Da's niet slim gedaan. Had me logischer geleken als je pas als je je tijd wilt verlengen je cc op moet geven/game-card geval.

[removed]

Verwijderd

Hm, met een credit card generator moet het toch ook werken? ;)
Eens even zoeken....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 11:17:
Hm, met een credit card generator moet het toch ook werken? ;)
Eens even zoeken....
FOEI! :( Dat mag helemaal niet. :D
En volgens mij worden die gechecked in een database. Dus heb je er toch niks aan. Nee er zit niks anders op dan ook maar meteen zo'n gametime card erbij te kopen.

Verwijderd

Toch maar even een credit card bij ABN aangevraagd. Ik krijg hem toch niet, weet ik nu al. Maar misschien zit er iemand daar te suffen en glipt hij er toch doorheen. 8)7

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:09:
Toch maar even een credit card bij ABN aangevraagd. Ik krijg hem toch niet, weet ik nu al. Maar misschien zit er iemand daar te suffen en glipt hij er toch doorheen. 8)7
Ik heb een studentenrekening bij de ABN-AMRO en heb ook gewoon een creditcard.
De enige voorwaarde is dat je 18+ moet zijn (dacht ik).
M'n broertje is ook student, maar heeft geen baantje en kon hem ook gewoon aanvragen.

Die creditcard is eigenlijk geen echte creditcard, het wordt bijna direct van mijn rekening afgeschreven.

• redwing
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 12:09:
Die simpele credit cards met weinig limiet erop zul je toch wel kunnen krijgen :? Meestal is de enige eis dat je boven de 18 bent. Wil je er eentje met hogere limieten zul je wel een vast maandinkomen moeten hebben.

[removed]

• Major Carnage

Major Carnage

waki miko Reimu

zo vast hoeft dat maandinkomen niet te zijn.. 2-3 maanden die limiet halen is genoeg, daarna boeit het geen ruk wat je erbij krijgt

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• redwing
Major Carnage schreef op 29 september 2002 @ 23:15:
zo vast hoeft dat maandinkomen niet te zijn.. 2-3 maanden die limiet halen is genoeg, daarna boeit het geen ruk wat je erbij krijgt
Klopt, op het moment dat je afsluit willen ze zien dat er maandelijks een bedrag op gestort wordt. Als je hem eenmaal hebt kijken ze nergens meer naar :)

[removed]

Verwijderd

Volgende week dinsdag. Dan is ie er. En ik wil lekker spelen. De 1e maand gratis. Zonder krediet kaart nr in te vullen. Anders breng ik het weer terug. Verdorie. Stomme gedoe.

Verwijderd

Nou het aanvraagformulier binnen voor een credit card. Maar ze checken wel bij BKR Tiel. Jammer. Maar goed. We zien wel.

Nou hoe speelt het trouwens? Zal wel druk zijn zeker op de servers?
E&B krijgt ook goeie reviews, 90% dit en dat.

Verwijderd

Zeg je kan reserveren bij Dynabyte. Zal ik het doen of niet? Is het nodig?
Nog steeds geen bericht of die gametime cards ook worden verkocht. Dammit.

Verwijderd

Quote van EA:
-------------------
However, it is important to remember that a credit card number is necessary when registering for the game, even if a Game Time card or electronic check is used for payment. The credit card number is used by Westwood to validate the players identity.
-------------------

Dus ook al heb je een gametime card, dan NOG heb je een credit card nodig. Om je identiteit te checken. Bah, wat een klote zooi van EA. :r

Verwijderd

Wil iemand misschien mijn login en password hebben voor E&B?
Dan kun je meteen goed beginnen. Ik heb een Progen Sentinel lvl44, met veel goodies, player built stuff.

mail maar even naar hetebliksem@2-mail.com

• redwing
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 02:28:
Wil iemand misschien mijn login en password hebben voor E&B?
Dan kun je meteen goed beginnen. Ik heb een Progen Sentinel lvl44, met veel goodies, player built stuff.

mail maar even naar hetebliksem@2-mail.com
Toch maar besloten niet verder te spelen ?
Maar ik blijf het ook raar vinden dat je per se een Credit card nodig hebt. Lijkt me dat er zat mensen zijn die het willen spelen maar geen credit card hebben :?
Maar ja, ik ben intussen alweer een paar dagen aan het spelen met mijn level 40 progen sentinel :)
Zijn er trouwens al meer die intussen alweer spelen ?

[removed]

Verwijderd

redwing schreef op 06 oktober 2002 @ 12:33:
Toch maar besloten niet verder te spelen ?
Nee. Deze maand geen geld meer voor de game. En de credit card wil ook niet lukken. Dus dan maar niet. Vind het wel erg jammer, ik zat er echt naar uit te kijken.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39
Ik vind het gek dat je voor online gamen gaat betalen en al helemaal als het een westwood spel is. Wie kent red-alert 2 en yuri's revenge niet van westwood. Iedereen gebruikt nu een hack voor deze spellen en westwood doet er geen ene moer aan om dat maar tegen te gaan. Wie garandeerd mij nu dat westwood nu wel zijn best doet om hackers en cheats tegen te gaan? Westwood studios zijn gewoon zakkenvullers die na een half jaar al geen enkele support geven aan hun games.

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

uhm, red alert ligt al een maandje of 18 op de planken...

waarom zou westwood een spel, dat ze elke maand geld oplevert zo verwaarlozen!?

denk dus niet dat WW dat zal doen Miki. naja, weet het bijna wel zeker...

Battle.net Spud#2543

• redwing
Verwijderd schreef op 06 oktober 2002 @ 15:22:
[...]

Nee. Deze maand geen geld meer voor de game. En de credit card wil ook niet lukken. Dus dan maar niet. Vind het wel erg jammer, ik zat er echt naar uit te kijken.
Da's jammer. Maar ja wie weet straks komt Eve nog ;)
Miki schreef op 06 oktober 2002 @ 15:34:
Ik vind het gek dat je voor online gamen gaat betalen en al helemaal als het een westwood spel is. Wie kent red-alert 2 en yuri's revenge niet van westwood. Iedereen gebruikt nu een hack voor deze spellen en westwood doet er geen ene moer aan om dat maar tegen te gaan.
Tja, als ik zie hoe WW tijdens de Betatest problemen oploste denk ik dat dat wel meevalt. En anders zijn ze binnen de kortste keren een hoop mensen kwijt. Verder is het voor hun volgens mij een aardig prestige project als ik de verhalen van hun zo lees :)

[removed]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39
TepelStreeltje schreef op 06 oktober 2002 @ 15:41:
uhm, red alert ligt al een maandje of 18 op de planken...

waarom zou westwood een spel, dat ze elke maand geld oplevert zo verwaarlozen!?

denk dus niet dat WW dat zal doen Miki. naja, weet het bijna wel zeker...
Uh red alert werd al na een maand of 6 niet meer gepatched. WW hield zich van de domme als je ook maar iets over een hack melde. Als je op hun forums bijvoorbeeld een screen-shot poste van een hack werd deze onmiddelijk verwijderd. Yuri's revenge is nu net 12 maanden uit, en er is notabene 1 patch uitgekomen. Die was in november vorig jaar, voor mijn gevoel doet westwood er dus geen enkele drol aan om er maar wat aan te doen. Neem nu bijvoorbeeld de games van blizzard (starcraft, warcraft, enz) die games worden regelmatig gepatched om cheaters tegen te gaan en starcraft is al zo oud!
Ik vetrouw ze gewoon weg niet meer, om dat ik geen garantie heb en westwood wel me geld.

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-11-2025

Jive

MooMooMastah

Zo heftig doet Blizz trouwens ook niet met patchen hoor ...
LOD 1.10 was al vorig jaar beloofd/aangekondigd ... en er is nog steeds niets over bekend ...
Het word elke keer met 2 maanden vooruit geschoven datie heel mischien gaat komen ....
Aan die games word verder niets verdiend ... dus heeft het voor hun geen zin om veel resources erop te zetten.

Maar gezien dit een real-time game is waar mensen maandelijks voor betalen zal er wel meer aan patches etc gewerkt worden ... anders zeggen mensen het gewoon op en verdienen ze er niet aan ...

Overigens als je gaat uitzoeken wat die gasten verdienen aan die game word je helemaal ziek.... 13 pleuro permaand met 10.000 spelers = 130.000 pleuro per maand *12 = 1.560.000 per jaar ....
En als het een succes is (wat het waarschijnlijk toch wel word omdat iedere amerikaan een CC heeft) gaan ze veel meer dan 10k users krijgen.

Jive's Box
Jive @ DNET

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik zit aardig te twijfelen of ik Earth and beyond nou zou nemen of Starwars Galaxies. ;)

Ik heb van Earthe and beyond helaas geen beta kunnen proberen, en voor starwars galaxies misschien wel.
Mij lijken ze allebei wel cool :9

Verwijderd

weet je wat ik me afvraag waarom ze dit niet gewoon laten sponseren door wat bedrijven.
ik zie dat wel zitten motoren van fokker ofzo :)
nee maar je ziet welke kan ik op wil.

• InfInIte
zijn er nog got'ers die dit spel spelen?
Zo ja, bevalt het (nog) steeds? is het spel het geld (nog) wel waard? of niet meer? :)

• InfInIte
niemand meer die dit spel (nog) speelt :/ ?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

hoezo een behoorlijke schop..... Freelancer is de game die ik ATM speel... ongeveer hetzelfde maar niet zo uitgebreidt :)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

ik speel dit spel al sind vorig jaar oktober en mijn advies is begin er niet meer aan.
zo als het er nu uitziet is dit spel een zinkend schip.

bergijp me niet verkeerd het is nog steeds een leuk spel.
maar er is functioneel een hoop mis en er zitten nog steeds een hoop bugs in.
de devs lijken ook geen gehoor te geven aan de vele verzoeken die er zijn.

mocht je besluiten om wel te gaan spelen dan ben je altijd welkom bij de flying dutchmen op orion. De enige nederlandstallige guild :*)

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ben er nooit aan begonnen door het maandelijks terugkerende kostenplaatje. Hoewel Freelancer van een andere orde is, vervult deze mn wensen op het vlak van een spacegame ruimschoots!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:35
The_Cook schreef op 19 March 2003 @ 11:19:
Ik ben er nooit aan begonnen door het maandelijks terugkerende kostenplaatje. Hoewel Freelancer van een andere orde is, vervult deze mn wensen op het vlak van een spacegame ruimschoots!
Ik wil bij deze alle mensen die zeuren over eventuele kostenplaatjes vragen niet meer te kijken naar topics die over MMO's gaan.

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic: Ik vind de bovenstaande reactie vrij arrogant overkomen, maar ik zal netjes blijven.

Ik denk dat je uit het aantal reacties op deze topic op kunt maken dat de financien een belangrijke factor speelt in de populariteit van de game, maar dit is even een aanname.

Weer ontopic, ik ben benieuwd naar verdere ervaringen van GoTters op deze game

Verwijderd

Ik speel het nu al een maand of 2; Dus het wordt nog steeds gespeeld ook onder Gotters :)

Er is gisteren een nieuwe patch uitgekomen, met een hoop bug-fixes.
Er gaan idd geruchten dat de stekker eruit zou gaan, maar de site heeft een nieuwsbericht over dat er volop in de planning staat voor de aankomende maanden, dus we zien het wel.

Het is echt behoorlijk verslavend, en ik vind het nog steeds leuk!

ps: Kosten?? ga eens een spel kopen in de winkel kost je € 50,- een half jaar E&B met buddy registration kost je hetzelfde, en dan heb je ook een half jaar fun. (de gemiddelde game gaat niet eens een half jaar mee vrees ik)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 09:06 ]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

The_Cook schreef op 19 maart 2003 @ 13:58:
offtopic: Ik vind de bovenstaande reactie vrij arrogant overkomen, maar ik zal netjes blijven.

Ik denk dat je uit het aantal reacties op deze topic op kunt maken dat de financien een belangrijke factor speelt in de populariteit van de game, maar dit is even een aanname.

Weer ontopic, ik ben benieuwd naar verdere ervaringen van GoTters op deze game
Als je wilt spaceexplorern enzo is EVE-online een betere keuze..

En wat betreft die kosten.. niks arrogants aan.. ALLE MMO's hebben maandelijkse kosten.. dat zal altijd zo blijven, dus als je dat niet kunt betalen/waarderen dan kun je je inderdaad beter richten op SP games met of zonder MP optie.

• redwing
Bosmonster schreef op 24 april 2003 @ 09:55:
[...]

Als je wilt spaceexplorern enzo is EVE-online een betere keuze..
Heb je dit al ooit gespeeld dan ? Voorlopig vind ik het nl. nogal een buggy zooitje wat ze hebben :) Je hebt gelijk als je zegt dat het in de toekomst een goed spel kan worden, maar naar mijn idee is het dat momenteel zeker niet. Hopen dat ze een hoop bugs eruithalen voordat ze het officieel uit gaan brengen.

Ik speel nu alweer een tijdje E&B, en voorlopig blijf ik dat ook doen. Als Eve wat minder buggy wordt ga ik er misschien eens aan denken om over te stappen, maar voorlopig iig nog niet.

[removed]

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

EVE is wel buggy ok :) Maar tis wel een stuk uitgebreider dan E&B. En uitgebreidheid vind ik persoonlijk voor een MMO erg belangrijk (speel zo'n spel liever langer dan een paar maanden).

Ben met EVE ook maar ff gekapt, misschien dat het na release wat beter wordt. Ben nu meer met Freelancer bezig :) Weliswaar offline, maar toch erg geinig.

[ Voor 30% gewijzigd door Bosmonster op 24-04-2003 11:42 ]

• redwing
Bosmonster schreef op 24 April 2003 @ 11:41:
EVE is wel buggy ok :) Maar tis wel een stuk uitgebreider dan E&B. En uitgebreidheid vind ik persoonlijk voor een MMO erg belangrijk (speel zo'n spel liever langer dan een paar maanden).

Ben met EVE ook maar ff gekapt, misschien dat het na release wat beter wordt.
Ik denk ook dat ik overstap op het moment dat Eve wat minder buggy is (en ik een wat betere PC heb ;) ). Wat toekomst betreft denk ik inderdaad dat Eve meer potentieel heeft als E&B, alhoewel die me ook al weer een aantal maandjes goed bevalt :)

[removed]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dikke kick...

anyway, ik zie net dat bij de Dynabyte het spel voor 20 eurotjes te halen valt.
( http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nieuw.asp?Nr=610522 )

word het nog gespeeld enzo?
zijn er nog veel mensen (over de hele wereld dus) die het spelen?

want 20 eurotjes is wat mij betreft zeker de moeite waard...

op de site zie ik dingen die nog meer met de ontwikkeling van het verhaal te maken hebben enzo.

is de galaxy al uitgebreider geworden, of is het nog steeds zo groot als in beta (i.v.m. eve niet groot, maar toch...)

want anders koop ik em, heb iemand gevonden met CC die wel wil betalen...

thanx

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 27-05-2003 18:49 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

ik ga hem deze week ook aanschaffen, ;) ik was vorig jaar ook beta tester en ik vind dit spel nog steeds zo leuk!
en leuke community man! ook nog ff de 5 daagse demo spelen en dan upgraden :)
veel mensen spelen het gelukkig nog, weee ;)

ik gebruik m'n pa's CC :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 23:01 ]

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 23:00:
ik ga hem deze week ook aanschaffen, ;) ik was vorig jaar ook beta tester en ik vind dit spel nog steeds zo leuk!
en leuke community man! ook nog ff de 5 daagse demo spelen en dan upgraden :)
veel mensen spelen het gelukkig nog, weee ;)

ik gebruik m'n pa's CC :)
:D Ik heb eergisteren de DEMO weer eens gestart.
Inmiddels ook een bestelling mij Dynabyte geplaatst (14,95 nu) voor de retail versie.

Geweldig spel!, echt gemist sinds de beta.

Nothing to see here

Pagina: 1