Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
The devil is in the details.
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 16:25 ]
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2002 16:26 ]
Als het zover is??? HET IS ZOVER!!!MaRc0 schreef op 25 september 2002 @ 11:40:
[...]
Je kan geloof in de toekomst een speciale internetverbinding nemen zodat je die niet hoeft te delen met je PC, maar als je al een kabel/ADSL verbinding hebt kan je daar gewoon op spelen als het zo ver is
Voor de gein eens geprobeerd om het usb->ethernet adaptertje van mijn laptop in de ps2 te steken... Werd gewoon herkent door de ps2... En binnen de kortste keren zat ik op internet THPS3 te spelen... SUPER!!! Al ben ik nog lang niet zo goed als die amerikanen...
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
echt? kewl! heb je der dan geen online software cd voor nodig?Banzi schreef op 25 september 2002 @ 11:44:
[...]
Als het zover is??? HET IS ZOVER!!!
Voor de gein eens geprobeerd om het usb->ethernet adaptertje van mijn laptop in de ps2 te steken... Werd gewoon herkent door de ps2... En binnen de kortste keren zat ik op internet THPS3 te spelen... SUPER!!! Al ben ik nog lang niet zo goed als die amerikanen...
Verwijderd
Echt waar? Gebruik je kabel of adsl en waar koop je zo'n usb->ethernet adapter? Het zal wel cool zijn om te multiplayen met een PS2.Banzi schreef op 25 september 2002 @ 11:44:
[...]
Als het zover is??? HET IS ZOVER!!!
Ik zit op de kabel... Heb thuis een thuisnetwerkje met een pc die internet deelt. Hierop draait gewoon winroute als routersoftware...Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 11:49:
[...]
Echt waar? Gebruik je kabel of adsl en waar koop je zo'n usb->ethernet adapter? Het zal wel cool zijn om te multiplayen met een PS2.
Het adaptertje komt bij de mediamarkt vandaan... Merk weet ik niet, staat er niet op, zou ik ff na moeten zoeken in de documentatie... Het was het allergoedkoopste dingetje voor een laptop... Maar het werkt wel... Er is geen extra software voor nodig. Het enige wat ik in moest stellen is het IP-adres voor de playstation, en het IP-adres van mijn router-pc. Dus geen extra software, geen extra hardware (behalve dat adaptertje), en geen extra kosten...
-edit- Niet elke USB->Ethernet adapter werkt!!!
Maar dat is nogal ver weg dus misschien loopt niet alles soepel.
Nog geen problemen mee gehad... Gelukkig zit ik ook niet op de kabel via casema of zo iets...MaRc0 schreef op 25 september 2002 @ 11:54:
In Amerika spelen er al mensen online dus als je inlogt op een Amerikaanse server zou je kunnen spelen ja
Maar dat is nogal ver weg dus misschien loopt niet alles soepel.
Ik ben nu iets aan het downloaden wat nog een aardige tijdje duurt en kan ik niet onderbreken. vandaar dat ik het vraag...
Ik heb m'n ps2 al een tijdje niet meer aangeraakt en is wat stoffig geworden, maar dit kan een leuke impuls worden om het ding weer eens aan te zetten. Eerlijk gezegd had ik gedacht dat het nooit wat zou worden consoles en multiplay op internet. Nu is er toch de mogelijkheid... super...
maar er heeft nog niemand ervaringen met de ps2 naar je netwerkaart en dan over je adsl gamen??
Maar klopt het dat er niks verschijnt als ik de usb modem erin heb geplugd? Rechtstreeks ingeplugd geen router of wat dan ook zit er tussen.
Trouwens enig idee welke van de spellen die er al zijn die op het internet gespeeld kunnen worden naast Tony Hawk? Ben niet echt fan van skaten op het computertje. Kan trouwens niet wachten op FFXI online, alleen balen dat je maandelijks een vast bedrag moet betalen om het op het internet te spelen.
Verwijderd
Klopt dat ie niks doet, je moet hem aansluiten op een netwerk met een al functionerende internet verbinding (bijv een pc met gedeelde internet verbinding of een router).MuErTo ChAvEz schreef op 25 september 2002 @ 13:05:
Nou ik heb m'n usb modem erin geplugd. Toen ps2 aangezet... niks geen schermpje om iets in te vullen of wat dan ook. Dacht misschien als ik een spel erin doe waarmee ik het net op kan... Shit! 12 spellen en geen één waarmee ik op het internet kan spelen![]()
Maar klopt het dat er niks verschijnt als ik de usb modem erin heb geplugd? Rechtstreeks ingeplugd geen router of wat dan ook zit er tussen.
Zowieso is THPS3 het enige spel dat werkt... (naar mijn weten)
Verwijderd
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Iemand tips?
Ik neem aan dat je de Ferrari 355 challenge bedoeld, de 356 challenge bestaat namelijk niet. Maar daar ging het nu niet om. Hij ligt al in de shops, dus ik zou zeggen.....swopdark schreef op 25 september 2002 @ 12:30:
jammer dat et nu alleen nog met tony hawk 3 kan, ik hou niet van skaten.. als ze ferrari 356 challenge nou es ff wat vroeger kunnen gaan releasen
Peet
Vincere Per Belli
Verwijderd
Is gewoon een standaard usb ethernet adapter, die je ook op je pc kan gebruiken.devv05 schreef op 26 september 2002 @ 15:52:
Maar zo'n adapter kan je hier toch nog niet kopen? En werkt die hier wel?? Gaat die in de toekomst ook met andere games werken?? Beetje zonde anders..
Sommige mensen hadden hem gewoon bij mediamarkt gekocht...
Op de eerste pagina's staan toch mensen die het al een tijdje doen, mail die effe dan ofzo....
Of ie hetzelfde werkt als sony's eigen ethernet adapter weet ik niet...
dus kom maar op met je merk+waar gekocht+prijs
Ik weet dat niet alle adapters werken!!! Maar hier in ieder geval een werkende:sharkzor schreef op 26 september 2002 @ 23:14:
misschien kunnen we een lijstje starten van werkende usb-nic adapters?
dus kom maar op met je merk+waar gekocht+prijs
SafeWay LAN USB-Adapter, gekocht bij Mediamarkt amsterdam voor 54 euro...
Das een vrij dure.. Beetje zonde om te kopen als het dan niet blijkt te werken.. Kan je straks de andere spellen er ook online mee spelen, of heb je dan weer iets anders nodig?? In de pricewatch staan die kabeltjes al vanaf 25 euro..Banzi schreef op 27 september 2002 @ 00:14:
[...]
Ik weet dat niet alle adapters werken!!! Maar hier in ieder geval een werkende:
SafeWay LAN USB-Adapter, gekocht bij Mediamarkt amsterdam voor 54 euro...
Ik had hem ook niet voor de ps2 gekocht... Ding was gekocht voor mijn laptop... Ik heb het ding al aan half jaar geloof ik... Pas geleden heb ik geprobeerd offie ook op mijn ps2 werkte... En dat lukte!!! Dus nu gebruik ik dat ding voor mijn laptop, EN voor mijn ps2...devv05 schreef op 27 september 2002 @ 10:02:
[...]
Das een vrij dure.. Beetje zonde om te kopen als het dan niet blijkt te werken.. Kan je straks de andere spellen er ook online mee spelen, of heb je dan weer iets anders nodig?? In de pricewatch staan die kabeltjes al vanaf 25 euro..
Verwijderd
Hier ben ik ook zeer benieuwd naarJohn_Bruin schreef op 25 September 2002 @ 17:32:
Ben op zoek naar een wireless USB LAN adapter die werkt op mijn PS2
Iemand tips?
Ik was sowieso al van plan om een draadloos netwerk te bouwen en dan kan ik mooi mijn PS2 erbij doen