Sterke stijging aantal flames in reactiemarkt

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het is weer eens zover...

Deze reactie heeft de verkeerde tag, want het is toch echt geen flamebait. Echt nuttig ook niet, overigens.

Deze heeft wel de klok horen slaan, maar is nog uiterst dringend op zoek naar de klepel.

edit:
2 reacties verwijderd, deze staan inmiddels al op -1, alleen klopt de titel van dit bericht nu ook niet meer...

[ Voor 0% gewijzigd door wildhagen op 25-09-2002 10:51 . Reden: typo ]

Virussen? Scan ze hier!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zo, die reaktie van mike heb ik even bijgeschaafd (trouwens, de rest van de draad ook). :)
En die meneer die de klepel zoekt heb ik wat lager gezet, misschien dat hij de klepel daar zal vinden. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Tag verandert naar inzichtvol, dekt de lading ook niet echt, maar is altijd nog beter dan flamebait.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wildhagen schreef op 25 september 2002 @ 10:50:

Deze heeft wel de klok horen slaan, maar is nog uiterst dringend op zoek naar de klepel.
Zit wat mij betreft in de goede richting, maar onvoldoende onderbouwt. Het argument dat Windows servers veel gebruikt worden omdat al die ICT-ers het op school leren is zeker een sterk punt, maar hij begint over overstappen naar Apache, terwijl Apache ook onder Windows kan draaien... hij haalt van alles door elkaar, en de onderbouwing is nog niet voldoende.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
svdmeer schreef op 25 september 2002 @ 12:18:
[...]

Zit wat mij betreft in de goede richting, maar onvoldoende onderbouwt. Het argument dat Windows servers veel gebruikt worden omdat al die ICT-ers het op school leren is zeker een sterk punt, maar hij begint over overstappen naar Apache, terwijl Apache ook onder Windows kan draaien... hij haalt van alles door elkaar, en de onderbouwing is nog niet voldoende.

Mja, een OS met een webserver gaan vergelijken is naar mijn mening niet echt een kenmerk dat je er verstand van hebt. Verder mist elke onderbouwing, dus heb ik 'm wat vaster gezet op de overbodig.

De opmerking van Mike mag wat mij betreft wel op de 1 blijven, dit omdat ie het nog onderbouwt met een linkje :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

mike heeft z'n reactie veranderd? ik zie geen OS en webserver meer genoemd.. naja heb er maar ff +1 informatief van gemaakt (was +1 inzichtvol) zo erg inzichtvol is z'n reactie niet...

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
m.m schreef op 25 september 2002 @ 19:19:
mike heeft z'n reactie veranderd? ik zie geen OS en webserver meer genoemd.. naja heb er maar ff +1 informatief van gemaakt (was +1 inzichtvol) zo erg inzichtvol is z'n reactie niet...
Dat was de tweede reactie, van dat OS/Webserver. Die van Mike had vanochtend 'gewoon' een verkeerde tag (Flamebait).

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1