Toon posts:

BTC 32x10x40 burner, goeie deal of crap?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de BTC 32x10x40 cd-burner voor de schappelijke prijs van 38 euro. Doe ik hier een goeie koop mee? Ik brand niet echt veel cd's, wat data backuppen en wat divx films af en toe. Of is deze burner een brak onding waar ik me verre van moet houden?

In deze review komt hij er wel okee uit.

Kan ik ergens vinden of dit ding overburning support? Ik wil soms wel iets meer dan 700Mb op 1 cd proppen :)

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 22:03
is een goed brandertje is oem van lite on

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Overburning support het ding in ieder geval wel :)

http://www.ahead.de/en/index.html#recorder

En verder denk ik dat je er voor die prijs niet veel fout aan kunt doen..
Echt slechte branders zijn niet meer makkelijk te vinden :)

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-03 12:03
ik meen dat er op got iets ston van een actie waarbij hij 30,- euro was als minimaal 100 mensen hem kochten, zal eens kijken of ik die topic nog kan vinden.

was hier:

[rml][ IA] 32 speed burner voor 30 euro![/rml]

wel een beetje vaag

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

OEM van Lite-On....waarom heeft dit ding dan 2(!) knoppen en een Lite-On slechts een....in iedergeval wel bij mij :?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Is zeker geen Lite-On OEM, deze heeft Superlink buffer underrun protectie, en Lite-Ons zijn te herkennen aan SmartBurn (allemaal BurnProof clones), SuperLink word ook gebruikt door LG, zou dus een LG kunnen zijn. Op zich wel goeie fikkers.

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10-2025

RetepV

ALLES valt te repareren

Snikker schreef op 25 september 2002 @ 13:41:
Is zeker geen Lite-On OEM, deze heeft Superlink buffer underrun protectie, en Lite-Ons zijn te herkennen aan SmartBurn (allemaal BurnProof clones), SuperLink word ook gebruikt door LG, zou dus een LG kunnen zijn. Op zich wel goeie fikkers.
En ik durf te wedden dat de LG branders voornamelijk bij Philips vandaan komen.

Philips en LG werken heel nauw samen. Misschien maakt LG ze wel zelf, maar ze zijn vast ontwerpen van Philips.

Macbook Pro

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik ga er waarschijnlijk ook een paar van die branders kopen.

Ik heb zo het een en ander uitgezocht op internet, over het algemeen zijn de mensen aardig tevreden over btc producten.

Volgens mij gebruikt deze brander het binnenwerk van philips:
code:
1
2
BTC  BCE 62 [IE/PE]          2x2x6            Philips CDD3610 
BTC  RW6220BT                2x2x6            Philips CDD3600

Zo te zien gebruikten vroeger de btc branders een philips loopwerk dus nou zal dat waarschijnlijk ook zo het geval zijn.
BRON: http://www.cdmediaworld.c...d-writer_tech_1.shtml#BTC

Ik heb zelf ook gisteren een topic gestart hiervoor: [rml][ cdrw] Info over ia btc brander bij laupro.nl[/rml]

En heb in de shopsurvey gekeken wat iedereens ervaringen waren met het bedrijf www.systemen.org en daar was iedereen hardstikke tevreden over! (eerlijk gezegd tegen mijn verwachting in).

Hij heeft trouwenz buffer underrun protectie:
The writing phase can be executed on CD-R ot CD-RW and it is aided by 2Mb of buffer and a Buffer Underrun Protection technology called Super Link, to write without any worry.
BRON: http://www.alltechbox.com...c_bce3212im_eng_pg_1.php3

Van Super Link heb ik eerder gehoord, zat ook in een ander merk brander, zal een opzoeken welke....

[ Voor 0% gewijzigd door Bartjuh op 25-09-2002 16:33 . Reden: buffer underrun ]

Pagina: 1