Hoe moet ik een image maken van een ntfs partitie. Met ghost kan ik er niet bijkomen in DOS(logisch
). Maar hoe moet ik het wel doen?
Ik denk dat je een verkeerde versie van Ghost te pakken hebt. Welke versie gebruik je ?
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Ghost 7 kan het wel, wil alleen niet schrijven naar een NTFS partitie
La dolce vita - non farmi ridere
Dan heb jer toch ook niets aantreslem schreef op 25 september 2002 @ 09:58:
Ghost 7 kan het wel, wil alleen niet schrijven naar een NTFS partitie
Probeer het maar eens met de optie ghost -ntic -ntil dan moet je gewoon een NTFS partitie kunnen ghosten maar je moet hem wel naar een fat partitie toe schrijven
heb hier C:NTFS en D:FAT32, met Ghost 2001 kan ik gewoon de XP NTFS partitie opslaan op D:FAT32 en later weer terugknallen.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Ja dan gaat het niet lukken of je moet bij de opties van ghost kijken er schijnt een mogelijkheid te zijn om hem gelijk naar CDR te branden, maar dat heb ik nog nooit geprobeerdAnoniem: 45736 schreef op 25 september 2002 @ 10:03:
Heb 2 x NTFS
C=20
D=18.2 <-- Image en backup partitie
Ja maar ik heb 2x NTFSlimoentje schreef op 25 september 2002 @ 10:05:
heb hier C:NTFS en D:FAT32, met Ghost 2001 kan ik gewoon de XP NTFS partitie opslaan op D:FAT32 en later weer terugknallen.
Je kunt ook je image door Ghost direct naar CD laten schrijven.... Da's denk ik veiliger dan dat je 'm naar de tweede partitie schrijft
Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.
Dus het probleem is niet Ghost, maar het feit dat je 2x NTFS hebt en het OS wat je opstart om ghost te draaien niet op ntfs kan schrijven. Kijk eens naar NTFSdos PRO, dat is een tooltje waarmee je NTFS partities leesbaar maakt onder dos.
PROnline schreef op 25 september 2002 @ 10:40:
Dus het probleem is niet Ghost, maar het feit dat je 2x NTFS hebt en het OS wat je opstart om ghost te draaien niet op ntfs kan schrijven. Kijk eens naar NTFSdos PRO, dat is een tooltje waarmee je NTFS partities leesbaar maakt onder dos.
Precies... Ghost kan namelijk prima overweg met NTFS partities
Sysinternals heeft wel wat tools voor NTFS
Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is met Ghost.
Bij mijn weten moet het maken van een NTFS image geen enkel probleem zijn, ongeacht of je het opstart vanaf een DOS flop.
PartitionMagic 7 kan in ieder geval NTFS images maken en terugzetten zonder problemen.
Bij mijn weten moet het maken van een NTFS image geen enkel probleem zijn, ongeacht of je het opstart vanaf een DOS flop.
PartitionMagic 7 kan in ieder geval NTFS images maken en terugzetten zonder problemen.
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje
Jah en ik heb geen zin om die te kopen. EN je mag hier ook geen links neerplakken. En f.cking kazaa werkt hier niet vanwege proxy 
Zou het met de demo ook kunnen?
Zou het met de demo ook kunnen?
Anoniem: 127825
Waarom zo moeilijk doen allemaal.
Ghost 2003 op flop zetten en gaan met ntfs. Niks speciale tools...
Gewoon ghost en draaien als een gek.
Maar dat is maar een ambtenaar die dit zegt ;-)
Ghost 2003 op flop zetten en gaan met ntfs. Niks speciale tools...
Gewoon ghost en draaien als een gek.
Maar dat is maar een ambtenaar die dit zegt ;-)
Ghost 2003.. heb je al eens gekeken naar de datum van de topicstart? 
Dit is een aardige oude koe, met een onnodige kick. Probeer voortaan toch wat meer naar de data te kijken
Dit is een aardige oude koe, met een onnodige kick. Probeer voortaan toch wat meer naar de data te kijken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.