• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 12:18
Op het moment heb ik Kinoma Player op m'n Clieetje geinstalleerd om video's mee te bekijken. Ik heb al een site gevonden waar vrij veel episodes van tekenfilms te downloaden zijn ( http://www.clieflix.com , voor degenen die dit niet kennen), maar ik ben nu eigenlijk op zoek naar bioscoop-films die in dit Kinoma-formaat zijn geript...

Op het cliesource - forum zijn er wel mensen die dit hebben gedaan, maar niemand stelt ze beschikbaar...

Iemand hier toevallig wel?

Overigens heb ik die tekenfilms zelf nog niet gezien, aangezien ik nog wacht op een grotere memory stick...

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:59
Volgens mij mag dit hier niet...

Op bioscoopfilms zit nl. copyright..

• eduardtee
Ehm, laat ik het anders formuleren:
Er zijn mensen die DivX-jes, avi-tjes, mpeg-jes kunnen rippen naar het Kinoma-formaat...
Zijn er hier ook mensen die dit doen of hebben gedaan en deze beschikbaar hebben?

Misschien nog steeds illegaal, maar het klinkt nu in ieder geval minder erg.

Mocht dit een topic zijn dat niet is toegestaan, doe dan maar een slotje... en mijn excuses uiteraard...

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
(jarig!)
Gewoon zelf divx films downloaden (er zijn ook wel legale divxjes) en die dan zelf converten met de software van kinoma.
Kinoma.com
Convert your video, audio, animation, photos, and slides to the Kinoma movie format for high quality playback on all Palm Powered handhelds.

Kinoma Producer is incredibly easy to use, with presets that help you get the best results for every supported handheld. Kinoma Producer can encode from a wide range of source file formats including QuickTime, MPEG-1, MPEG-4, AVI, MP3, Macromedia Flash, JPEG, Animated GIF and PNG. Get the Windows Version or the Macintosh Version limited feature, free trial download - and purchase a serial number to unlock all features for only $29.99.
Misschien heb je hier ook nog wat aan? http://crowd.to/kinoma/

[ Voor 0% gewijzigd door Vrieskist op 25-09-2002 11:31 . Reden: klein foutje in tags :D ]

• eduardtee
Hehehe...
Zover was ik (gelukkig) al zelf gekomen. Maar ik zal eerlijk zijn: ben een beetje te lui en te hebberig om het zelf te doen...
Maar in ieder geval bedankt voor de moeite! Waardeer het zeer...

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 16:22
(jarig!)
tja ... zo'n vermoeden had ik al ... maareh converteren zul je toch echt zelf moeten doen hoor :) de "markt" om kinoma films uit te brengten is niet echt groot hhehe :)
Pagina: 1