In de eerste 1,5 jaar totaal geen problemen met @home.
Maar toen ineens, geen internet meer.
Week later ging ik toch eens na of andere mensen ook geen i-net meer hadden.
Zij allemaal wel.
Toen helpdesk dan maar.
Kreeg te horen, instellingen controleren, die bleken in orde.
Werd vervolgens doorgestuurd naar iemand hoger opgeleid en ja hoor... instellingen controleren.. alles ok, dus waarom geen verbinding???
Toen kreeg ik een of andere ingenieur ofzo..
antwoord: instellingen controleren :#$%#$% shit, instellingen ok, maar waarom geen verbinding.
Toen zij deze gast tegen mij, geef me je MAC adres van het modem eens, ik dat gegeven en hij meteen: 'Meneer, waar heeft u dat modem vandaan?' dus ik: 'gewoon, van een van jullie installateurs'. hij: 'Meneer, u moet me niet voor de gek houden, ik heb hier een heel ander MAC adres staan, dat is dus een andere modem!".
Ik weer 'nee hoor, ik heb het van jullie installateur.'.
Hij: 'Meneer, houd me niet voor de gek, heeft u dat modem van iemand gekocht of gekregen want dit modem hoort niet bij u!!!'
Die gast pissed, ik nog meer pissed.
Toen heb ik dat installatieformulier gepakt en daar stond wel het goede MAC adres op, maar dus niet het MAC adres van het modem bij mij thuis.
M.a.w. de installateur had dus verkeerde modem geplaatst.
Goed, hij MAC adres in hun systeem veranderd en 5 minuutjes later kon ik weer internetten :-) :-)
Maar goed, ik was dus zwaar pissed.
Bel nooit meer naar helpdesk!
Als er ooit nog 1x problemen zijn met de kabel bij me thuis, dan zeg ik @home op en dan ga ik over op ADSL.
Heeft iemand ook zoiets dergelijks meegemaakt??
Maar toen ineens, geen internet meer.
Week later ging ik toch eens na of andere mensen ook geen i-net meer hadden.
Zij allemaal wel.
Toen helpdesk dan maar.
Kreeg te horen, instellingen controleren, die bleken in orde.
Werd vervolgens doorgestuurd naar iemand hoger opgeleid en ja hoor... instellingen controleren.. alles ok, dus waarom geen verbinding???
Toen kreeg ik een of andere ingenieur ofzo..
antwoord: instellingen controleren :#$%#$% shit, instellingen ok, maar waarom geen verbinding.
Toen zij deze gast tegen mij, geef me je MAC adres van het modem eens, ik dat gegeven en hij meteen: 'Meneer, waar heeft u dat modem vandaan?' dus ik: 'gewoon, van een van jullie installateurs'. hij: 'Meneer, u moet me niet voor de gek houden, ik heb hier een heel ander MAC adres staan, dat is dus een andere modem!".
Ik weer 'nee hoor, ik heb het van jullie installateur.'.
Hij: 'Meneer, houd me niet voor de gek, heeft u dat modem van iemand gekocht of gekregen want dit modem hoort niet bij u!!!'
Die gast pissed, ik nog meer pissed.
Toen heb ik dat installatieformulier gepakt en daar stond wel het goede MAC adres op, maar dus niet het MAC adres van het modem bij mij thuis.
M.a.w. de installateur had dus verkeerde modem geplaatst.
Goed, hij MAC adres in hun systeem veranderd en 5 minuutjes later kon ik weer internetten :-) :-)
Maar goed, ik was dus zwaar pissed.
Bel nooit meer naar helpdesk!
Als er ooit nog 1x problemen zijn met de kabel bij me thuis, dan zeg ik @home op en dan ga ik over op ADSL.
Heeft iemand ook zoiets dergelijks meegemaakt??