multiple choice vraag over video kaarten

Pagina: 1
Acties:

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

Topicstarter
K dan is hier vraagje
moet niet te moeilijk zijn voor jullie
PII/64MB
en ik ga een videokaart halen
haal ik
a)asus v7100 GeForce2 MX
b)asus v7100T GeForce2 Mx
c)Hercules GeForce@ 3d-prophetII
d)iets anders, namelijk.....
het is de bedoeling dat UnrealTournament vlekkeloos gaat draaien

And now the most interresting part of deze grot

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 00:59
dddddddddddddddddddd

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Voor UT das pech hebben dat is nogal cpu afhankelijk
Ik draai het op een pentium2 266
208 mb ram
voodoo 3 2000

en meestal draai ik 800*600 OF 640*480

en geforce video kaart helpt alleen als het spel T&L ondersteunt, wat UT niet doet
ook toen ik nog een voodoo bashee had met 48 mb ram haalde ik ongeveer dezelfde frame rates.

Wil je echt voor UT specifiek je videokaart upgraden neem dan een voodoo kaart die draaien in ut op jouw systeem het snelst.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• mr_fragle
  • Laatst online: 18:47

mr_fragle

Don't forget the guide

Topicstarter
welke dan
en waarom
het enige is dat UT strak moet lopen

And now the most interresting part of deze grot

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Voodoo 5500... UT draait daar het best op, scheelt niet zoveel met een GeForz kaar maar toch :)

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 22:40 schreef bombadil het volgende:

en geforce video kaart helpt alleen als het spel T&L ondersteunt[/quote]en dat slaat dus echt nergens op!

Een Geforce is een erg snelle kaart en het is helemaal niet zo dat het alleen helpt als het spel T&L ondersteund en al HELEMAAL niet bij een geforce 1

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Yoda ,

ik bedoel op deze pc een geforce op een p2 266 is nogal overkill. een geforce presteert in dit geval niet veel beter dan zeg maar een tnt 2 ultra.

Op een snellere pc, waar de cpu niet de bottle neck is,tuurlijk dan is een geforce zowiezo een snellere kaart ook zonder T&L, helemaal met je eens. Maar in dit geval voor UT op deze pc geen verschil.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Mr_fragle

op de pc van jou, enkel rekende houdend met UT, lijkt mij een voodoo 3 2000 PCI een aanrader. daar word momenteel vrij veel mee gestunt en je kan ze kopen voor iets onder de 200 gulden

als je voorlopig niet je pc wilt upgraden en wilt nieuwe spellen draaien dan is een geforce mx de beste keuze voor ongeveer 400 gulden. (Heb je wel een AGP poort voor nodig)en zal je in UT een paar frame rates moeten toeleggen.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Waarom?

gilde support geeft de voodoo kaarten een groot voordeel in UT

• InZane
  • Laatst online: 23:16
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 22:40 schreef bombadil het volgende:
een geforce video kaart helpt alleen als het spel T&L ondersteunt, wat UT niet doet[/quote]Heb jij wel goed gekeken. Hoe kan het dat ik bij UT Hardware T&L heb ingeschakeld?
Volgende keer graag beter kijken.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Unreal Tournament ondersteunt geen T&L das 100% zeker!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 20:43
ut2 wel strax :D

PVoutput

Verwijderd

Waar moet ik dan aandenken met de zogenaamde T&L support ??
Net zoiets als Q3, dus eigenlijk geen onderseuning maar meer iets in de vorm van gebruik maken van als het er aanwezig is ???

Dit zeiden ze bij MDK2 ook, maar deze loopt net zo mooi zonder hardware T&L.
Pagina: 1