Toon posts:

okeh help aub betreft geforce mx van msi de 8816 t

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mede tweakers, help mij aub ik ben echt wanhopig......ik heb eergister een gf2mx van msi 8816 aangeschaft en ik draai win2k/winme.....ik wil het liefst alles doen in 2k...maar ik heb al ongeveer 4 versies van detonater 3 geprobeerd...en niet een geeft een beetje redelijk fps in q3....( ik heb p 2 400) mijn fps in high quality is ongeveer 65 a 70 (op 1024)...ik had op lagere res veel hoger verwacht maar het blijft onegeeveer hetzelfde als die hoge res....ik word er echt gek van en hetzelfde geldt voor unrealtournament.

dat was probleem 1...nu 2:
in win2k als ik naar geavenceerd wil van mij display eigenschappen krijg ik deze error :
" An error occured while windows was working with control panel file d:\winnt\system32\desk.cpl"

en dit krijg ik met al de drivers versie's........ik zou jullie echt dank baar zijn als jullie met met deze problemen zouden kunne helpen.

mvg
pakradja

p.s ik heb de rc1 van dx8 ook geinstalleerd net voor de mx....zou het daaraan liggen? zoja hoe sloop ik hem eruit??

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ten eerste als je RC1 van DirectX installeerd weet je dat het fout kan gaan !!! Je moet dan niet gaan zeuren als dat dan ook gebeurt ...

Ten tweede Win2K staat er bekend om slechter te presteren in 3D dan Win9x/ME ... dus daar lijkt me weinig aan te doen.

Over die CPL error ... ik heb dat ook ooit gehad (toen ik me GTS nog had) maar ik kreeg het geloof ik niet opgelost. Een nieuwe Windows install was het enige dat wel hielp ;(>:) ...

Suc6.

PC Specs