Verwijderd
Edit: benchmarks?
Edit2: Absoluut gezien is dit een nieuw recordje voor je of niet?
benches komen later... eerst beter geheugen vinden.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:50:
Netjes hoor! Begint een beetje gewoontjes te worden..
Edit: benchmarks?
Edit2: Absoluut gezien is dit een nieuw recordje voor je of niet?
3Dmark score bedraagt momenteel 19.400 ongeveer dus ik kan wel een paar dagen rusten voor ik weer ga benchen
"wat oude" screenshots heb ik nog wel
Kom ik aan met 13kVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:56:
[...]
benches komen later... eerst beter geheugen vinden.
3Dmark score bedraagt momenteel 19.400 ongeveer dus ik kan wel een paar dagen rusten voor ik weer ga benchen
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
whehe, "ff Corsair halen"Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:58:
[...]
geheugen wil absoluut niet goed lopen (Kingmax DDR400), doet zelfs geen 170 MHz traagste timings... morgen Corsair halen
Oja, je mag m'n Crucial 256MB DIMM PC2700 (Micron 6ns) wel ff testen hoor
The trade of the tools
Ik wordt hier en daar wat geholpen hoor... op het randje van sponsoring af. zelf heb ik ook niet zo veel cash liggen
Verwijderd
Edit: Ik neem aan dat er een 9700Pro in hangt?
Edit2: Tis al laat he... 9700 staat in je sig..
hehe... voor die 19.400 had ik de prometeia op de grafische kaart gezet, CPU aircooled default voltage 168x21 (3525) , x4 RDRAM ... als ik deftig geheugen kan vinden moet dan hoger kunnenVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:03:
OMG DD!!! Bijna 20.000...!! Whahahaaa..geweldig!Die 20K gaat er makkelijk aan als ik het zo ff gauw bekijk. Gaaf hoor! Holyshit...
Verwijderd
LOL! Nog maar een prometeia voor de radeon dan?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:06:
[...]
hehe... voor die 19.400 had ik de prometeia op de grafische kaart gezet
je moet maar eens proberen zo'n prometeia op je R 9700 te krijgen. Eigenlijk is het niet mogelijk. Moest coldplate gebruiken om de core te verhogen zodat de hele zaak nét boven een lage capacitor paste. Vastzetten kon enkel met een C-clamp uit de ijzerwinkel... wat niet zo praktisch is aangezien je eigenlijk geen ruimte hebt om het ding te zetten. Bovendien is de microfreezer te groot en past je kaart niet echt meer in je AGP slot ... maar 80% diepte bleek voldoendeVerwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:08:
[...]
LOL! Nog maar een prometeia voor de radeon dan?Een ding is zeker, aan creativiteit ontbreekt het niet bij je
En hoe zit het met de dB's ?? Die dingen schijnen toch niet zo erg stil te zijn als je verwacht. Of heb ik dat fout ?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:08:
CPU temps zijn -14C idle en -2C stressed. Evap temps -44 idle -32 stressed.
The trade of the tools
Ja, maar die gast heeft een veel groter budget. Of hij heeft gewoon een hele dikke sponsor.Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:12:
Wederom netjes DDNu nog een 'fijne' radeon... dan moet OPPAINTER er toch aan gaan...
The trade of the tools
Verwijderd
Maar die "slurf" kun je ook niet oneindig buigen toch? Knikt dat ding? Of breekt hij? Ik bedoel, wat voor spul zit er in die slurf? Vloeistof?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:10:
[...]
je moet maar eens proberen zo'n prometeia op je R 9700 te krijgen. Eigenlijk is het niet mogelijk. Moest coldplate gebruiken om de core te verhogen zodat de hele zaak nét boven een lage capacitor paste. Vastzetten kon enkel met een C-clamp uit de ijzerwinkel... wat niet zo praktisch is aangezien je eigenlijk geen ruimte hebt om het ding te zetten. Bovendien is de microfreezer te groot en past je kaart niet echt meer in je AGP slot ... maar 80% diepte bleek voldoende
Het mag duidelijk zijn dat ik me niet echt verdiept heb in de promeretia.. Hoeft ook niet, want ik kan het toch niet betalen
Verwijderd
Maar die slurf, zit daar vloeistof in?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 03:17:
inderdaad, moest horizontaal blijven, was enige echt haalbare. Daardoor moest m'n moederbord ook ongeveer 1m hoger worden geplaatst dan de prometeia die de graka koelde...
samsung = goedkoper en haal je 200mhz fsb wel mee (betere prijs/prestatie)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ik heb 512 S/S met TCB3 chippies bij Yorcom.nl vandaan!PASware schreef op 25 september 2002 @ 16:15:
corsair = duur
De rest van de stuff is NOG niet binnen dus ik kan 'm niet grondig testen.
129.90 voor een latje. Geef liever 20€ meer aan iets hoor, en de restwaarde is ook een stuk hoger. Heb al samsung geprobeerd in dit bord en liep voor geen meterPASware schreef op 25 september 2002 @ 16:15:
corsair = duur
vind het netjes dat het allemaal lukt met zo'n "lage" vcore
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
Ik dacht het niet!PASware schreef op 25 september 2002 @ 16:15:
corsair = duur
Ik heb 2 kutreepjes 256 mb samsung/samsung pc2700 TCB-3 220 uit korea
Op standaard snelheid (166Mhz) lopen ze alleen met bijna de sloomste timings!
Een reepje los krijg ik tot 195Mhz, 2.9V
Ik hoop dat het aan de combie met mijn mobo ligt, maar voor mij echt geen Samsung meer.
Ik moet eens wat ander geheugen gaan kopen: iets dat 220Mhz haalt. Dan kan ik mijn mem:cpu op 4:3 zetten.
Fun while it lasted: World Community Grid!
Nou en of 3GHz zat is om mee te gamen! Mijnes is ook overgeklokt tot 3000MHz met standaard voltage en koeling, goed genoeg voor mij.scorpionv schreef op 26 september 2002 @ 00:39:
Wow echt niet gezond dit, ik hoop op 3 GHz met m'n net bestelde P4-2,4. Daar zit jij weeral een eind boven zo... Maar 3 GHz @ DDR400 moet ook wel goed zijn om lekker te gamen.
Die-hard Brexiteer
"moet ook wel goed zijn"scorpionv schreef op 26 september 2002 @ 00:39:
Wow echt niet gezond dit, ik hoop op 3 GHz met m'n net bestelde P4-2,4. Daar zit jij weeral een eind boven zo... Maar 3 GHz @ DDR400 moet ook wel goed zijn om lekker te gamen.
Hahaha, waar gaat het heen met deze wereld. "3 Ghz is wel goed, maar liever 4" ... Man,
De meeste mensen deugen!
ik vraag me af of jij wel een sociaal leven/vriendin hebt
want je bent bezig met OCen of voor je hardware aan het werken
en was die 172watt peltier niet genoeg voor je radeon?
Reality beats fiction by far!
Toch wel, maar ze woont in Moskou... zie ze maar een paar keer per jaarPeertje NL schreef op 26 september 2002 @ 19:48:
ik vraag me af of jij wel een sociaal leven/vriendin hebt
Voordeel is dat ze me niet bezig ziet wat ik met m'n PC uitricht
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ik hoor daar hele goede verhalen over.
Enne, gaat tekstverwerken nou ook sneller
mijn 3dmark score is nauwelijks 8000....
Ik haat mensen met geld die niet bang zijn om het uit te geven
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
Ik heb het ff nagezocht:Gman schreef op 25 september 2002 @ 16:17:
[...]
Ik heb 512 S/S met TCB3 chippies bij Yorcom.nl vandaan!
De rest van de stuff is NOG niet binnen dus ik kan 'm niet grondig testen.
de oude chips zijn veel beter dan de nieuwe:
CTL-CB3 zijn de goede
DTL-CB3 zijn dus k*t (heb ik al sinds juni)
Ff vraag tussendoor aan Pim en JC -> Macci is zich zeker aan et voorbereiden voor de grote pay back slag
Turn it off and on again.
Verwijderd
24.000 als ik me niet vergis
Maar toch netjes
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Wat heb je nou precies met wat voor mobo en mem gehaald??Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 02:58:
[...]
geheugen wil absoluut niet goed lopen (Kingmax DDR400), doet zelfs geen 170 MHz traagste timings... morgen Corsair halen
'P4 2.80 @ 3.75 GHz, P4T533, 256MB Samsung RIMM4200, Radeon 9700 , 19.415 3D marks'
Duidt toch echt op Rdram tewijl de quote over DDR gaat.
Heb je inmiddels al DDR dat 220+ wil lopen gevonden? Dat wil ik nl ook nog voor mijn systeem halen zodat ik de 3:4 instelling voor me mem kan gebruiken.
Verwijderd
Wat voor bordjes heb je dan? Wat voor mem en vanaf +/- welke fsb moet je nb extra koeling hebben?Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 02:26:
3Dmark was gedaan met P4T533.... ben nu aan het experimenteren met DDR vordjes... 226-228 cas2 haal ik al, maar is nog niet genoeg. 230 lukt nl zelfs niet op traagste timings... moet maar eens north bridge koelen denk ik