Toon posts:

Te lage fps in Q3a met GF2 GTS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn fps in alle spellen.... op een celly533, mobo met via133 chip, GeforceII GTS 64mb, 128mb, is lager dan anderen met een langzamer systeem!!! :(
ik heb de nieuwste mobo, en videokaart drivers geinstalled en ook directX7
en direct3d apps werken ook slecht... kent iemand dit probleem...? (UT loopt bagger)
In Q3a heb ik namelijk op 1024*768*32 high qual. alles aan, maar gem. 25 fps..
of is dit mn al optimaal... Ik denk het niet, want een vriend van me met een celly 433, tnt2ultra, 64 mb, abit (dunnow welke) mobo, heeft 2X zo hoog! :(
..HELP!...
(ok maybe is een celly emt gf2 geen perfecte combo maar toch...)

Verwijderd

Topicstarter
ook heb ik in sommige games... UT en DARKREIGN II, last van dat mn fonts (ja mijn letters ja) in het menu voor de helft weg zijn... de bovenste helft. gewoon: letters fucked..
geen bug ofzo.. want het is in meerdere games
kwestie van drivers?
zo loopt mijn systeem grafisch nog meer te fucken..
mijn ram draait wel op CAS2 en ik draai 2X agp..
mijn mobochip (via133) kan wel 4X agp, maar in de bios kan ik alleen kiezen uit:
2X AGP: ENABLED/ DISABLED
ehm
..HELP!..

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

AGP 2 of 4 boeit niet zo

Heb je de laatste via drivers voor je mobo?
Laaste Q3 update
Nieuwste nvidea drivers?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Nvidia!!! met I :p

Verwijderd

hehe de viadie jij op je mobo hebt en de Celly die jij hebt gaan niet samen

btw jij hebt zeker de abit VA6 (shit ding) maar als ik jou was koop een andere cpu of een ander mobo want dit gaat nit goed celly met Via chipset(de oudde die nog op de VA6 zit) :)

Verwijderd

ik haal met mijn amd800@856 met g2 gts 32mb creative q3 met alles top rond 40 fps. als met minder top als 16 bits en zo weining verschil in beeld eigenlijk rond 90fps,,,..

Verwijderd

Via 4 in 1 Drivers installeren !
Kan echt heel veel uitmaken :) !

Verwijderd

Jup VIA 4 in 1 drivers installeren.
Maar vergeet niet dat je CPU een grote bottleneck is voor je videokaart, en dat 32-bits kleuren ook compleet overbodig is, aangezien de textures nog allemaal in 16 bits worden ontworpen, het ZIJN dus geen 32 bits textures, mischien in de toekomst majah.

Verwijderd

ik heb p3 800@825 256 ram geforce2 GTS 64mb ddr en haal met Q3arena met alles op zijn mooist en alles op 32 bit op 1280x1024
een FPS van gemiddelt 100 met pieken van 120

Verwijderd

Topicstarter
ik heb Via 4 in 1 drivs een tijdje geleden al geinstalled.. de fps verdubbelde...
van 15 naar 30.....
:(
en ik heb deton. 6.27 voor mn GF2
ehm dat lijkt me alles wat ik kan doen..
moet ik een ander mobo/proc
alleen een andere proc?
alleen ander mobo?

Verwijderd

Topicstarter
mijn precieze mobo...
DFI ca61 met via 133 chippie..
en een celly 533mhz
dus nieuwe proc?

Verwijderd

Neej, nieuw mobo. 533 is redelijk snel genoeg.. en met een beetje goed mobo kan je die nog lekker o/c'en ook
Pagina: 1