Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament vraagjes....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Online zie ik sommige lui verschrikkelijk snel met de translocator spelen, hoe doen die gasten dat ? Met een 3 knops muis oid ??

Ik speel met cursortoetsen en muis (uiteraard), en vraag me af wat de beste instellingen zijn om snel van de TL gebruik te maken, aangezien dit onmisbaar is in een potje CTF >:)

Tnx

Marko AKA Impulz

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Ik heb mijn translocator gebind op de 'F' toets naast mijn 'D' strafe knop en dus zo bereikbaar met mijn wijsvinger. Het lukt me dan om hem redelijk snel te pakken te krijgen... maar je moet nog altijd mikken en gooien en wachten tot hij geland is... ik zou niet weten hoe dat sneller kan.

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Online zie ik sommige lui verschrikkelijk snel met de translocator spelen, hoe doen die gasten dat ? Met een 3 knops muis oid ?? [/quote]Ik ben zelf weinig andere mensen tegengekomen die de translocator gebruiken en die paar die dat wel doen konden er niks van :)

Het is even oefenen, maar de translocator zal je beste vriend worden. Zelf speel ik met de knoppen links op het toetsenbord en ik kan meteen met mijn pink op '1' drukken voor de translocator. Mijn andere vingers zorgen voor het loopwerk dus er is geen verlies in bewegingsmogelijkheden. Met 'r' wissel ik meteen weer terug naar mijn vorige wapen mocht ik meteen iemand tegenkomen.

Als je de translocator geschoten hebt moet je ten eerste blijven bewegen (maar wel de schijf in de gaten houden). Vaak loop ik ergens langs en wil ik hogerop komen, ik schiet de translocator dan op het hogere platform, en blijf zelf gewoon doorrennen (ook een gebouw in ofzo). Als je ervaren genoeg bent weet je hoe lang het duurt voor de schijf op zijn plaats ligt en kun je zonder hem te zien meteen translocaten.

Daarnaast moet je _altijd_ het volgende doen: om te translocaten druk je de secondary in, daarna druk je ook de primary knop in. Tadaaa, daar is je laatst geselecteerde wapen weer, ready for action.

Als je de translocator snel kunt selecteren, dan kun je jezelf ook altijd de dood besparen als je ergens vanaf flikkert. Ik gooi dan snel de locator over de rand en zapp, ik sta weer op de rand :)

Verder zijn er nog allerlei trucjes etc. mogelijk maar je moet gewoon oefenen, ken het bereik van de translocator en zorg je dat je hem snel kunt (de)selecteren en dat je meteen weer je oude wapen pakt. Daarnaast is orientatie superbelangrijk, de meeste mensen die met mij meekijken snappen er niks meer van als ik drie keer snel translocate, opeens een redeemerview heb, en daarna een multikill behaal ;)

practice is het beste wapen. Het heeft mij ook aardig wat tijd gekost voor ik ermee overweg kon.

Wel jammer is dat de meeste servers de translocator uit hebben staan, het is echt de meest brilliante uitvinding in het spel...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Nou..
Kom je in Facing Worlds over het heuevltje..
Zap!! You were translucated..
AARGH!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx ! :) Keep em coming :)

Maareh.... wat voor muis raden jullie aan ? Ik wil morgen ff nieuwe gaan kopen... Intelli Optical (die nieuwe) , Mouseman wheel optical of wingman gaming mouse ???????

Verwijderd

SCROLL MUIS

GEWOON OMHOOG EN OMLAAG SCROLLEN

Fijne wapens achterelkaar zetten zodat je snel kunt transponderen.

TIP

Schiet de transponder onder iemand en teleporteer dan in die ander, dan is ie meteen dood. Vergt wat oefening maar is verekte handig. :)

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Met die translocator ben je ook nog eens heel lastig te raken...
Je verspringt door het veld, hoe vaak ik wel niet iemand gemist heb omdat ie net op het moment dat mijn raketten hem/haar zouden raken snel wel teleporteerde... :(

Tis inderdaad vreselijk handig om op hogere gelegen platforms te komen

En het zorgen dat je snel kunt wisselen tussen translocator en je wapen is van cruciaal belang :)

Is ook leuk tegen kampers >:)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Zijn er hier ook mensen die weten hoe je met je Rocket Launcher een ring van raketten schiet? (i.p.v. een lijn)

stap 1: laad je RL
stap 2: tijdens het laden druk en houd secundary erbij ingedrukt.
stap 3: when ready laat primary los (en daarna secundary als er gevuurd is)

Voor wie het nog niet wist...

www.nintendocasemods.com

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Translocator = Newbie
Invis = Double Newbie
Amplifier = Ultra Newbie
Redeemer = M O N S T E R N E W B I E

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 00:42
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 11:40 schreef raptorix het volgende:
Translocator = Newbie
Invis = Double Newbie
Amplifier = Ultra Newbie
Redeemer = M O N S T E R N E W B I E[/quote]Slaat echt nergens op he. we staan 2e in Clanbase.com CTF-NL leage. We stonden ongeveer 2 maandne op 1e. De translocator is een van de belangrijkste dingen bij CTF. Redeemer is helemaal niet monster newbie.
En de rest ook niet. Volgens mij ben jij een grote newbie die nooit CTF doet ofzo. dem man wat kan jij zeveren.

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Owjee we zijn weer aan de topic:
"wie en waarom is iemand een newbie"

Ik vind alles best, je onderscheid je pas als NIET newbie als je die andere dingen zoals amp/sb & redeemer niet newbie vind, je kan makkelijk weg springen voor een redeemer, iem met een amp een asmd combo laten koppen etc... dus ja als je er niet tegen kan speel dan geen UT en ga lekker pacmannen :)

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Inderdaad is dat vreemd gezeik. Ik haat het om een camper-argument te gebruiken, maar het is een simpel feit dat de genoemde dingen onderdelen van het spel zijn en daar moet je dan ook mee leren leven.
Daarbij zijn invis en amp helemaal niet zo indrukwekkend. Redeemer is wat triest, toegegeven, maar als je een map vol met spelers hebt die een redeemer van kilomters afstand aan zien komen moet je ook nog wat skill hebben om dan toch een paar kills te scoren. En de translocator is ZEKER een onderdeel van het spel.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• benchMarc
Wij hebben zelfs tactics gemaakt speciaal voor als de redeemer in Facing Worlds ligt...
Redeemer is als ie vanuit de lucht komt altijd te blokken... gewoon met asmd. bol -> straal = dikke explosie en is dus de redeemer weg. hendig..

• benchMarc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Daarnaast is orientatie superbelangrijk, de meeste mensen die met mij meekijken snappen er niks meer van als ik drie keer snel translocate.[/quote]hehe :P is bij andere ook altijd. zap ik van het midden van face naar de sniperplek achter mekaar... en hun maar kijken: huh? wtf?!?!! wat doet ie nu allemaal? CHEATER! enzo ;)

• foser
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 15:39
Om maar eens terug te komen op de originele vraag, d'r was een translocator cheat waarmee je iets van 6x in een seconde kon TLen (correct me if im wrong), maar deze is er met 4.(28?)32 uitgehaald. Voor TL users (zoals ik - gebruik het 50%v/d tijd), resulteerde dat erin dat een dubbele TL vaak net mislukt. Je moet er aan gewend raken om net even iets langer te wachten als eerst.

Anyway, de TL is in CTF onmisbaar, puur omdat het de enige methode is waarmee je je sneller kan verplaatsen (alleen) dan een flagcarrier.

• benchMarc
idd... in versie 4.32 is gemaakt dat je maar 2 keer per seconde ofzoiets kan transferren.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Het is ook niet de bedoeling dat je in je eentje die carrier gaat inhalen. Als het goed is heb je ergens nog een midfield staan dat / die hem opwacht...

benchMark: Ik hoop dat je met die tactix niet redeemer liften bedoelt?

• foser
  • Laatst online: 11-11 15:39
Je praat nu over een clangame misschien, maar je snapt wel dat het op FFA servers er heel anders aan toe gaat ;)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10 10:22
benchie!

speel jij dan nog wel UT?

• benchMarc
Nee geen redeemer liften... das lame zooi man
zelfde als telepunken enzo. elkaar met rockets naar de overkant schieten is ook al zoiets. Nee met de trans naar de redeemer plek transen en dan die pakken en naar binnen rennen door de teleport en dan meteen de redeemer richting vlag vuren.. dan door het andere paadje snel de vlag pakken en dan teruglopen.

En Mister X: ja ik speel al zo lang UT sinds de demo :P
Ik ben nu alleen overgestapt naar CTF omdat ik toen eerst nog fanatiek DM'er was maar toen vroeg TÐC of ik naar hun clan wilde komen. ik snapte er nix van want ik had nog nooit CTF aangeraakt. maar me clanleader vond dat er wel wat van mij was te maken. dus zo kwam dat. en nu moeten we maar snel weer 1e worden gvd :)

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Mwuhahahaha die Benc :)

Snel 1 worden :P

Verwijderd

Heb ik nog wat zinnigs toe te voegen aan deze discussie?.. hmmmm.. nee.. denk het niet.. misschien dat elk wapen zijn nut heeft in een bepaald type spel.. zo zal een pure DM'er de teleporter vervloeken.. logisch ook.. want in DM wordt er nooit met tele gespeeld..

Zo zijn er voor alle wapens bijna lame-momenten ze verzinnen waarop je ze liever niet kunt gebruiken.. maar als de wapens er liggen, gebruik je ze toch.. het is een onderdeel van het spel.. dus als er een redeemer ligt.. dan laat ik die niet liggen (niet dat ik er ooit veel mee scoor..)

Enige nadeel van tele misschien is dat het steeds meer een hide and seek spel gaat worden.. de tijd dat je een 1 vs 1 match voert op ctf is al lang voorbij.. schiet je.. dan teleporten ze weg.. en komen ze achter je rug (altijd wanneer je het niet verwacht) terug.. maarja.. zoiets zal wel skill heten.. ben er dus zelf nog niet goed genoeg in..

Beste key voor tele.. ik heb de teleportknop op de linkeraknt van mijn muis zitten (zo'n intellipoint-ding..).. wel handig.. kan je je nooit vergissen in impacthammer of tele

Ennuuhh Benchmark.. moet je eerst wel van ons winnen voordat je 1e wil worden ;) binnenkort spelen we tegen elkaar.. 1 november volgens mij

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Enige nadeel van tele misschien is dat het steeds meer een hide and seek spel gaat worden.. de tijd dat je een 1 vs 1 match voert op ctf is al lang voorbij.. schiet je.. dan teleporten ze weg.. en komen ze achter je rug (altijd wanneer je het niet verwacht) terug.. maarja.. zoiets zal wel skill heten.. ben er dus zelf nog niet goed genoeg in.. [/quote]Euh, wat gebeurd er dan als je de vlag hebt en er zit een defender achter je aan? Is toch echt 1on1 ;) Je kan niet vluchten met je vlag op je rug. En de defenders zullen je heus niet laten gaan. Zo zijn nog wel meer situaties te bedenken. Ook zonder vlag.

Verwijderd

Ongeveer het stomste wat je kunt doen is de vlag pakken wanneer er een boel defenders omheen lopen...... ;)

Ik heb ook niet gezegd dat het alleen maar hide and seek is, maar wel steeds meer...

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Ja mol ze eerst, maar je krijgt er geheid alsnog één achter je aan.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

Hey! Niet editen als ik m'n reply schrijf! ;P

Over dat hide & seek. Ik vind het eigenlijk wel fun-increasing. Wel jammer als duels worden ontvlucht, maar met de TL kun je het wel minder onvoorspelbaar maken.
minder onvoorspelbaar -> leuker IMO :D

Verwijderd

Ik heb zelf de meest goedkope 2-knops van Mitsumi (zo eentje die je VERbruikt ipv gebruikt) en de translocator is dus wel ff een handig wapen (op internet, niet tegen bots). Telefragging is lachen, vooral als je de FC van de tegenpartij telefragt, return je meteen de vlag. Ik heb ook liever de TL dan de impact hammer, die zuigt.

• Nibbles

Nibbles

just nibb it

De impact hammer is heel handig hoor. Ik zou niet zonder kunnen. Is ook weer zo'n meesterlijke uitvinding. Je kan er hoge jumps mee maken, en als wapen is ie ook best fijn.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:52

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Nog een truukje voor face, lavagiant etc.

1 » Schiet de translocator RECHT omhoog.
2 » Switch naar impacthammer.
3 » Doe 1 stpje naar achter.
4 » Richt IETS naar voren.
5 » Op het moment dat de TL bij je ImpactHammer is, schiet je.
6 » WACHT!
7 » Translocate!

T'is ff [ok een verdomde tijd] oefenen, maar als je het kan, ben je in NO-TIME aan de overkant van get level. :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Dat werkt ook, als je em vanaf et dak telepunt,

Alleen risico is at groter aangezien die manier van jou zo krachtig is dat je wel eens in de afgrond zou kunnen belanden. (te ver dus)
Pagina: 1