ik zit nu met een 1800xp+ @ 2000xp met 384 DDR 266mhz en een asus a7v266-e, maar ik twijfel of ik geen intel zou kopen nu ik nog veel kan krijgen voor men oud systeempje, is dit wel de moeite? dingen die ik vooral voor ogen had waren den goeie o/c prestaties van intel en het RIMM geheugen, of stapt intel daar vanaf binnenkort die geruchten heb ik gehoord, zal DDR toch betere oplossing zijn? het is hier geen kwestie van smaak maar puur op prestaties en snelheid
Veel research gedaan al zeker..
Verwijderd
het gaat je puur om prestaties en snelheid... mjah... hangt er nogal vanaf... wat wil je voornamelijk met het systeem gaan doen?
reviews: Prescott: is Pentium 5 het antwoord op Hammer?
Verder zijn discussies over AMD of Intel niet erg gewenst, omdat redelijk wat tweakers zich niet in kunnen houden. Bekijk zelf een aantal reviews (zoals de genoemde) of kijk even op bijvoorbeeld www.tomshardware.com.
Verder zijn discussies over AMD of Intel niet erg gewenst, omdat redelijk wat tweakers zich niet in kunnen houden. Bekijk zelf een aantal reviews (zoals de genoemde) of kijk even op bijvoorbeeld www.tomshardware.com.
Discussies te over, reviews te over, noem maar op. Je komt er vast wel uit
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()