[TopicMoves] Topicstarter kan er niet meer bij

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoi adjes...

Ik heb al een paar keer gezien dat er topics gestart zijn in bijv W&L en dattie bij gebrek aan W&L-voorwaarden gemoved worden naar bijv SG. Niet dat ik daar problemen mee heb, de discussie wordt gewoon voortgezet op dit forum, maar bij SG/Huiskamer/NST&M moves kan het natuurlijk zijn dat de topicstarter er dan niet meer bij kan... Gevolg: topicstarter volgt eigen discussie niet meer. Beetje krom...

Ik weet niet precies een oplossing, maar een begin is dat de modjes controleren of de topicstarter uberhaupt bij dat forum kan, en anders de topicstarter inlichten over de move; veel mensen die nog niet bij SG/Huiskamer/NST&M kunnen komen, weten ook niet dat zoiets bestaat....

www.stevelock.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ja, is helaas jammer voor die mensen die gaan HK/SG acces hebben. Maar je kan moeilijk iets openen in bijv SA omdat je de HK niet in kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Er zijn wel een hoop subfora zeg! Wat moet nou waar?
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jammer/pech/helaas pindakaas/vaak voorbijgekomen/die rechten moet je eerst verwerven.

Dit soort antwoorden zul je hier krijgen, of kortgezegd: Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel simpel: pech gehad :)

Klinkt lullig maar zo is het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kan m'n topic niet meer vinden, waarom istie gewist
Is het topic echter gemoved naar een forum waar je niet kunt komen (SG, HK of NST&M) is een topic hierover ook vrij nutteloos, aangezien het topic daar niet zomaar heen is gemoved, en je zult moeten wachten tot je wèl access hebt tot dat forum.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:03

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zo aan mijn reactie en die van spuit 11 zoals HlpDsk, blackd, BreadFan en Compubiter :+ merk je wel dat je dan gewoon pech hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist. Dit is al wel heel erg vaak behandeld ;)

Waar het op neer komt. Topicstarter heeft een topic geopend dat thuishoort in een forum waar hij/zij (nog) niet in kan. Had topicstarter dan uberhaupt het recht om dat topic te openen?

Bepaalde dingen kun je pas na verloop van tijd; zo simpel is het :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.